Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. 26 XP
    MegaMafiosa's avatar

    klote, kzie de screen niet…

  2. 26 XP
    MegaMafiosa's avatar

    klote, kzie de screen niet…

    aah ok, het is een link…
    nu zie ik hem eindelyk

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    heb het fixxed xD

  4. 304 XP
    Edwin's avatar

    Ziet er allemaal wel nice uit, maar hoe gaan ze dat laten draaien? Ik bedoel, Vista krijgt nu al veel kritiek op het performanceverlies (zelf geen last van btw) en dit ziet er allemaal grafisch nog indrukwekkender uit!

    Ik game de laatste tijd toch niet meer op PC, dus van mij mogen ze komen met dat soort snufjes 😀

  5. 26 XP
    MegaMafiosa's avatar

    heb het fixxed xD

    hehe 🙂
    zie… aan deze site word dus echt wel steeds gewerkt 🙂

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Wachten op een gelekte beta 😀

    De screens hierboven lijken totaal niet op vista, maar hier zijn andere fotos en die lijken wel weer op vista.

  7. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Pff.
    Microsoft moet zich bezig houden om een stabiel systeem te maken, niet mooie effectjes:mad:

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik heb al het een en ander erover gelezen maar dit ziet er inderdaad wel erg mooi uit.

    Alleen galmt er bij het zien van al die effectjes de term “mac” door me achterhoofd… Subliminal…

  9. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Pff.
    Microsoft moet zich bezig houden om een stabiel systeem te maken, niet mooie effectjes:mad:

    Heb gelezen dat deze niet compateble wordt met de vorige versies en dus totaal vernieuwd is om nog stabieler te zijn.

  10. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    ik heb echt zo’n gevoel dat het een mac is of een gemodde Windows XP weet echt neit waarom :/. hopelijk ondersteund het nog wel oude games

  11. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Geinig zeg, hartstikke fake allemaal! Kijk vooral maar naar het plaatje ‘About Windows’. Er staat Windows 7 Ultimate, maar als je het tekstje leest zie je 6.1 staan: Vista SP1 dus.

  12. 266 XP
    clockthieve's avatar

    vind hem sterk op de nieuwe ubuntu of kde 4 lijken

  13. 1386 XP
    Redd's avatar

    Net zo echt als Windows Mojave. 😉

  14. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ziet er allemaal wel nice uit, maar hoe gaan ze dat laten draaien? Ik bedoel, Vista krijgt nu al veel kritiek op het performanceverlies (zelf geen last van btw) en dit ziet er allemaal grafisch nog indrukwekkender uit!

    Ik game de laatste tijd toch niet meer op PC, dus van mij mogen ze komen met dat soort snufjes 😀

    Ja, maar met XP was dat ook zo ;).

    Heb gelezen dat deze niet compateble wordt met de vorige versies en dus totaal vernieuwd is om nog stabieler te zijn.

    Ik heb gelezen dat ze nu het besturingsysteem windows ontwikkelen voor de consument en nog een andere die op iets anders dan op de NT-kernel gaat werekn (leg ik het zo goed uit :p?)

  15. 266 XP
    clockthieve's avatar

    we zien het in 2010 wel, want dan komt ie uit

  16. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ergens komt het me bekend van voor die screens =/
    ze lijken me zeer veel op de windows die mn vader allang heeft op zn pc o.O

  17. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Allemaal fake. Deze vind ik het grappigst: http://bp1.blogger.com/_0q5sDZxB_Jg/SDjCep1pN6I/AAAAAAAABpA/NwySFLCGKyc/s400/15.jpg

    Alsof Windows 7 Build nummer 6.1 zou hebben 🙂 Trouwens, de nieuwe Windows zou geen startbalk meer hebben, ook kan je normale Windows programma’s er niet zonder aanpassingen op draaien. En als dit echt de screenshots zouden zijn, zit er dan niet heel veel verschil tussen?

  18. 266 XP
    clockthieve's avatar

    hij zal ook voice activated zijn en een touch screen hebben

  19. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Een touch screen lijkt me sterk, daar heb je een speciaal scherm voor nodig. Als ze willen dat Windows 7 verkoopt lijkt me dat geen verstandige keus. Gewoon de muis houden dus!

