Forum

Topic: PS3 GamerTag Sites

Anoniem's avatar

Hey,

Je kent het wel van die sites die PS3 GamerTags maken voor je met de door jouw opgegeven specificaties. Ik ben op zoek naar zulke sites voor wat research aangezien ik van plan ben samen met iemand ook zoiets te maken. Dus weet je een site die SP3 GamerTags maakt.. laat het hier dan ff weten 😉

dank u!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 26 XP
  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    www.tripletags.com

    Thanks 😉 En wat zou je trouwens van het idee vinden als ik bijvoorbeeld tags.ps3-sense.nl start en je daar je eigen PS3-GamerTags kan maken via PS3-Sense.nl?

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    Denk dat het goed werkt voor naamsbekendheid mocht het idee goed uitgewerkt worden en mischien wat unieks hebben wat de andere generators niet hebben. =)

  4. 26 XP
    MegaMafiosa's avatar

    Thanks 😉 En wat zou je trouwens van het idee vinden als ik bijvoorbeeld tags.ps3-sense.nl start en je daar je eigen PS3-GamerTags kan maken via PS3-Sense.nl?

    dit zou eig wel zeer mooi zijn…
    ook handig, dan moet je niet steeds op het net gaan zoeken achter 1 of andre site…
    en jaa, er moet ook iets unieks zijn…
    tzou wel cool zijn moest je met sony iets kunnen afspreken zodat je aan je Tag kunt zien welke PS3 game je op het moment aan het spelen bent…
    en ook dat je kunt zien of je aangemeld bent op PSN

  5. 1386 XP
    Redd's avatar

    hehe, dat zie ik dan weer niet zo snel gebeuren… 😡

  6. 26 XP
    MegaMafiosa's avatar

    dat is wel waar… :p
    maar het was dan ook maar een voorbeeld :d

  7. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik ben gek op die Tags :D.

    Het zou inderdaad leuk zijn als je kan zien of je online bent op PSN!

  8. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Mwah aangezien er geen API is om zoiets te kunnen checken en ik bijna wel zeker van me zaak ben dat Sony hier niet aan mee gaat werken lijkt me dit vrij moeilijk 😛

  9. 1386 XP
    Redd's avatar

    Nee, ik zie het eigenlijk al niet gebeuren bij de major fan sites, laat staan bij ons. 🙁

  10. 26 XP
    MegaMafiosa's avatar

    als nu alle leden een petitie zouden ondertekenen ?
    mss dat sony ons dan als exclusive de moegelykheid aanbieden om te kunnen zien of je online bent op PSN 🙂

  11. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Mwah je kan je status misschien fetchen van de profile servers, ik zal het eens een keertje proberen ben meestal wel handig in dat soort dingen 😉

  12. 27 XP
    killerbrian007's avatar

    is wel gaaf ja maar zullen we wel wat mensen leden moeten hebben denk ik:P

  13. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dit is een beginnende community, daar wint sony te weinig op. 🙁

    Mischien.. ooit.. 😉

  14. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik snap niet hoe dat werkt met tripletags.com

  15. 4 XP
    RemyZ's avatar

    dit zou eig wel zeer mooi zijn…
    ook handig, dan moet je niet steeds op het net gaan zoeken achter 1 of andre site…
    en jaa, er moet ook iets unieks zijn…
    tzou wel cool zijn moest je met sony iets kunnen afspreken zodat je aan je Tag kunt zien welke PS3 game je op het moment aan het spelen bent…
    en ook dat je kunt zien of je aangemeld bent op PSN

    Volledig mee eens!!

  16. 4 XP
    RemyZ's avatar

    er staat een hoop niet op tripletags en ben te lui om ze zelf toe te voegen