Forum

Topic: 100% uitspelen

Anoniem's avatar

ik heb de laatste missie van farcry 2 voltooid.
Hoe geraak ik terug om nog de ontbrekende diamanten te zoeken en om nog enkele savehouses te unlocken in Leboa-Sako – the Northern Territory?

Voor de trophies natuurlijk :rolleyes:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dat kan niet. Ik heb het ook! Is niet leuk. :(. Ik dacht dat je na dit terug zou komen in een huis van jou en dat je alle diamanten en huizen kan halen! Maar nee, hoor! Je zit daar klem! Ik heb een savegame op mijn USB-Stick staan van 92% dus ik kan rustig verder spelen! Maar ik vind wel zonde! Voor de mensen die niet opgeslagen hebben op USB-Stick, moeten de game helemaal opnieuw spelen. :S
    Wat er namelijk allemaal gebeurd: Je hebt een keuze in die game op het einde en daar kom je terug als je je savegame laadt. Tenzij je niet opslaat aangezien dat stuk moeilijk is en je kan niet terug. Save je hem gewoon omdat het moeilijk is!

  2. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Dat kan niet. Ik heb het ook! Is niet leuk. :(. Ik dacht dat je na dit terug zou komen in een huis van jou en dat je alle diamanten en huizen kan halen! Maar nee, hoor! Je zit daar klem! Ik heb een savegame op mijn USB-Stick staan van 92% dus ik kan rustig verder spelen! Maar ik vind wel zonde! Voor de mensen die niet opgeslagen hebben op USB-Stick, moeten de game helemaal opnieuw spelen. :S

    fijn dat ik dit ook weer weet. dan ga ik eerst ald ie diamantje smaar es zoeken

  3. 2 XP
    fre1212's avatar

    CRAP !!!

    owkei, toch bedankt…

    Kzal er maar es aan (her)beginnen :wacko2:

  4. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ja ik wist het ook niet, leuk dat je het zegt 🙂

  5. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Goed bezig Sjoerd, dan weet ik dat nu ook 😉 want moet het spel ook maar een keertje uitspelen 😉

    ps. misschien wel een tip: Als je overnieuw speelt, ken je ook gelijk alle diamanten zoeken zonder dat je het verhaal speelt, krijg je toch de trophie xD

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Goed bezig Sjoerd, dan weet ik dat nu ook 😉 want moet het spel ook maar een keertje uitspelen 😉

    ps. misschien wel een tip: Als je overnieuw speelt, ken je ook gelijk alle diamanten zoeken zonder dat je het verhaal speelt, krijg je toch de trophie xD

    Ja, maar je begint helemaal opnieuw dus met 0 diamanten, ik heb er 54 ofzo. En de Trophy haal je alleen als je alle mogelijkheden helemaal voltooid heb om aan diamanten komen oftewel: al het werk, alle koffertjes, alle tower signals! etc.

  7. 156 XP
    CypherThanatos's avatar

    geluk dat ik dit lees geen behoefte om het hele spel op nieuw te doen..