  20. 266 XP
    clockthieve's avatar

    je kent bill gates waarom makkelijk doen als het moeilijk kan 😀

  21. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Billy werkt er niet meer…

  22. 266 XP
    clockthieve's avatar

    hij heeft toch nog zijn invloeden achtergelaten

  23. 421 XP
    Rhox's avatar

    Proper, had er nog niets van gehoord

  24. 266 XP
    clockthieve's avatar

    zeggen ze ook niet. gebeurt achter de schermen 😀

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. 26 XP
    MegaMafiosa's avatar

    klote, kzie de screen niet…

  2. 26 XP
    MegaMafiosa's avatar

    klote, kzie de screen niet…

    aah ok, het is een link…
    nu zie ik hem eindelyk

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    heb het fixxed xD

  4. 304 XP
    Edwin's avatar

    Ziet er allemaal wel nice uit, maar hoe gaan ze dat laten draaien? Ik bedoel, Vista krijgt nu al veel kritiek op het performanceverlies (zelf geen last van btw) en dit ziet er allemaal grafisch nog indrukwekkender uit!

    Ik game de laatste tijd toch niet meer op PC, dus van mij mogen ze komen met dat soort snufjes 😀

  5. 26 XP
    MegaMafiosa's avatar

    heb het fixxed xD

    hehe 🙂
    zie… aan deze site word dus echt wel steeds gewerkt 🙂

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Wachten op een gelekte beta 😀

    De screens hierboven lijken totaal niet op vista, maar hier zijn andere fotos en die lijken wel weer op vista.

  7. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Pff.
    Microsoft moet zich bezig houden om een stabiel systeem te maken, niet mooie effectjes:mad:

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik heb al het een en ander erover gelezen maar dit ziet er inderdaad wel erg mooi uit.

    Alleen galmt er bij het zien van al die effectjes de term “mac” door me achterhoofd… Subliminal…

  9. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Pff.
    Microsoft moet zich bezig houden om een stabiel systeem te maken, niet mooie effectjes:mad:

    Heb gelezen dat deze niet compateble wordt met de vorige versies en dus totaal vernieuwd is om nog stabieler te zijn.

  10. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    ik heb echt zo’n gevoel dat het een mac is of een gemodde Windows XP weet echt neit waarom :/. hopelijk ondersteund het nog wel oude games

  11. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Geinig zeg, hartstikke fake allemaal! Kijk vooral maar naar het plaatje ‘About Windows’. Er staat Windows 7 Ultimate, maar als je het tekstje leest zie je 6.1 staan: Vista SP1 dus.

  12. 266 XP
    clockthieve's avatar

    vind hem sterk op de nieuwe ubuntu of kde 4 lijken

  13. 1386 XP
    Redd's avatar

    Net zo echt als Windows Mojave. 😉

  14. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ziet er allemaal wel nice uit, maar hoe gaan ze dat laten draaien? Ik bedoel, Vista krijgt nu al veel kritiek op het performanceverlies (zelf geen last van btw) en dit ziet er allemaal grafisch nog indrukwekkender uit!

    Ik game de laatste tijd toch niet meer op PC, dus van mij mogen ze komen met dat soort snufjes 😀

    Ja, maar met XP was dat ook zo ;).

    Heb gelezen dat deze niet compateble wordt met de vorige versies en dus totaal vernieuwd is om nog stabieler te zijn.

    Ik heb gelezen dat ze nu het besturingsysteem windows ontwikkelen voor de consument en nog een andere die op iets anders dan op de NT-kernel gaat werekn (leg ik het zo goed uit :p?)

  15. 266 XP
    clockthieve's avatar

    we zien het in 2010 wel, want dan komt ie uit

  16. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ergens komt het me bekend van voor die screens =/
    ze lijken me zeer veel op de windows die mn vader allang heeft op zn pc o.O

  17. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Allemaal fake. Deze vind ik het grappigst: http://bp1.blogger.com/_0q5sDZxB_Jg/SDjCep1pN6I/AAAAAAAABpA/NwySFLCGKyc/s400/15.jpg

    Alsof Windows 7 Build nummer 6.1 zou hebben 🙂 Trouwens, de nieuwe Windows zou geen startbalk meer hebben, ook kan je normale Windows programma’s er niet zonder aanpassingen op draaien. En als dit echt de screenshots zouden zijn, zit er dan niet heel veel verschil tussen?

  18. 266 XP
    clockthieve's avatar

    hij zal ook voice activated zijn en een touch screen hebben

  19. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Een touch screen lijkt me sterk, daar heb je een speciaal scherm voor nodig. Als ze willen dat Windows 7 verkoopt lijkt me dat geen verstandige keus. Gewoon de muis houden dus!

  20. 266 XP
    clockthieve's avatar

    je kent bill gates waarom makkelijk doen als het moeilijk kan 😀

  21. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Billy werkt er niet meer…

  22. 266 XP
    clockthieve's avatar

    hij heeft toch nog zijn invloeden achtergelaten

  23. 421 XP
    Rhox's avatar

    Proper, had er nog niets van gehoord

  24. 266 XP
    clockthieve's avatar

    zeggen ze ook niet. gebeurt achter de schermen 😀