Forum

Topic: Vrouwen die gamen..?

Anoniem's avatar

Heey iedereen,

Wat vinden jullie van vrouwen die gamens..?

Ik zelf vindt het heel normaal.
Ken zat meiden zelf die gamen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

287 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik vind ook normaal. Alleen ik ken ze niet echt. Mijn CKV lerares speelt Fallout 3 en Far Cry 2 op de PC.

  2. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    haha marieke:P vriendin van mij en vin speelt james bond nightfire

  3. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik vindt het ook heel normaal. Waarom zou een vrouw niet kunnen gamen?

    Sterker nog , ik ben wel vaker verslagen door een vrouw met verschillende soorten games. Ze kunnen best p0wn3n!ยก xD

  4. 49 XP
    MagicFeather's avatar

    Kvind het niet raar. Maar wel als ze shooters spelen xD.

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Kvind het niet raar. Maar wel als ze shooters spelen xD.

    Waarom? Waarom is dat raar?

  6. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    normaal, maar kijk er toch soms raar van hop
    Vrouwen hebben maar 1 recht, en dat is het aanrecht. (A)
    Vrouwen hebben maar 1 lijn, en dat is de waslijn (A)

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    normaal, maar kijk er toch soms raar van hop
    Vrouwen hebben maar 1 recht, en dat is het aanrecht. (A)
    Vrouwen hebben maar 1 lijn, en dat is de waslijn (A)

    Lol, ik vind het een droge opmerking. ๐Ÿ˜›

  8. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik vindt het ook niet raar maar het is niet iets typisch voor vrouwen:P

  9. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    zijn die meiden ook leuk die je kent vincent of ehh..?:prop:
    de enigste meide die ik ken die gamen spelen WoW -.-

  10. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    zijn die meiden ook leuk die je kent vincent of ehh..?:prop:
    de enigste meide die ik ken die gamen spelen WoW -.-

    mwa niet egt xD

    Geen mening :O..

  11. 216 XP
    Depsie's avatar

    vrouwen gamen?
    maar die zijn toch voor iets heeeel anders :$?

  12. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Geen mening? kheb tog op 1 gestemt? o.O?

  13. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    hij heeft geen mening over die WoW chicks. ๐Ÿ˜‰

  14. 790 XP
    Robbert's avatar

    K’heb een meisje in de klas, en die speelde wel eens op de ps3 van haar neef. En nu heb ik haar over gehaald om een ps3 te kopen ๐Ÿ˜€ Gaat ze GTA IV en Cod spelen xD

  15. 216 XP
    Depsie's avatar

    K’heb een meisje in de klas, en die speelde wel eens op de ps3 van haar neef. En nu heb ik haar over gehaald om een ps3 te kopen ๐Ÿ˜€ Gaat ze GTA IV en Cod spelen xD

    geloof mij ze gaat singstar kopen

  16. 190 XP
    technizo's avatar

    ik vind het normaal, maar de meeste meiden die ik ken gamen niet

  17. 303 XP
    l3on2's avatar

    Ik vindt het niet raar maar het is niet egt iets voor vrouwen ๐Ÿ™‚

  18. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Geen mening? kheb tog op 1 gestemt? o.O?

    neej dat heb je niet:O

  19. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Oooo, lol:prop:
    Kan ik fout gedaan hebben, ag who cares… xD

  20. 790 XP
    Robbert's avatar

    geloof mij ze gaat singstar kopen

    Nee, zei laatst nog dat ze shooters veel leuker vond. Ze heeft ook al een wii en dat vond ze saai worden… Ik heb er nog wat extra op ingepraat en gezegd, gelijk heb je ๐Ÿ™‚

  21. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Vrouwen die gamen zijn sexy ๐Ÿ˜€ ( moeten dan ook wel degelijk sexy zijn xD )

  22. 896 XP
    WoofeR's avatar

    waarom niet, me moeder zit ook altijd op de pc spelletjes te spelen :tease:

  23. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    waarom niet, me moeder zit ook altijd op de pc spelletjes te spelen :tease:

