Forum

Topic: Wat is jou leeftijd

Anoniem's avatar

Ben eigelijk wel benieuwd naar de gemiddelde leeftijd hier op PS3-Sense.

Ik zelf ben 24 jaar jong.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

238 reacties

  1. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Ik ben 17, maar dat zegt met mijn moeder niets over wat ik wel en niet mag XD

  2. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    13…ben ik de enige?!

  3. 8865 XP
    7th-son's avatar

    ik ben ÊÊn van de oudere geloof ik, ik ben 33
    al zeggen veel mensen dat ik 26 lijk, dus daar ben ik alleen maar blij mee haha

  4. 2417 XP
    Sensu's avatar

    ik ben ÊÊn van de oudere geloof ik, ik ben 33
    al zeggen veel mensen dat ik 26 lijk, dus daar ben ik alleen maar blij mee haha

    Hoop dat ik dat op die leeftijd ook nog kan zeggen! Ben zelf 22, maar moet regelmatig bij het halen van drank nog mijn ID laten zien… Misschien een compliment, maar wel een grote ergernis. Wellicht tegen die tijd niet meer. 😉

  5. 247 XP
    Tony's avatar

    Hier ook een 22 jarige van de partij 😀

  6. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik snap het, Sensu, ik mag dan wel 20 zijn, maar veel mensen schatten mij jonger.
    Het kan gebeuren, aangezien vrouwelijke ‘Oostblokkers’ vaak langer jong lijken, dan de ‘Westblokkers’.
    Dit kan ik totaal niet over de mannen zeggen, bij hen is dat het omgekeerde.

  7. Redacteur - 439 XP
    RogueSquad's avatar

    Gebeeldhouwde Slavische koppen <3

    20. Maar wordt regelmatig voor 25-30 uit gemaakt. :')

  8. 247 XP
    Tony's avatar

    Ik snap het, Sensu, ik mag dan wel 20 zijn, maar veel mensen schatten mij jonger.
    Het kan gebeuren, aangezien vrouwelijke ‘Oostblokkers’ vaak langer jong lijken, dan de ‘Westblokkers’.
    Dit kan ik totaal niet over de mannen zeggen, bij hen is dat het omgekeerde.

    Ik ken dat ja, alleen ze zeggen dat ik er “Oostblokachtig” uit zie terwijl ik gewoon volkomen Nederlands ben :/

  9. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Ik ken dat ja, alleen ze zeggen dat ik er “Oostblokachtig” uit zie terwijl ik gewoon volkomen Nederlands ben :/

    Nu ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar hoe je er dan uitziet?

  10. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik ben ÊÊn van de oudere geloof ik, ik ben 33
    al zeggen veel mensen dat ik 26 lijk, dus daar ben ik alleen maar blij mee haha

    Ik ben ook al 31, bijna 32. ☺

  11. 247 XP
    Tony's avatar

    Oldtimer 😀

  12. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Whaha had Wouter echt 20 geschat qua Chat toen we met z’n allen gingen BF3en 😛
    Met de echoo he Wout xD

  13. 636 XP
    klapper's avatar

    Ik ben ook al 31, bijna 32. ☺

    Misschien kunnen we bejaarden topic openen? Kunnen we een beetje ouwehoeren over het weer en rollators enzo.
    En voor tony en alle andere 13 jarigen kunnen we een kinder hoekje openen. Kunnen hun een beetje praten over justin bieber en k3 enzo 😉

  14. 247 XP
    Tony's avatar

    Wel in stijl blijven chatten dan door middel van postduiven en brieven schrijven via de post.. 😉

  15. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Whaha had Wouter echt 20 geschat qua Chat toen we met z’n allen gingen BF3en 😛
    Met de echoo he Wout xD

    thnx xD

  16. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ik ben 21 dus dat zit op het gemiddelde ongeveer?!

    Wel goed om te lezen dat er nog 30’ers zijn die gamen, je wordt er gelukkig dus nooit te oud voor! 😀

  17. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    17 ( 1994 :p )

  18. 8865 XP
    7th-son's avatar

    Ik ben 21 dus dat zit op het gemiddelde ongeveer?!

    Wel goed om te lezen dat er nog 30’ers zijn die gamen, je wordt er gelukkig dus nooit te oud voor! 😀

    maak je daar maar geen zorgen om, mijn oom is 58 en die gamed nog altijd!
    kwam vroeger altijd bij hem over de vloer, om op zijn MSX Turbo R GT te spelen, geweldig apparaat!

  19. 14 XP
    Sandman's avatar

    29 and still rocking! 🙂

  20. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Nu ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar hoe je er dan uitziet?

    Moet je ff op facebook kijken.. zo kan je bijna iedereen wel vinden.

  21. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Moet je ff op facebook kijken.. zo kan je bijna iedereen wel vinden.

    Helaas niet, maar hij had me al een direct link gestuurd naar een foto. :p

  22. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    hehe goed te lezen dat ik niet de enige 30er ben haha. Ach ja eigenlijk binnenkort 40er. Nog 38 maar in November alweer 39. Goh zal ik dan toch de oudste zijn hier.

