Forum

Topic: Ps3 doet raar

Anoniem's avatar

Ik heb de laatste tijd heel erg veel dat mijn PS3 raar doet dat ie bijv van de 20-25 vrienden er maar stuk of 5 laad……. En als ik een internet verbinding scan zegt ie 50-60% en hij geeft dan nog aan er is een fout opgetreden u bent afgemeld bij het PSN hebben meer mensen dat nog? En hoe kan het evt opgelost worden?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Ik had eerst juist dat hij het icoontje van al me vriende laadde alleen die van mij niet:S maar nu doet hij het wel weer gwoon.. en soms heb ik ook dat er een fout is op getreden maar niet zo heel vaak, ligt denk gwoon aan die servers ofzo

  2. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ik had toen ik de USB kabels eruit haalde deed ie weer normaal:S

  3. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    ik had toen ik de USB kabels eruit haalde deed ie weer normaal:S

    Oke vaag:P nou voortaan dan maar gwoon laden als je even niet op je ps3 zit:P

  4. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Dat probleem heeft iedereen wel ik ook, gewoon Router resetten of USB kabels eruit halen.

  5. 303 XP
    l3on2's avatar

    Xbox kope heb je nog meer problemen XD

    Heb ik nog nooit last van gehad

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    lol mijn toetsenbord zit er altijd in maar ik denk dat het inderdaad door de USB slingers die erin zitten komt:P

  7. 49 XP
    MagicFeather's avatar

    Heb ik ook gehad. Andere router is dé oplossing 🙂

  8. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Het is niet mijn internet:D maar alles doet het al weer dus :lock:

  9. 591 XP
    dajez's avatar

    hoe kunnen usb kabels daar ihn voor zorgen?

  10. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Heb al veel problemen gehad met mn Ps3 , maar dat nog nooit lol.

  11. 277 XP
    RevXxx's avatar

    Ik heb de laatste tijd heel erg veel dat mijn PS3 raar doet dat ie bijv van de 20-25 vrienden er maar stuk of 5 laad……. En als ik een internet verbinding scan zegt ie 50-60% en hij geeft dan nog aan er is een fout opgetreden u bent afgemeld bij het PSN hebben meer mensen dat nog? En hoe kan het evt opgelost worden?

    heb ik ook maar boeid me niks.
    en soms heb ik het maar van dat psn mensen.

    maar dat afgemeld valt nu wel mee.
    ik had daar vroeger wel veel last van

  12. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    De oplossing is: je usb kabels eruit halen voordat je hem aanzet :lock: maag gesloten worden