    Wat voor spelletjes? ๐Ÿ˜›

  24. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Wat voor spelletjes? ๐Ÿ˜›

    meestal mahjong ofzo of kaarten ๐Ÿ˜›

  25. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Vrouwen die gamen zijn sexy ๐Ÿ˜€ ( moeten dan ook wel degelijk sexy zijn xD )

    vooral als ze op de wii-fit spelen of guitar hero in weinig kleding (denkt aan een paar filmpjes die ik gezien had) :whistling2:

  26. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Vrouwen die gamen zijn sexy ๐Ÿ˜€ ( moeten dan ook wel degelijk sexy zijn xD )

    haha:P als ze beetje lekker uitzien en agmen is top combinatie

  27. 1386 XP
    Redd's avatar

    Houden we het 13+? :p

  28. 564 XP
    Rox92's avatar

    Vind ut niet raar alleen ken geen vrouwe die game:P
    Behalve me zus die speelt wel is een spelletje maja ze heb nog PS2 dus ja das ook weer verouderd natuurlijk :prop:

  29. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Een meisje uit me klas die speeld ook non-stop COD 4:P Die is al het maximaal aantal keer opnieuw begonne en heeft al een paar gouden wapens:p

  30. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik vind het wel een zinloos topic hoor dit.

  31. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik kom er eerlijk voor uit.. gamende vrouwen zijn geil…
    Stel je is voor

    Hey schatje vanavond wat te doen?
    -Nee hoezo?
    Een avondje.. wij twee alleen..LittleBigPlanet?
    -Jaaaaa oooh Tommy je bent geweldig:D

    Dat is toch de droom van iedere man:P

  32. 896 XP
    WoofeR's avatar

    GENIAAL Tommy :tease:

  33. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik kom er eerlijk voor uit.. gamende vrouwen zijn geil…
    Stel je is voor

    Hey schatje vanavond wat te doen?
    -Nee hoezo?
    Een avondje.. wij twee alleen..LittleBigPlanet?
    -Jaaaaa oooh Tommy je bent geweldig:D

    Dat is toch de droom van iedere man:P

    LOLxD
    mee eens ๐Ÿ˜›
    maar we houden het wel netjes he ..?

  34. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    LittleBigPlanet is romantisch.

  35. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    LittleBigPlanet is romantisch.

    xD xD xD xD
    Wanneer dan? Als je jezelf elektrocuteert op een blok ijzer met stroom erop? xD

  36. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    xD xD xD xD
    Wanneer dan? Als je jezelf elektrocuteert op een blok ijzer met stroom erop? xD

    neeej joh, als je saampjes verbrand

  37. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    xD xD xD xD
    Wanneer dan? Als je jezelf elektrocuteert op een blok ijzer met stroom erop? xD

    Be creative,

    Er is veel moois (lees: romantisch) te maken in LittleBigPlanet. Denk aan hartjes, lampjes, zachte materialen veel teamwork/puzzels etc..;)

  38. 277 XP
    RevXxx's avatar

    vrouwen die gamen zij vaak lekker of gamen tegoed. of Spelen The Sims.

  39. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Heb liever dat vrouwen gamen dat dat ze over voetbal gaan praten, want dan neem ik ze opeens een stuk minder serieus ๐Ÿ˜›

  40. 66 XP
    sneezle's avatar

    Iedereen Gamed Toch man, vrouw, kind, noem maar op.

    HOE MEER ZIELEN HOEMEER VREUGD TOCH!!!!!!!!!!

  41. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik zou het wel leuker vinden als wat meer het deden, maar tegen de tijd dat ze op ons niveau zitten (stereotype xD) zijn de mannen/jongeren alweer game-off ๐Ÿ˜›

  42. 3 XP
    hejjong123's avatar

    mijn mening is dat vrouwen in bed horen en niet gamen:P(hangt van af welke games:$

  43. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    mijn mening is dat vrouwen in bed horen en niet gamen:P(hangt van af welke games:$

    Doh, twister.

