Forum

Topic: Ipod dood

Anoniem's avatar

Hee guys

Me ipod 30 GB gaat niet meer aan -.- Hij is messchien 3x gebruikt en opeens gaat dieniet meer aan staat niet op hold en hij wilt niet opladen:(

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Als eens ge-reset?

  2. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Gewoon terug naar de winkel gaan 😉
    niet moeilijk gaan doen 😀

  3. 704 XP
    Boemtje's avatar

    hoe moet dat? Ik had hem naar BCC gegeven voor garantie zijden ja voor 220 euro kunnen we hem naar appel stuuren en dan repairen

  4. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dan moet je ze neerslaan en zeggen dat dat *paar vloekworden* gewoon garantie is en dat gratis moet (A)

  5. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Lukt niet

    En als ik hem probeer opteladen staat er please wait very low battery en dan 10uur lang:P

  6. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Wat lukt niet, re-setten xD?

  7. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ja en nieuwe ipod krijgen:p onder de garantie

  8. 564 XP
    Rox92's avatar

    Als het goed is zouden hun hem dan naar Apple opsturen en dat hun hem gratis maken…
    Maar moet je dan betalen want dan word je flink genaait:P

  9. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ja idd niet betalen, hun moeten hem gewoon opsturen!!!

  10. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Laat dan dat filmpje zien van die reclame met dat jongentje en die auto:P

  11. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    dat wordt dus psturen(A)

  12. 704 XP
    Boemtje's avatar

    LoL ze zijden eerst 35euro voor het opstuuren van de IPOD ik flink boos op die gekken 35euro betalen om hem alleen maar bekijken of er wat mee is ik heb die IPOD trug gekregen niet betaald denk dat ik naar zo gamewinkeltje ga om te kijken of hun hem kunnen maken

  13. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    LoL ze zijden eerst 35euro voor het opstuuren van de IPOD ik flink boos op die gekken 35euro betalen om hem alleen maar bekijken of er wat mee is ik heb die IPOD trug gekregen niet betaald denk dat ik naar zo gamewinkeltje ga om te kijken of hun hem kunnen maken

    35 euro:O
    oplichters:O
    zei APPLE dat of de BCC..?

  14. 896 XP
    WoofeR's avatar

    ik snap zoiezo niet waarom je een dure Ipod koopt terwijl je een goeie mp3-speler ken kopen voor 20-25 euries waar je alles ken opzetten en afhalen…

  15. 704 XP
    Boemtje's avatar

    ik snap zoiezo niet waarom je een dure Ipod koopt terwijl je een goeie mp3-speler ken kopen voor 20-25 euries waar je alles ken opzetten en afhalen…

    Dat is nu niet een jaar geleden

  16. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dat is nu niet een jaar geleden

    Dus je hebt hem in een jaar tijd 3x gebruikt?