Forum

Topic: Problems met Home®

Anoniem's avatar

Als ik zal ik zeggen home ga opstarten en dan gaat die inloggen krijg ik dit:

Network error
The connection to the server was lost C-931

Meerdere mensen met dit probleem, of hoe te verhelpen?!

Grtz,
Dordtstar

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    je NAT type moet goed zijn. NAT 3 is slecht en NAT 2 en 1 doen het goed. Als je wilt weten hoe te verzetten zoek even het andere Home Topic!

  2. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    je NAT type moet goed zijn. NAT 3 is slecht en NAT 2 en 1 doen het goed. Als je wilt weten hoe te verzetten zoek evne het andere Home Topic!

    welk andere home topic ik kan geen vinden met informatie daarover:unsure:

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Kijk eens aan, het is inderdaad geen topic maar een nieuwsbericht maar hier is de link: http://www.ps3-sense.nl/showthread.php/playstation-home-lijdt-aan-netwerk-errors-4941.html?t=4941

  4. 6677 XP
    Myx's avatar

    Het komt gewoon doordat zoveel mensen inloggen en er een paar techinische fouten zijn, want als je s”ochtens inlogt is alles perfect, ik denk dat dit alleen door een pacht kan worden gefixd

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik kan bijna altijd inloggen.

  6. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ik gister avond toevllig eindelijk wel, voor het eerst sinds de open beta

    mijn NAt staat op 2

    en ik had continu die foutmelding C-931

  7. 62 XP
    Dordtstar's avatar

    oh dus het is maar gewoon op goed geluk?!

  8. 656 XP
    Killermen's avatar

    oh dus het is maar gewoon op goed geluk?!

    ja, eigenlijk wel

  9. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Die melding heeft niks met je NAT te maken, het is gewoon zo druk, dat je er af en toe niet op komt. gewoon een paar keer proberen, dan doet hij het vast wel een keer.

  10. 52 XP
    tevash's avatar

    Ik ben ook slechts 1 keer succesvol ingelogd geweest.
    Wordt een beetje moet van die melding dat ik de connection met de server kwijt ben.

    Sony moet even flink aantrekken en het wat beter onsteunen; dan pas zal het aantrekkelijk worden.

    Was trouwens wel onder de indruk toen ik ingelogged was; echt een cool concept dat Home.

  11. 421 XP
    Rhox's avatar

    Ik heb nog niet veel problemen gehad (ben er al enkele keren ingelogd geweest)

  12. 62 XP
    Dordtstar's avatar

    en hopelijk word dit met de echte versie opgelost want anders ben ik echt al snel uit gekeken