  44. 49 XP
    switched12's avatar

    normaal, maar kijk er toch soms raar van hop
    Vrouwen hebben maar 1 recht, en dat is het aanrecht. (A)
    Vrouwen hebben maar 1 lijn, en dat is de waslijn (A)

    1Taal=====> horizontaal lol

    sorry dames grapje(A)

  45. 156 XP
    CypherThanatos's avatar

    ik vind het ook normaal, mijn NL leraares speelt non stop WOW.

  46. 591 XP
    dajez's avatar

    vrouwen die gamen zijn HOT (tenminste als het knappe zijn:D)

  47. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Is toch normaal? Heb zelfs meisjes in mijn vriendenlijst en ik ken er ook een aantal die op de PC spelen.

  48. 451 XP
    Florian's avatar

    Kvind het niet raar. Maar wel als ze shooters spelen xD.

    mijn ma en mijn zus zeggen ook als ik CoD speel van he waarom nou weer dat spel, maar van de miesjes die ik ken(en dat zijn er heel wat:$ ) is het van ken je dat spel en dat spel, die zijn vet die wil ik..:P

    vind het normaal dus..:P

  49. 704 XP
    Boemtje's avatar

    KEn alleen chicks die WOW spelen geen CoD of die ander shooters.

  50. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    KEn alleen chicks die WOW spelen geen CoD of die ander shooters.

    LOL. Zo is het vaak ook. Internet spelletjes lukt ze vaak wel. Maar cod niet. Al heb je uit zonderingen xD

  51. 704 XP
    Boemtje's avatar

    LOL. Zo is het vaak ook. Internet spelletjes lukt ze vaak wel. Maar cod niet. Al heb je uit zonderingen xD

    Ja idd in de guild bij WoW waar ik in zit zitten rond de 100 meisjes en 200 jongens.

  52. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Vrouwen die gamen.. gods beter!
    De meeste doen dat niet hoor

    Ik heb ook een keer meegemaakt op een forum dat iemand foto’s van zichzelf erop zette
    Om te laten zien hoe ze eruit zag (Ze was Visual Basic Expert(PC Nerd)/Lekker/en ze speelde games) Deze 3/4 dingen kom je vaak niet tegen.. geloof mij een wonder

  53. 35 XP
    GAMER-1991-PL's avatar

    Ik heb een chick in me PSN lijst ze speelt Killzone 2

  54. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ik kende een chick die speelde street fighter
    die was nog verdomde goed ook!

  55. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    PC games worden veel door wijven gedaan hoor:P Alleen niet echt console games ik heb wel 2 engelse dames erin staan die doen wel is COD 4 of uncharted maar die zitte meestal home te doen xD

  56. 945 XP
    JoostNL's avatar

    PC games worden veel door wijven gedaan hoor:P Alleen niet echt console games ik heb wel 2 engelse dames erin staan die doen wel is COD 4 of uncharted maar die zitte meestal home te doen xD

    IDD Dat is voor mensen die geen leven hebben.. of ze zijn een vrouw :chococat_h4h:
    ( Mensen die zitten te klote op Home niet meegerekend )

  57. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    IDD Dat is voor mensen die geen leven hebben.. of ze zijn een vrouw :chococat_h4h:
    ( Mensen die zitten te klote op Home niet meegerekend )

    lol:P Maar ze kunnen ook echt geen COD 4……… Ging een keer met ze meedoen…. lol da was echt lame!

  58. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Heb net nog met m’n vriendin Street Fighter IV gespeeld, dingen unlocken ๐Ÿ˜€ om de beurt…
    Ze is ook een fanatiek gamer, eigenlijk een game’ster hahaha…:D

  59. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Mensen,

    Wat zijn jullie toch weer respectloos…
    Het zijn geen wijven, Chicks of smatjes.
    Nee, het is gewoon het vrouwelijk schoon dat wij nodig hebben om ons voort te planten.
    Dus toon een beetje respectxD

  60. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    lol:P Maar ze kunnen ook echt geen COD 4……… Ging een keer met ze meedoen…. lol da was echt lame!

