Forum

Topic: HDMI kabel

Anoniem's avatar

ik heb sinds gisteren een HD-tv van 28″ en ik had in gedachte van een HDMI kabel te gaan halen maar ik weet niet of het de moeite loont, kan iemand mij helpen ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    als je tv gwn full HD is. dan is het zeker de moeite waard. let wel: onder de 2 meter maakt het niet uit welke hdmi kabel je koopt, allemaal even goed.

  2. 13 XP
    lakke's avatar

    als je tv gwn full HD is. dan is het zeker de moeite waard. let wel: onder de 2 meter maakt het niet uit welke hdmi kabel je koopt, allemaal even goed.

    verschilt het veel in beeldkwaliteit met een HD-kabel tegenover de standaard scart-kabel ?

  3. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    verschilt het veel in beeldkwaliteit met een HD-kabel tegenover de standaard scart-kabel ?

    Nou ik kan bijv merken dat het op hd tv met gwn kabel bijna net zo is als op een sd tv. ( wel iets beter) en met kabel is het toch echt stukje mooier. vooral met grafische games zal het je opvallen. zoals midnight club enzo

  4. 13 XP
    lakke's avatar

    bedankt ik ga er meteen een halen

  5. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    bedankt ik ga er meteen een halen

    ;)Graag gedaan;)

  6. 8864 XP
    7th-son's avatar

    een hdmi kabel zorgt voor hogere resoluties, die een scart niet kan hebben
    en hdmi is digitaal

  7. 13 XP
    lakke's avatar

    als je tv gwn full HD is. dan is het zeker de moeite waard. let wel: onder de 2 meter maakt het niet uit welke hdmi kabel je koopt, allemaal even goed.

    probleem denk ik,
    mijn tv is niet full-hd maar hd-ready of maakt dat niet uit ?

  8. 656 XP
    Killermen's avatar

    Zal je tot 720P of 1080I gaan, niet zo erg

  9. 13 XP
    lakke's avatar

    Zal je tot 720P of 1080I gaan, niet zo erg

    wat bedoel je daarmee, moet ik dan een andere kabel kopen ?

  10. 656 XP
    Killermen's avatar

    neen, je zal alleen een kleinere resolutie hebben, je moet daarvoor geen andere kopen voor kopen

  11. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    probleem denk ik,
    mijn tv is niet full-hd maar hd-ready of maakt dat niet uit ?

    er is wel degelijkk een verschil. maar volgens mij merk je bij beide dat het beter is. als je het zeker wilt weten moet je ff op google de verschillen zoeken(A).

  12. 6677 XP
    Myx's avatar

    Op 28″ is denk ik het verschil tussen hd ready en full hd echt klein, ik ga 32″halen en heb al een bijpassende kabel gevonden, deze, de comment zeggen ook datie goed is en 16 Gb/ps ondersteund, das ruim voldoende 😀

  13. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Wat al eerder is gezegd, Als je kabel onder de 2meter heb dan maakyt het vrij weinig uit wat voor soort kabel en hoef je dus geen dure MONSTER kabel te kopen.