Forum

Topic: hellppp !!! na firmware update 2.53 geen beeld meer op youtube

Anoniem's avatar

hallo. met veel vreugde firmware 2.53 geinstalled. maar nu zwart beeld bij een youtubefilmpje,zowel small als full screen. wel nog geluid.

iemand een idee? instellinkje wijzigen of zo in een of ander menu?

alvast bedankt voor de hulp

ik heb hier echt hulp nodig nog mensen die daar last van hebben want ik gebruik you tube gewoon kei veeel

:paperbag:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Lag het niet gewoon aan het filmpje? Ik zal zo ook even checken ookal gebruik ik de PC voor die dingen!

    Alvast bedankt en met vriendelijke groet:
    Sjoerd Stadt.

  2. 1 XP
    mortar's avatar

    ik heb dit probleem ook maar al wat langer,al voor de update 2.53.ik dacht dat de update naar 2.53 de oplossing zou zijn dus niet….
    ik snap er niks van.weet iemand hier een oplossing voor?

  3. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ik heb het ook 😮 Geen youtube meer kijken 🙁

  4. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    is het niet de flash player? Probeer die eens up te daten, en probeer het dan nog eens.

  5. 454 XP
    arwin1993's avatar

    flash player updaten op ps3 kan niet gebeurd in firmware.

    zal zo is kijken of ik nog wel gewoon kan kijken.
    ———————-
    net eff gekeken en sommige video’s doen het inderdaad niet sommige wel andere niet. Toen een filmpje het niet deed en ik klikte op afspelen in hoge kwaliteit deed hij het wel. misschien moet je dat is proberen en denk dat we nu mogen hopen dat het snel word gefixed

  6. 11 XP
    fredaandetet's avatar

    het raare is dat sommige filmkes wel gaan en andere niet dus..

    en ik ben al blij dat ik ni de enige ben.. maar tis echt gewoon iets wat me nu pas is opgevallen.. hier moet sonny toch zeker wat aan doen !

  7. 656 XP
    Killermen's avatar

    lol, heb nog geen tijd gehad om mn ps3 up te daten
    ontopic, kijk effe in de instellingen

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Dit had ik ook al voor de 2.53 update. Waarschijnlijk merk je het nu pas.

    Ik denk dat het YouTube ligt. Ik krijg meestal wel geluid maar zwart beeld. Het ligt waarschijnlijk aan hoe het fillmpje op youtube is geüpload.

  9. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Je moet je beeld instellingen veranderen van de internetbrowser en de browser zelf dan doet ie het weer heb ik ook gedaan:D:D

  10. 11 XP
    fredaandetet's avatar

    Je moet je beeld instellingen veranderen van de internetbrowser en de browser zelf dan doet ie het weer heb ik ook gedaan:D:D

    leg is uit wa moet er dan precies veranderd worde?

    help me
    :surrender::laughbounce:

  11. 896 XP
    WoofeR's avatar

    je tv aanzetten :tease:

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik snap het probleem niet. Ik kan elk filmpje op youtube bekijken met de 2.53 update. Sorry, ik kan je hierdoor niet verder helpen!

  13. 442 XP
    rwss's avatar

    Als je problemen hebt met het kijken van youtube, is het meschiens handig om even je browser geschiedenis, cache en cookies te legen, dit zou in sommige gevallen kunnen helpen, dit kan vanuit het menu van de ps3 browser door op het 3 hoekje te drukken en dan naar gereedschappen te gaan, check ook of daar de browser beveiliging uit staat, helaas zoasl ik heb gemerkt houdt deze erg te veel tegen, is wel de ultieme manier van veilig.