  23. 203 XP
    IsayMiddel's avatar

    18 Jaartjes

  24. 257 XP
    iNSo's avatar

    20…

  25. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik ben 14 wordt 30 juli 15 xd

  26. 53 XP
    the-bad-bom's avatar

    19 ..

  27. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ben zelf 19 jaar.
    Nooit een probleem gehad met het halen van drank zoals anderen al hadden gepost haha.
    Achja zie het maar als een compliment toch?

  28. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    hehe goed te lezen dat ik niet de enige 30er ben haha. Ach ja eigenlijk binnenkort 40er. Nog 38 maar in November alweer 39. Goh zal ik dan toch de oudste zijn hier.

    Nope… Dat ben je niet… 😉

  29. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ik ben 14.

  30. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    denk jongste xd 13

  31. 197 XP
    robin2000's avatar

    sinds gister 15 😀

  32. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    sinds gister 15 😀

    Nog van Harte Gefeliciteerd!!! 😀

  33. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    nog een paar dagen dan hoppaah 18:) Ik zou eigenlijk naar Gamescom gaan maar helaas val het tijdens suikerfeest. Niet dat ik het zo erg vind want hopelijk volgend jaar beter:)

  34. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    21, En al vader voor ik 22 wordt! 😀

  35. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    21, En al vader voor ik 22 wordt! 😀

    Jij liever dan ik, ik zou nog geen kind willen. Als mijn vriendin toch zwanger zou zijn, dan zou ik er ook vol voor gaan.
    Dat word ook minder gamen voor jou he:P

  36. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Congratzz:) Jongen of Meisje?? of weet je het niet?

  37. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    21, En al vader voor ik 22 wordt! 😀

    Gefeliciteerd mienjong! Hoe gaat hij/zij heten?

  38. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik ben 21 dus dat zit op het gemiddelde ongeveer?!

    Wel goed om te lezen dat er nog 30’ers zijn die gamen, je wordt er gelukkig dus nooit te oud voor! 😀

    Ik heb ze een paar keer wel veeel ouder gezien m/v 50+ en dan bedoel ik geen denk/training en of tetris games. Vorig jaar zag ik nog 2 man 60+ COD kopen om zelf samen te spelen, en voor een aantal maanden terug een oma die de Vita een poos aan het uit testen was (golf). In Burnout ben ik ook wel eens een verdwaalde oudere tegen gekomen. Je bent nooit te oud om te gamen. Denk ook wel dat het juist goed is voor ouderen “stimuleert hun hersenen enz”.

Forum

Topic: Wat is jou leeftijd

ps3dennis's avatar

Ben eigelijk wel benieuwd naar de gemiddelde leeftijd hier op PS3-Sense.

Ik zelf ben 24 jaar jong.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

238 reacties

  1. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Ik ben 17, maar dat zegt met mijn moeder niets over wat ik wel en niet mag XD

  2. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    13…ben ik de enige?!

  3. 8865 XP
    7th-son's avatar

    ik ben ÊÊn van de oudere geloof ik, ik ben 33
    al zeggen veel mensen dat ik 26 lijk, dus daar ben ik alleen maar blij mee haha

  4. 2417 XP
    Sensu's avatar

    ik ben ÊÊn van de oudere geloof ik, ik ben 33
    al zeggen veel mensen dat ik 26 lijk, dus daar ben ik alleen maar blij mee haha

    Hoop dat ik dat op die leeftijd ook nog kan zeggen! Ben zelf 22, maar moet regelmatig bij het halen van drank nog mijn ID laten zien… Misschien een compliment, maar wel een grote ergernis. Wellicht tegen die tijd niet meer. 😉

  5. 247 XP
    Tony's avatar

    Hier ook een 22 jarige van de partij 😀

  6. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik snap het, Sensu, ik mag dan wel 20 zijn, maar veel mensen schatten mij jonger.
    Het kan gebeuren, aangezien vrouwelijke ‘Oostblokkers’ vaak langer jong lijken, dan de ‘Westblokkers’.
    Dit kan ik totaal niet over de mannen zeggen, bij hen is dat het omgekeerde.

  7. Redacteur - 439 XP
    RogueSquad's avatar

    Gebeeldhouwde Slavische koppen <3

    20. Maar wordt regelmatig voor 25-30 uit gemaakt. :')

  8. 247 XP
    Tony's avatar

    Ik snap het, Sensu, ik mag dan wel 20 zijn, maar veel mensen schatten mij jonger.
    Het kan gebeuren, aangezien vrouwelijke ‘Oostblokkers’ vaak langer jong lijken, dan de ‘Westblokkers’.
    Dit kan ik totaal niet over de mannen zeggen, bij hen is dat het omgekeerde.

    Ik ken dat ja, alleen ze zeggen dat ik er “Oostblokachtig” uit zie terwijl ik gewoon volkomen Nederlands ben :/

  9. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Ik ken dat ja, alleen ze zeggen dat ik er “Oostblokachtig” uit zie terwijl ik gewoon volkomen Nederlands ben :/

    Nu ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar hoe je er dan uitziet?

