Forum

Topic: RE2 vraag!

Anoniem's avatar

Ik heb RE2 op ps3 natuurlijk:)
maar op het hoesje van RE2 staat 1-2 players naast het icoontje HDD…?

Ik kek op internet en er stond dat er alleen 8 mensen online gespeeld kan worden!?

dus mijn vraag is waarom staat er dan 1-2 player als je toch niet met je vrienden thuis 2 player slitscreen kan doen?

J_T_V laterz;)

Alvast bedankt:)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    in re1 kon dat wel gewoon, dan kon je op samenspel klikken, ik weet helaas niet hoe het bij 2 zit

  2. 8864 XP
    7th-son's avatar

    het staat op et doosje, dus….

  3. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Je kan thuis met twee maar wel online. Dus bv. jenaam en dan als tweede online jenaam(2).

    Hoop dat je me begrijpt 😛

  4. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Je kan de missies offline ook co-op spelen, offline dus. Daarom staat er 1-2 spelers op!

  5. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Je kan de missies offline ook co-op spelen, offline dus. Daarom staat er 1-2 spelers op!

    Nee normaal ken je de missies niet offline co-op, heb dat al eens geprobeerd. Je kan volgens mij alleen online met twee thuis.

  6. 9 XP
    Lucsje's avatar

    op resistance 2 kun je met 2 spelers split screen als je online gaat dit is mogelijk bij samenspel en tegen elkaar dus niet met campagne

  7. 440 XP
    Sammerd's avatar

    op resistance 2 kun je met 2 spelers split screen als je online gaat dit is mogelijk bij samenspel en tegen elkaar dus niet met campagne

    Ja inderdaad. En welkom op het forum Lucsje!

  8. 9 XP
    Lucsje's avatar

    Ja inderdaad. En welkom op het forum Lucsje!

    bedankt :rofl:

  9. 1268 XP
    luctheman's avatar

    je kan met zijn tweeen Co-op doen EN samenspel, je verdient alleen voor speler 1 xp voor speler 2 zal je xp verdwijnen zodra je je ps3 uizet.

    dus met co-op kun je met zijn tweeen online en dan kan je ook nog met 6 andere erbij. alleen doet speler 2 voor niks mee, want zijn xp verdwijnt toch weer. zo is het ook bij tegen elkaar.

  10. 440 XP
    Sammerd's avatar

    je kan met zijn tweeen Co-op doen EN samenspel, je verdient alleen voor speler 1 xp voor speler 2 zal je xp verdwijnen zodra je je ps3 uizet.

    dus met co-op kun je met zijn tweeen online en dan kan je ook nog met 6 andere erbij. alleen doet speler 2 voor niks mee, want zijn xp verdwijnt toch weer. zo is het ook bij tegen elkaar.

    Volgens mij is Co-op en samenspel hetzelfde… :paperbag:
    Maar je bedoeld waarschijnlijk het TDM en dergelijke (weet niet precies hoe dat noemt…), waar je volkomen gelijk in hebt!

  11. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Volgens mij is Co-op en samenspel hetzelfde… :paperbag:
    Maar je bedoeld waarschijnlijk het TDM en dergelijke (weet niet precies hoe dat noemt…), waar je volkomen gelijk in hebt!

    ik bedoel tegen elkaar

  12. 9 XP
    Lucsje's avatar

    je kan met zijn tweeen Co-op doen EN samenspel

    co-op en samenspel is toch hetzelfde dacht ik

  13. 9 XP
    Lucsje's avatar

    had de 2de pagina nog niet bekeken dus sorry van hierboven