Forum

Topic: TV Kaart?

Anoniem's avatar

Hey sensers,

Ik heb een vraag.
Mijn ouders willen me een TV kaart geven voor Kerst. Maar is het mogelijk om dan ook beelden op te nemen van je TV en de Playstation 3? Hij kan in mijn PC gebouwd worden maar kan ik dat ermee doen? Zoals Gamekings dingen opneemt van de Playstation 3?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet:
Sjoerd Stadt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ja dat kan,

    rginkel doet dit bijvoorbeeld ook. Voor hulp moet je hem even een PM sturen 🙂
    al kan ik jou ook wel helpen 🙂

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja dat kan,

    rginkel doet dit bijvoorbeeld ook. Voor hulp moet je hem even een PM sturen 🙂
    al kan ik jou ook wel helpen 🙂

    Ok, hartstikke bedankt! Is het normaal dat, dat €148,- kost? Nouja… Ik wil hem toch hebben!

  3. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    licht er aan of je een hele goede een normale of een slechte wil 😛
    net als TV
    een goede+groot = duur
    een goede+klei=normaal
    een slechte+groot=normaal
    een slechte+klein=goedkoop!

  4. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    zoals vincent al zei kan ik je ermee helpen, mijne kost origineel 250 euro

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    zoals vincent al zei kan ik je ermee helpen, mijne kost origineel 250 euro

    Jij kan ook filmen van je PS3 af, Robin? En van je TV ook? En hoe neem je dan op?

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Opnemen is mogelijk via de gele tulpstekkers die in een scartblokje gaan, het opnemen gaat via software die vaak bij de kaart geleverd wordt.

  7. 6677 XP
    Myx's avatar

    hey ja ik kan dan openemen, nooit aan gedacht. Ik heb ook zo’n tv kaart mr nooit bij stilgestaan dat ik kon opnemen 😛

  8. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Jij kan ook filmen van je PS3 af, Robin? En van je TV ook? En hoe neem je dan op?

    ik gebruik cyberlink powercinema versie 5
    dan kun je naar video, capture divice, en dan klik je op die 3 kabeltjes( die normaliter in je tv moeten)

    het handige van dta programma is dat ik kan opnemen vanaf de playstation( screenshots ook). als je tv wilt kijken op je pc dan zou je eventueel powercinema ook kunnen gebruiken ( gwn op tv klikken)

    maar als je vista hebt, is Media center gebruiksvriendelijker

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dus Robin? Jij neemt op met speciale programma’s die ervoor zijn gemaakt? Of kan het ook met mijn bewerkprogramma’s waar ik me filmpjes van me videocamera in bewerk? Dan praat ik over: Adobe Premiere Pro CS3.

  10. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Het is toch ook mogelijk met sommige Video kaarten, die een ingebouwde decodeer systeem hebben zoals de ATI HD4870 :O

  11. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Dus Robin? Jij neemt op met speciale programma’s die ervoor zijn gemaakt? Of kan het ook met mijn bewerkprogramma’s waar ik me filmpjes van me videocamera in bewerk? Dan praat ik over: Adobe Premiere Pro CS3.

    ik gebruik trial versies
    ik weet niet of het met dat programma ka, ik zou zeggen google it

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    ik gebruik trial versies
    ik weet niet of het met dat programma ka, ik zou zeggen google it

    Hoe heb jij het gedaan? Want ik was net naar de computerwinkel en die zeiden van: Ja, er zit dan een S-Video in (in TV kaart), daar moet een kabel heen (Die heb ik) die kan dan maar dan zegt hij erachteraan: Maar als je van je PS3 wil filmen moet je ook nog tulpstekkertjes erin hebben. Heb jij dat ook, Robin?

  13. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Als je alleen die rode en witte tulpstekkertjes in je TV Kaart hebt dan kan het ook (met S-Video dan). Ik heb zelf ÊÊn met S-Video en een witte en rode tulp aansluitingen. Werkt goed opnemen met Windows Media Center. Heb vaak al wat opgenomen met de X360:). Doe je zonder, dan heb je geen geluid~

    En jezus wat zijn jullie TV Kaarten duur. Mijne koste nog niet de helft en beeld is goed + ik heb DVB-T erbij.