    Maakt toch niet uit? sowieso, als vrouwen gamen is dat tof. Daarom moet een gamer altijd lbp in huis hebben.. een game voor iedereen met easy controls:)

  61. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Hallo everybody!

    Ik ben een lady en ik ben into gamen. En dan niet gewoon Little Big Planet (hoewel die ook leuk is af en toe ^^) Maar dan vooral shooters, Resistance, MGS4, maar vooral Killzone 2! Echt een sweety online modus! Ons enige recht: een Killzone gevecht! YEAH! :p Heb wel eens Home gedaan maar toen dacht ik dat ik doodging… Van verveling… OMG! En sommige mensen zitten dat echt de hele dag te doen O_o! Nodig om voort te planten? O_o :p whahahahahahahahahah! XD LOL!

  62. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Met home is poolen en bowlen soms wel leuk om te doen ๐Ÿ˜› Als je effe geen zin hebt in een ander spel……vrouwen die gamen moeten er meer van komen…als het dan ook nog een lekkere chick is ^^

  63. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Hallo everybody!

    Ik ben een lady en ik ben into gamen. En dan niet gewoon Little Big Planet (hoewel die ook leuk is af en toe ^^) Maar dan vooral shooters, Resistance, MGS4, maar vooral Killzone 2! Echt een sweety online modus! Ons enige recht: een Killzone gevecht! YEAH! :p Heb wel eens Home gedaan maar toen dacht ik dat ik doodging… Van verveling… OMG! En sommige mensen zitten dat echt de hele dag te doen O_o! Nodig om voort te planten? O_o :p whahahahahahahahahah! XD LOL!

    ode het dan ook direct nog eens goed ook direct bij nwo:prop:

  64. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Met home is poolen en bowlen soms wel leuk om te doen ๐Ÿ˜› Als je effe geen zin hebt in een ander spel……vrouwen die gamen moeten er meer van komen…als het dan ook nog een lekkere chick is ^^

    :hypo:
    Ik ben wel echt heel wanhopig als ik Home speel. Doe dat eigenlijk alleen als iemand vraagt of ik Home wil spelen. En of het een lekkere chick is kan je helaas niet zien op Home:horny:xD whahaha, is iemand ineens kapot lelijk in het echt… Wel eens gamers gehad die een foto gingen sturen dat ik zoiets had van :O MY EYES!!! Of ik een foto terug wou sturen… Nou nee bedankt :p:prop:

  65. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    ode het dan ook direct nog eens goed ook direct bij nwo:prop:

    Motte maar joinen he:prop:!
    ^^^^^^^^

  66. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    nis-gens, vind jij dat vrouwen achter het aanrecht horen? Misschien komen we elkaar wel eens tegen op Killzone ^^ Als je verliest krijg je van mij een mooi roze schortje voor, goed? ๐Ÿ˜‰

  67. 954 XP
    Callme's avatar

    nWo is een slechte clan ๐Ÿ™‚ Get Rap3d run killzone 2 ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ maar ontopic: vrouwen kunnen net zo goed gamen als mannen.

  68. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    nWo is een slechte clan ๐Ÿ™‚ Get Rap3d run killzone 2 ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ maar ontopic: vrouwen kunnen net zo goed gamen als mannen.

    :O slechte clan? Meen je dit? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

  69. 954 XP
    Callme's avatar

    :O slechte clan? Meen je dit? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

    hahha met een knipoogje naar globalsoldier ๐Ÿ˜› nee jullie zijn wel een goede clan, maar mijn clan staat 10de van de wereld ๐Ÿ˜€ dus ik moest effe stoer doen.

  70. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    En vanaf nu gaan we weer on-topic.

    Toch?!ยก :ranting:

  71. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    hahha met een knipoogje naar globalsoldier ๐Ÿ˜› nee jullie zijn wel een goede clan, maar mijn clan staat 10de van de wereld ๐Ÿ˜€ dus ik moest effe stoer doen.

