Forum

Topic: Trophies voor elkaar halen

Anoniem's avatar

Heey,

Ik kwam er achter dat je gewoon voor elkar trophies kan halen heel makkelijk
Bv. Ik meld me aan op jou account start spel op en haal een trophie die jij neit hebt en hij staat er gewoon tussen .

Nou had ik het ideee om gewoon trophies voor elkaar te halen. Sommige zijn gewoon niet te doen voor mensen (zoals de smugshot bij burnout)

Dus wie vind die een goed idee en wil mij en andere helpen..?
Ik wil natuurlijk ook mensen helpen.
Ik heb pas voor Christiaan alle trophies van Shadow spel gehaald 😉

Meld er dan wel bij welke trophies voor welkr spel 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    haha van mij mag je:P wil nog wel paar hebben (A)

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Goed idee maar je moet wel te vertrouwen zijn! Dat ben je ook Vincent maar ik dol met je. 😛

  3. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Wel een goed idee, maar misschien is het nog leuker om ze zelf te halen, dus zit in dubio…

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Het is leuker om ze zelf te halen imho.

  5. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Mee eens, kijk maar naar bijvoorbeeld World of Warcraft, wat is er nou leuk aan om een of andere Chinese gast zonder baan geld te gaan geven om jouw character te gaan power levellen… SAMEN trophies halen, dat is leuk. 🙂 Woofer, binnenkort nog eens spelen? haha, mag je proberen mijn dog tag te pakken als we weer in opposing teams zitten. Ik heb die van jou al. 🙂

  6. 656 XP
    Killermen's avatar

    Ik vind dit eigenlijk een mislijdend idee, BVB. mensen kunnen dan denken dat je dat spel hebt, ook al heb je het niet

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik vind dit eigenlijk een mislijdend idee, BVB. mensen kunnen dan denken dat je dat spel hebt, ook al heb je het niet

    Dat is inderdaad waar!

  8. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ik zeg lekker zelf halen:D

  9. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik vind dit eigenlijk een mislijdend idee, BVB. mensen kunnen dan denken dat je dat spel hebt, ook al heb je het niet

    Daar heb je gelijk in
    maar voor sommige trophies heb je eye nodig en die heeft niet iedereen en dan is het handig.

  10. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Milkyray, ik moet ff kijken of ik de jouwe al heb ofniet…
    maar binnekort ff afspreken, ken ik de trophie halen “With My Devil Dogs” dan moet ik jou uitnodigen en ff 1 ronde uitspelen 😉

  11. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    zo wel handig zijn vincent(Y)

  12. 19 XP
    pop's avatar

    tropies staan ook opgeslagen op je ps3 als je op iemand anders zijn ps3 inlogd en je kijkt dan bij je tropies worden alle behaalde tropies op jou account opgeslagen.

  13. 19 XP
    pop's avatar

    hoef je het hele spel niet eens te spelen

  14. 108 XP
    Ratakira's avatar

    sommige zijn wel moeilijk te behalen

    maar eens zo leuk als je ze zelf behaald

    al dan niet samen met een maat

    enkel zonde dat je ze dan niet kan delen

    als je er samen moeite voor hebt gedaan

  15. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik kan wel een paar super stardust trophy halen voor iemand:p

  16. 656 XP
    Killermen's avatar

    Ik kan enkele trophies halen voor Linger in shadows, je moet maar een privebericht sturen naar me of me toevoegen op PSN

  17. 66 XP
    sneezle's avatar

    heren en evt dames, leuk om voor elkaar trophies te halen.

    Houd er alleen wel rekening mee dat als je iemand ander je inloggegevens geeft. die persoon ook op jou kosten( als je geld op de psn account heb staan) games kan kopen. dat is dus een risico dat je neemt.

    Ik heb dit ooit ook gedaan iemand mijn account gegeven ( nog voor trophies er waren) zat vast in een spel. en die persoon (inmiddelsEx Vriend van me) heeft daar dus misbruik van gemaakt en allemaal psn games gekocht die ik niet wilde. geld weg en reclameren dat je het niet gekocht heb kun je wel vergeten.

    Even ter info voor iedereen…

  18. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    ik zeg lekker zelf halen:D

    Helemaal mee eens.. Elkaar helpen noem ik ‘valsspelen’ Ik wil zelf het gevoel hebben met wat ik bereikt heb.. dan maar minder trophees.