Forum

Topic: Need for speed Undercover

Anoniem's avatar

ligt het aan mij of is nfs undercover afgeraffeld?

vanmiddag zat ik bij een vriend van me nfs op de ps2 te spelen.
best wel leuk maar zo onrealistisch als maar kan. ( dat waren we al gewend)
maar ik zag auto’s dwars door muren verschijnen/verdwijnen. op een gegeven moment bleven we in de lucht hangen. tegenstanders die midden op de weg stopten. en ga zo maar door

de auto staat zelfs altijd half in het asfalt

ligt dit aan de ps2 versie en is het op nde ps3 beter?
of is nfs undercover gewoon afgeraffeld en enorm slecht.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik denk dat het aan jou ligt… Want dat heb ik ook zovaak.. meestal zaterdagavond na het drinkenxD

  2. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Licht ook deels aan dat je hem toch speeld op een PS2 en niet op DE PS3 🙂

  3. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Licht ook deels aan dat je hem toch speeld op een PS2 en niet op DE PS3 🙂

    daarom stuurde ik dit schat
    om te vragen of die op ps3 beter is, anders kotmie er zeker niet
    @ tommy: grappig:|

  4. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Lijkt me niet dat ze em zo erg in elkaar zetten..

  5. 108 XP
    Ratakira's avatar

    ik vind nfs undercover een van de slechtse die zo op het moment hebben

    grafish een blunder vind ik persoonlijk :tease:

    mocht ik ze punten geven 5 / 10 dan

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja, volgens mij is die game echt bagger!

  7. 1386 XP
    Redd's avatar

    Verplaatst naar games forum.

  8. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Verplaatst naar games forum.

    0owh sorry:$, bedankt

    weet iemand of die op de ps3 beter is??

  9. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Daarom heb ik het veilig gespeeld en motorstorm gehaald als racegame 😀

  10. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Daarom heb ik het veilig gespeeld en motorstorm gehaald als racegame 😀

    jij was toch trouwe nfs hond:P?\
    ps. issie goed??motorstorm

  11. 137 XP
    Yavar's avatar

    Ik heb een recensie van de game moeten schrijven en had niet zo last van de dingen waar jij het over hebt. Grafisch vind ik de game niet ontzettend lelijk, sterker nog hij ziet er netjes uit. Alleen problemen met de framerate en pop-in verschijnselen zorgen voor een zeer lage (graphics) cijfer, want zoiets kan absoluut niet in een game anno 2008.

  12. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Ik heb een recensie van de game moeten schrijven en had niet zo last van de dingen waar jij het over hebt. Grafisch vind ik de game niet ontzettend lelijk, sterker nog hij ziet er netjes uit. Alleen problemen met de framerate en pop-in verschijnselen zorgen voor een zeer lage (graphics) cijfer, want zoiets kan absoluut niet in een game anno 2008.

    lees :PS2
    ik vroeg dus of ps3 beter was, maar aangezien jij zegt dat jij minder last van had, is die op ps3 beter:D

  13. 1748 XP
    Shmet's avatar

    jij was toch trouwe nfs hond:P?\
    ps. issie goed??motorstorm

    Ja hij is wel leuk hoor 😀 en dat crashen is ook leuk lol wel mooie game 😉

  14. 93 XP
    Rowin268's avatar

    ik vind nfs undercover een van de slechtse die zo op het moment hebben

    grafish een blunder vind ik persoonlijk :tease:

    mocht ik ze punten geven 5 / 10 dan

    Ik vind het er erg goed uitzien. Alleen had wel iets minder geelachtig mogen zijn. Ik weet niet of de PS2 en PS3 versie dan zo slecht beeld hebben maar 360 heeft toch geweldig beeld (neem toch wel aan dat PS3 hetzelfde heeft). Ik gefe het een 8/10 ^^

    Ja, volgens mij is die game echt bagger!

    Joh je moet je niks aantrekken van reviews:P Het gaat erom of jij het leuk vind dus ga het eens spelen en vind het leukxD

    Is goeie game alleen de framerate als je snel gaat is….. EN je wordt constant online eraf gegooid:S Maar komt patch aan dus misschien ^^.

    Wat trouwens wel idioot is (weet niet of dit ook bij PS3 versie is) is dat je in game geld met echt geld kan kopen. Komop he das gewoon idioot. En nog idioter is dat een vriend van mij het nog deed ook. Net als Bij Skate 2 dat je voor 5 euro alles kan unlocken:juggle:

  15. 4 XP
    NL-M4rc0's avatar

    Heb NFS Undercover ook aangeschaft aangezien ik tot nu toe alles van NFS uitgespeeld heb. helaas vind ik dit geen grote titel waar je veel profijt van hebt.

    – Grafisch loopt hij niet sterk mee met de games van het moment
    – Geluiden van de motor zijn nog netzo als Most Wanted
    – Lijkt alsof de PS3 hem niet trekt, hapert zeer vaak namelijk voor langere tijden (3 tot 10 sec.)
    – Uitgespeeld is een paar avonden (+/- 8 uurtjes)

    Zegt niet dat de rest van het spel erg leuk is. Het is en blijft een echte NFS titel met NFS mogelijkheden. Hoop alleen dat als er een nieuwe versie komt, men ook echt voorruitgang boekt en niet grafisch blijft hangen.

  16. 52 XP
    Snitser's avatar

    ik vindt die undercover ook niks aan het is net of je most wanted speelt zowat

  17. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Heb NFS Undercover ook aangeschaft aangezien ik tot nu toe alles van NFS uitgespeeld heb. helaas vind ik dit geen grote titel waar je veel profijt van hebt.

    – Grafisch loopt hij niet sterk mee met de games van het moment
    – Geluiden van de motor zijn nog netzo als Most Wanted
    – Lijkt alsof de PS3 hem niet trekt, hapert zeer vaak namelijk voor langere tijden (3 tot 10 sec.)
    – Uitgespeeld is een paar avonden (+/- 8 uurtjes)

    Zegt niet dat de rest van het spel erg leuk is. Het is en blijft een echte NFS titel met NFS mogelijkheden. Hoop alleen dat als er een nieuwe versie komt, men ook echt voorruitgang boekt en niet grafisch blijft hangen.

    Dat het lijkt alsof die um niet trekt is volgens mij bij elke console:/ (buiten protable consoles)

  18. 4 XP
    NL-M4rc0's avatar

    Maar dat is toch belachelijk! De Playstation is zo’n krachtige console met zulke mooie kwaliteiten die ze kunnen leveren. En dan zul je zien dat ze zo’n spel niet kunnen trekken, terwijl het spel grafisch lang zo sterk niet is als bepaalde andere spellen..

  19. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Jup maar EA is meer zoiets van snel geld af en toe:P Want die online servers zijn ook niks >_>.