Forum

Topic: Advies gevraagd! Guitar Hero World Tour of Guitar Hero 3?

Anoniem's avatar

Ik ben van plan om Guitar Hero aan te schaffen, omdat ik het ook wel eens leuk vind om wat anders te doen dan mensen dood te schieten. De Full Band pack van World Tour vind ik te duur, 180 euro ga ik niet voor een spel uitgeven. Voor mij dus gewoon GH met een gitaar. Nu twijfel ik welke ik zou kopen, GH 3 of GH WT… Ik zie namelijk net dat Guitar Hero 3 inclusief gitaar, bij de Bart Smit nog maar 50 euro is. De WT editie met één gitaar is 90 euro, dat is dus 40 euro duurder. Hiervoor krijg je, voor zover ik weet een iets nieuwere gitaar, andere nummers, ietsje beter graphics. De meeste nummers van beide versies ken ik niet. Ook heb ik GH nog nooit gespeeld, ook niet bij een vriend, dus ik weet nog niet eens of ik het wat vind (al denk ik van wel :P)
Nu komt het, zou ik GH WT voor 90 euro kopen, of GH 3 voor 50? Of helemaal niks? :weirdsmiley:
Is Rockband 1 misschien de beste optie anders? Als Rockband 2 uitkomt, zal die wel goedkoper worden?
Graag ook argumenten geven 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik zou Guitar hero world tour kopen. Je hebt 85 liedjes ( wat enorm veel is ) bij GH3 heb je er een pak minder. Ook zijn de liedjes toffer in WT, de graphics zijn beter …

    En als je het spel leuk vind kan je nog altijd een tweedehands gitaar hopen en kan je met je vriend samen in band spelen ( gitaar + bass .. ) echt leuk hoor WT

  2. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    De gitaar van GH4 speelt wel fijner naar mijn idee.
    Minder klik geluiden op de knoppen en speelt lekker soepel.Plus er zit een extra slidebar op.
    Voor de graphics hoef je het niet te kiezen er zit bijna geen verschil in en daar koop je het spel niet voor.

  3. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik zou Guitar hero world tour kopen. Je hebt 85 liedjes ( wat enorm veel is ) bij GH3 heb je er een pak minder. Ook zijn de liedjes toffer in WT, de graphics zijn beter …

    En als je het spel leuk vind kan je nog altijd een tweedehands gitaar hopen en kan je met je vriend samen in band spelen ( gitaar + bass .. ) echt leuk hoor WT

    Mee eens. De gitaar van World Tour vind ik ook de beste. Beter gewicht, mooier, en een extra ‘haakje’ voor de band voor lefty flip (ik ben links)

  4. 790 XP
    Robbert's avatar

    En zijn die verschillen de 40 euro echt waard?

  5. 257 XP
    Joost's avatar

    kijk eens hier en vergelijk de beide tracklists

  6. 790 XP
    Robbert's avatar

    kijk eens hier en vergelijk de beide tracklists

    Zoals ik al aangaf, ken ik van beide tracklists maar weinig nummers, denk dat die van World Tour me misschien iets beter bevalt, maar 80% van de nummers ken ik niet (Ja, ik weet het, luister niet zoveel muziek) Dus ik kan voor mezelf niet zeggen welke tracklist ik beter vind.

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Tracklist van world tour is veel beter 🙂 je kent ze misschien niet op het oog, maar als je het speel ga je zien dat je ze kent :p

  8. 8864 XP
    7th-son's avatar

    en je kunt met WT ook nummers downloaden (meer als bij GH3 iig) en je kunt zelfs je eigen tracks maken!

    GHWT heeft gewoon veel meer mogelijkheden!

  9. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    GH 1 en 2 zijn ook geweldig.. en een stuk goedkoper neem ik aan..

    Als je kiest voor 3 of WT dan zou ik voor WT gaan..

  10. 8864 XP
    7th-son's avatar

    deel 1 en 2 zijn tevens niet te spelen op de ps3
    handig als je dat er even bij vermeld 😉

  11. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik heb hem gisteren bij een vriend gespeeld, en ik vond het zeker leuk 🙂
    Nog even afwachten wat ik ga kopen…
    Als er nog meer mensen een mening hebben, tell me 🙂

  12. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik ga misschien GH 3 te kopen voor 72 euro bij bol.com inclusief 2 gitaren. Ik zie nu dat take this life van in flames een Bonus track is. Kosten deze geld? of kan ik deze gratis downloaden via de PSN store? Of zitten deze al standaard in de game?

  13. 85 XP
    pwvd's avatar

    Ik ga misschien GH 3 te kopen voor 72 euro bij bol.com inclusief 2 gitaren. Ik zie nu dat take this life van in flames een Bonus track is. Kosten deze geld? of kan ik deze gratis downloaden via de PSN store? Of zitten deze al standaard in de game?

    Bonus tracks koop je in het spel zelf met geld dat je verdient met optredens.. Oftewel, deze zijn gratis.. Op de PSN store staan downloadable songs, waarvan de meeste geld kosten.. stuk of 5 zijn momenteel gratis..
    voor meer info over tracks: klik hier

  14. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    deel 1 en 2 zijn tevens niet te spelen op de ps3
    handig als je dat er even bij vermeld 😉

    wist ik helemaal niet:| speelde ze vaak bij een vriend maar aan welke console ie zat.. geen idee:P

  15. 790 XP
    Robbert's avatar

    Bonus tracks koop je in het spel zelf met geld dat je verdient met optredens.. Oftewel, deze zijn gratis.. Op de PSN store staan downloadable songs, waarvan de meeste geld kosten.. stuk of 5 zijn momenteel gratis..
    voor meer info over tracks: klik hier

    Oké Heel erg bedankt 😀
    Zo vet is dat dan 🙂
    Ik vind de tracklist van GH3 zeker net zo goed als die van WT, en 2 draadloze gitaren erbij en dan voor 73 euro klinkt erg aantrekkelijk ^^

  16. 790 XP
    Robbert's avatar

    It occurred to me soon after that there was a timing issue in effect. The audio on the PS3 version lags behind the video, making songs very hard to play on higher difficulties. You’re either forced to block out the music and sight read the notes or manually change the lag to account for the audio making it more difficult to sight read the notes.

    Kan iemand mij vertellen of dit nog steeds zo is en of dit storend is? Of is het inmiddels al gepatcht?