    *kuck*Huidige positie clan: 1640*kuch* volgens mij is dat niet 10de :bruce_h4h:

    http://www.killzone.com/kz/clan.psml?kz_clan_id=9750

  72. 954 XP
    Callme's avatar

    neem hoestsiroop en dat is mijn clan niet, dat is die van me broertje..oh en mijn clan staat 16de en niet 10de..foutje van mij

    http://www.killzone.com/kz/clan.psml?kz_clan_id=20964

    psn: aceeisol

  73. 537 XP
    acardipane's avatar

    Ik speel altijd met mijn vrouwtje, gezellig !!

  74. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    Hmm, ik ken zelf niet echt meiden die gamen, maar het is toch wel leuk meegenomen. Hoef je tenminste savonds geen film te gaan zitten kijken waar om de 10 minuten een reclame van 15 minuten is. Alleen hoop ik dan wel dat ze een beetje fatsoenlijk kan gamen zodat er een beetje strijd is haha ๐Ÿ˜›

  75. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Mijn vriend houdt niet van gamen ๐Ÿ™

  76. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    Mijn vriend houdt niet van gamen ๐Ÿ™

    Je vriend houdt niet van gamen? Hmm, wat vind die er niet leuk aan dan? Wel raar, meestal is het de jongen die zijn vriendin overhaalt maar hier is het dus andersom.

  77. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Je vriend houdt niet van gamen? Hmm, wat vind die er niet leuk aan dan? Wel raar, meestal is het de jongen die zijn vriendin overhaalt maar hier is het dus andersom.

    haha, mijn vriendin gamed zo even een ptje killzone mee, alleen laat iker niet online want dan verkloot ze alles:P

  78. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    haha, mijn vriendin gamed zo even een ptje killzone mee, alleen laat iker niet online want dan verkloot ze alles:P

    Maak je gewoon een account voor haar aan, kan ze het ook niet voor je verpesten ๐Ÿ˜›

  79. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Ja hij wil er echt niet aan O_o… Laatst had het zoontje van een kennis (9 jaar) mijn Killzone account ontdekt. NOOOOOOOOOO gast blijf eraf je verpest alles!!! Geen van mijn vriendinnen gamet overigens, dus ik kan eigenlijk nooit effe gezellig met een vriendin gamen (itt mijn broertje met al zijn vrienden) ๐Ÿ™ It’s not fair… :'(

  80. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    wees blij, ik daar en tegen wiord af en toe gek als mensen maar blijven door zaneken over games, een kwartiertje praten okeej, maar niet uren lang over hetzelfe spel praten:P

  81. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Ja maar dir is het andere uiterste: “Heey! Ik heb echt een vet toffe nieuwe game gekocht” *Vriendin trekt gezicht alsof ze moet overgeven* :p

  82. 7 XP
    MH-013's avatar

    Tenzij jij een gameconsole in je keuken hebt zou ik niet weten hoe je ooit op dit idee zou kunnen komen.

  83. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    Omdat ze zelf bij het vrouwelijke geslacht hoort.

  84. 7 XP
    MH-013's avatar

    Nou dan moet ze maar eens opschieten, het is bijna etenstijd!

  85. 107 XP
    tamil112's avatar

    me zusje, en me nicht gamen ook wel, als we allemaal gamen, tekken-en kunnen ze, beetje LBP, en tuurlijk singstar, Guitar Hero. achja hun twee zijn op gegroeid met jongens om zich heen dus!(H)

  86. 177 XP
    KB-013's avatar

    Alleen maar beter als vrouwen gaan gamen, zorgt voor een groeiende game industrie. (Y)

  87. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Alleen maar beter als vrouwen gaan gamen, zorgt voor een groeiende game industrie. (Y)

    Mee-eens, alleen helaas zie ik ze zelden…. Zeer zelden xD

  88. 69 XP
    Tweek's avatar

    Me vriendin speelt games… niet van die shooters maar wel LittleBigPlanet enzo… en Lego Star Wars.. verder niet zoveel singleplayer games…
    Oja en Buzz vind ze helemaal top.

