Forum

Topic: REVIEW: TRUST HS-4090 USB headset

Anoniem's avatar

Intro
Ik heb nu sinds kort ook maar een headsetje gekocht
na lang twijfelen of ik nou een bluetooth of een usb moest nemen ben ik uitgekomen dat ik een usb nodig heb. dit omdat ik veel stukken lees over de cheapo bluetooth headsets die niet zo goed werken.

ik had mezelf een budget ingesteld van niet meer dan 25eu
En na lang zoeken ben ik dus de Trust HS-4090 tegengekomen.
deze zag ik in een krantje van Dixons hij koste 29.95eu maar dacht die 5eu
dus ik naar de dixons en dat ding halen.
bleek dat hij in de aanbieding was voor 15eu

De Headset
de headset is in de vorm van van die DJ headphones.
en heeft dus oorkussens ook zit er een kussentje aan debovenkant van de headset zo zodat die ook lekker op je hoofd rust.
verder heeft de headset een inline remote dit wil betekenen dat er een afstandsbediening zit tussen het draad. en het draad is van een aardige lengte

Remote
de remote bedient het geluid en de mic. je kunt de mic namelijk uitzetten als je dat wilt en je kunt ook de volume wat zachter of eventueel wat harder zetten. als laatste kun je de hoofdtelefoon alleen aansluiten via USB (Duhhh).
de remote heeft ook een lichtje erop die aangaat als je de mic uitdoet (rood) en als de mic. weer aangaat (groen)

Online
voordat je hem kan gebruiken moet je hem natuurlijk eerst configureren maar dat spreekt voor zich.
na het configureren heb ik de headset uitgetest met het spel COD:MW samen met een vriend
toen de match begonnen was hoorde hij mij gelijk praten. er was weliswaar wel wat lag. maar dat mag de pret niet drukken je bent goed en duidelijk hoorbaar en wil je toch wat meer kun je hem altijd harder zetten

Conclusie

Pro’s
– zit fijn aan de oren
– zit fijn op het hoofd
– je bent goed verstaanbaar
– heeft inlineremote met lichtjes
– door aanbieding heel goedkoop
– lang draad

Con’s
– heeft wat lag
– begint heel soms een raar geluidje af te spelen als je hem te hard
afsteld

Eindcijfer
8

ik zou graag wat feedback willen over deze review zo zodat als ik weer een review ga maken het er beter/professioneler uitziet

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 790 XP
    Robbert's avatar

    Heel leuk idee om zo reviews te plaatsen 🙂
    Enige wat ik nu zou kunnen zeggen, is dat je wat vaker hoofdletters kan gebruiken 😛

  2. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    cool met we vaker doen revieuws van hardware

  3. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ja vind het ook leuk dat je dit doet 😉

  4. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ik denk dat de lag te maken heeft met de servers van sony, niet aan jou HS 😉