  10. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik ben ÊÊn van de oudere geloof ik, ik ben 33
    al zeggen veel mensen dat ik 26 lijk, dus daar ben ik alleen maar blij mee haha

    Ik ben ook al 31, bijna 32. ☺

  11. 247 XP
    Tony's avatar

    Oldtimer 😀

  12. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Whaha had Wouter echt 20 geschat qua Chat toen we met z’n allen gingen BF3en 😛
    Met de echoo he Wout xD

  13. 636 XP
    klapper's avatar

    Ik ben ook al 31, bijna 32. ☺

    Misschien kunnen we bejaarden topic openen? Kunnen we een beetje ouwehoeren over het weer en rollators enzo.
    En voor tony en alle andere 13 jarigen kunnen we een kinder hoekje openen. Kunnen hun een beetje praten over justin bieber en k3 enzo 😉

  14. 247 XP
    Tony's avatar

    Wel in stijl blijven chatten dan door middel van postduiven en brieven schrijven via de post.. 😉

  15. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Whaha had Wouter echt 20 geschat qua Chat toen we met z’n allen gingen BF3en 😛
    Met de echoo he Wout xD

    thnx xD

  16. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ik ben 21 dus dat zit op het gemiddelde ongeveer?!

    Wel goed om te lezen dat er nog 30’ers zijn die gamen, je wordt er gelukkig dus nooit te oud voor! 😀

  17. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    17 ( 1994 :p )

  18. 8865 XP
    7th-son's avatar

    Ik ben 21 dus dat zit op het gemiddelde ongeveer?!

    Wel goed om te lezen dat er nog 30’ers zijn die gamen, je wordt er gelukkig dus nooit te oud voor! 😀

    maak je daar maar geen zorgen om, mijn oom is 58 en die gamed nog altijd!
    kwam vroeger altijd bij hem over de vloer, om op zijn MSX Turbo R GT te spelen, geweldig apparaat!

  19. 14 XP
    Sandman's avatar

    29 and still rocking! 🙂

  20. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Nu ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar hoe je er dan uitziet?

    Moet je ff op facebook kijken.. zo kan je bijna iedereen wel vinden.

  21. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Moet je ff op facebook kijken.. zo kan je bijna iedereen wel vinden.

    Helaas niet, maar hij had me al een direct link gestuurd naar een foto. :p

  22. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    hehe goed te lezen dat ik niet de enige 30er ben haha. Ach ja eigenlijk binnenkort 40er. Nog 38 maar in November alweer 39. Goh zal ik dan toch de oudste zijn hier.

  23. 203 XP
    IsayMiddel's avatar

    18 Jaartjes

  24. 257 XP
    iNSo's avatar

    20…

  25. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik ben 14 wordt 30 juli 15 xd

  26. 53 XP
    the-bad-bom's avatar

    19 ..

  27. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ben zelf 19 jaar.
    Nooit een probleem gehad met het halen van drank zoals anderen al hadden gepost haha.
    Achja zie het maar als een compliment toch?

  28. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    hehe goed te lezen dat ik niet de enige 30er ben haha. Ach ja eigenlijk binnenkort 40er. Nog 38 maar in November alweer 39. Goh zal ik dan toch de oudste zijn hier.

    Nope… Dat ben je niet… 😉

  29. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ik ben 14.

  30. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    denk jongste xd 13

  31. 197 XP
    robin2000's avatar

    sinds gister 15 😀

  32. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    sinds gister 15 😀

    Nog van Harte Gefeliciteerd!!! 😀

  33. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    nog een paar dagen dan hoppaah 18:) Ik zou eigenlijk naar Gamescom gaan maar helaas val het tijdens suikerfeest. Niet dat ik het zo erg vind want hopelijk volgend jaar beter:)

  34. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    21, En al vader voor ik 22 wordt! 😀

  35. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    21, En al vader voor ik 22 wordt! 😀

    Jij liever dan ik, ik zou nog geen kind willen. Als mijn vriendin toch zwanger zou zijn, dan zou ik er ook vol voor gaan.
    Dat word ook minder gamen voor jou he:P

  36. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Congratzz:) Jongen of Meisje?? of weet je het niet?

  37. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    21, En al vader voor ik 22 wordt! 😀

    Gefeliciteerd mienjong! Hoe gaat hij/zij heten?

  38. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik ben 21 dus dat zit op het gemiddelde ongeveer?!

    Wel goed om te lezen dat er nog 30’ers zijn die gamen, je wordt er gelukkig dus nooit te oud voor! 😀

    Ik heb ze een paar keer wel veeel ouder gezien m/v 50+ en dan bedoel ik geen denk/training en of tetris games. Vorig jaar zag ik nog 2 man 60+ COD kopen om zelf samen te spelen, en voor een aantal maanden terug een oma die de Vita een poos aan het uit testen was (golf). In Burnout ben ik ook wel eens een verdwaalde oudere tegen gekomen. Je bent nooit te oud om te gamen. Denk ook wel dat het juist goed is voor ouderen “stimuleert hun hersenen enz”.