Forum

Topic: Een goede racegame.

Anoniem's avatar

Hallo allemaal

Inmiddels heb ik vele games gehad en gespeeld van bijna elk genre maar ik heb nog geen echte racegame.

wat ik zoek: Een racegame met veel verschillende autos en motoren.lekker veel snelheid en 1 die je ook eventueel samen kan spelen.

Thanks guys!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. 304 XP
    Edwin's avatar

    Ik kan je meerdere racers aanbevelen, elke is goed in zijn eigen genre:

    Motorstorm 2 (offroad), WipEout HD (futuristisch en supersnel, is maar 2 tientjes), Gran Turismo 5 Prologue (realistisch), Ridge Racer 7 (arcade en heel snel, is alweer erg oud en dus redelijk goedkoop te krijgen). Al deze games zijn in splitscreen te spelen.

    Koning in de extra content is natuurlijk Burnout, ook een heel erg vette game. Deze heeft als voordeel dat je door een hele stad kan cruisen.

    Check hier ook even, daar staan Motorstorm en WipEout HD tussen 🙂

  2. 954 XP
    Callme's avatar

    thanks! is burnout wat? en GRID?

  3. 304 XP
    Edwin's avatar

    Had net mn bericht geëdit en Burnout er bij gezet:)

    GRID is niet mijn game, heb de demo gespeeld en die beviel me niet. Echter ben ik daar 1 van de weinigen in, de game werd over het algemeen zeer goed ontvangen.

  4. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik zou voor motorstorm 2 gaan, ik heb hem ook besteld, is eens wat anders dan normale racegames 🙂 kan je elkaar van de baan rammen.

  5. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Even wachten op de nieuwe Colin Mcrae Dirt 2 😀

  6. 861 XP
    Morticuz's avatar

    thanks! is burnout wat? en GRID?

    Burnout is echt heel leuk! (+ trophies die niet heel moeilijk zijn.)

  7. 790 XP
    Robbert's avatar

    Als ik jou was zou ik even gaan kijken welke je het meest bevalt… De een vind de gameplay van GRID leuk, de ander niet. Motorstorm is lachen, maar misschien race jij liever niet in de bagger.
    Motorstorm, GRID, Burnout, Wipeout HD je zal met geen van allen een miskoop doen, maar ik zou gewoon kijken wat je zelf prettig vind spelen.

  8. 190 XP
    technizo's avatar

    Burnout is echt Vet en anders misschien wachten op Colin Mcreae Dirt 2

  9. 110 XP
    Moootje's avatar

    Burnourt Paradise is cker dope game, maar een Grid of een Gran Turismo 5 prolugue kan ik je ook aanraden ben je ok wel tijdje mee zoet. Trouwens in februari komt een geupdate Burnout paradise uit.

  10. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Het is moeilijk een hele review van elke racegame hier te beschrijven. Als ik jou was zou ik reviews lezen over games die hier in dit topic genoemd worden… dan kom je er vast wel uit;)

  11. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    BURNOUT/motorstorm

  12. 1748 XP
    Shmet's avatar

    motorstorm 2, hij is echt super !!

  13. 8864 XP
    7th-son's avatar

    voordeel van burnout is dat die erg goed ondersteund word, veel grote updates, waarvan de eerste paar gewoon gratis!
    dag/nacht, nieuwe challenges, 2 motors! + aantal challenges en trophies daarvoor, en nog veel meer

    zo hoord een game als dit wel te zijn, met veel ondersteuning en altijd up to date!

  14. 656 XP
    Killermen's avatar

    Motorstorm 2 en Burnout zijn toch wel toppers, er staat een review van motorstrom op ps3-sense, je kan hem anders lezen klik

  15. 110 XP
    Moootje's avatar

    Burnout paradise is voor mij wel de leukste racegame die je nu kan krijigen. Hij is trouwens erg goedkoop nu, namelijk €20 bij BS, voor dat geld kun je het echt niet laten liggen.

  16. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Burnout paradise is voor mij wel de leukste racegame die je nu kan krijigen. Hij is trouwens erg goedkoop nu, namelijk €20 bij BS, voor dat geld kun je het echt niet laten liggen.

    Lol en hij is 15 euro in de online store want t is opruiming:prop:

  17. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Burnout gaat maar Ridge Racer 7 blijft de geweldigste kwijl kwijl….

  18. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Even wachten op de nieuwe Colin Mcrae Dirt 2 😀

    Die koop ik ook! heb deel 1 ook al!xD

    Ik ben zelf ook racefreak, maar er is maar één game die superdope wordt en dat is GT5.. de ultieme simulatie:P

  19. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    midnight club LA!

  20. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Gran Turismo 5 Prologue!

  21. 265 XP
    AT!SS69's avatar

    Burnout is the sizzle dizzle bro 🙂

  22. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Burnout Paradise the Ultimate Box €30,- bij Gamemania daar heb ik hem gister gekocht. :ok: TOPGAME! :ok:

  23. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    ik zou ook voor burnout gaan:P krijg hem morge en kan niet wachten:yahoo:

  24. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Kies maar Grand Turismo 5, dat is de beste racegame die je kan krijgen denk ik, of midnightclub.

  25. 1562 XP
    dikked's avatar

    Midnight club LA is een goeie game met auto’s en motoren maar je kunt helaas niet in splitscreen spelen