  89. 177 XP
    KB-013's avatar

    Nou, eigenlijk is de Wii al flink bezig met vrouwen die moeten gaan gamen, veel vriendinnen van mij hebben regelmatig in hun MSN-naam staan: Wii’en ๐Ÿ˜›

  90. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Er zijn aardig wat vrouwelijke gamers.
    Ze zijn in de minderheid dat is wel duidelijk.
    Mijn vrouw speelt fanatiek COD4 en is best geod , zij heeft inmiddels een aardige vriendenlijst met ook een aantal vrouwelijke spelers.
    Sommige daarvan zijn echt goed en staan meestal op nr1 na een potje TDM.
    Altijd leuk om de reactie van de tegenpartij te horen als de dames de meeste kills halen:rofl:22..

  91. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik heb voor de eerste optie gekozen: Heel normaal iedereen gamed tog…

    Waarom? Ik maak geen onderscheiding tussen vrouw en man. Je doet maar wat je het beste lijkt.

  92. 818 XP
    Justinvd's avatar

    Nou, eigenlijk is de Wii al flink bezig met vrouwen die moeten gaan gamen, veel vriendinnen van mij hebben regelmatig in hun MSN-naam staan: Wii’en ๐Ÿ˜›

    Klopt.. de wii trekt volgens mij de meeste vrouwen aan vergeleken met de andere consoles.. ๐Ÿ˜›

    Lijkt me egt kut trouwens als je door een vrouw 300% zou worden geowned online.. :Pxd!

  93. 8 XP
    spindelbrander's avatar

    mijn zusje zit zelf altijd te zeuren dat ik veel game
    komt ze met haar vriendje een keer langs zegt ze mag ik effe playstationen.
    en gelukkig heb ik zon vader die zegt ja het is van je broer dus hij mag het bepalen:yahoo:

  94. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    mijn zusje zit zelf altijd te zeuren dat ik veel game
    komt ze met haar vriendje een keer langs zegt ze mag ik effe playstationen.
    en gelukkig heb ik zon vader die zegt ja het is van je broer dus hij mag het bepalen:yahoo:

    Doh…. IK zeg dan gewoon het is van mij en nou oprotten….. heb ik geen vader voor nodig:P

  95. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Doh…. IK zeg dan gewoon het is van mij en nou oprotten….. heb ik geen vader voor nodig:P

    Kijk, ik heb het makkelijk. Ik heb een broer van 18 die zijn eigen PS3 60 GB heb en ik heb een eigen PS3 60 GB dus niemand zeurt want mijn ouders gamen niet en we hebben allebei een eigen PlayStation. ๐Ÿ˜›

  96. 954 XP
    Callme's avatar

    Doh…. IK zeg dan gewoon het is van mij en nou oprotten….. heb ik geen vader voor nodig:P

    maar een game opsturen mag je niet.

  97. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Mmmmmmh ja heerlijk als je bovenaan staat ๐Ÿ˜€ kwijl… Dan ga ik altijd heel hard lachen in mijn headset en sommige gasten kunnen daar echt niet tegen. Meesterlijk gewoon xD MUAWHAHAHA!!!

    Al helemaal als je er achteraan zegt: “Go play Little Big Planet!” (toffe game is dat, toch vatten de meeste mannelijke gamers dat op als een belediging :p)

  98. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    LBP is inderdaad wel vet. Ik had em voor 20 euro, zou em anders ook nooit voor 60 hebben gehaald.

    De spellen op de wii zijn minder “wreed” dan de meeste ps3 games, vandaar denk ik dat de vrouwen die liever spelen. Het komt veel vriendelijker over.

  99. 818 XP
    Justinvd's avatar

    Wii is ook veel gemakkelijker dan ‘al die knopjes'(wat ze altijd zeggen) op de controller van de ps3.. ๐Ÿ˜›

  100. 213 XP
    Bart013's avatar

    Ik mis de optie; Sexy, mits ze er normaal uit zien.

    xD

    Maarja, ik vind het niet gek. Ken zelfs een stuk of 4/5 vrouwen/meisjes met een PS3 geloof ik, en natuurlijk een hoop met een WII.