Forum

Topic: Res 2 Probleempje..

Anoniem's avatar

Telkens ik zowel de optie SPELEN kies in tegen elkaar of samenspel, geeft hij het merendeel van de tijd aan dat hij geen spellen vindt… NOg mensen met dit probleem? Na enkele malen proberen lukt het wel.. maar het is wel irri..

Greetz

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 591 XP
    dajez's avatar

    Telkens ik zowel de optie SPELEN kies in tegen elkaar of samenspel, geeft hij het merendeel van de tijd aan dat hij geen spellen vindt… NOg mensen met dit probleem? Na enkele malen proberen lukt het wel.. maar het is wel irri..

    Greetz

    mm hebbek ng ni voor gehad, bij mij vind hij alijd meteen een spel

  2. 1268 XP
    luctheman's avatar

    misschien staan je mediaservers uitgeschakeld. Heb ik ook gehad, toen kon ik me controller ook wel uit het raam tieften. Onder netwerkinstelingen staat mediaservers ingeschakeld/ uitgeschakeld

  3. 591 XP
    dajez's avatar

    misschien staan je mediaservers uitgeschakeld. Heb ik ook gehad, toen kon ik me controller ook wel uit het raam tieften. Onder netwerkinstelingen staat mediaservers ingeschakeld/ uitgeschakeld

    bedoelde dan ni ingeschakeld?

  4. 14 XP
    ardtieboy's avatar

    Nope,, helpt niet 🙁

  5. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Al opnieuw je netwerk instellingen gedaan?

  6. 14 XP
    ardtieboy's avatar

    Al opnieuw je netwerk instellingen gedaan?

    Jip.. echt alles.. ‘k begrijp het echt niet..

  7. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Gebeurt gewoon af en toe, kan toch dat hij af en toe geen spel voor je kan vinden. Moet je gewoon paar x proberen. Verder nix aan de hand toch. Heb ik ook weleens gehad. Gebeurt niet vaak. :ninja_hide:

  8. 14 XP
    ardtieboy's avatar

    Gebeurt gewoon af en toe, kan toch dat hij af en toe geen spel voor je kan vinden. Moet je gewoon paar x proberen. Verder nix aan de hand toch. Heb ik ook weleens gehad. Gebeurt niet vaak. :ninja_hide:

    Maar dit gebeurt CONSTANT bijmij..

  9. 85 XP
    neYzzz's avatar

    Hoelaat speel je meestal?:P

  10. 14 XP
    ardtieboy's avatar

    Hoelaat speel je meestal?:P

    Welja, rond 22-0 u heb ik veel problemen..

  11. 72 XP
    Niickell's avatar

    Ik heb dit probleem ook, echt irritant

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb hier geen problemen mee. Ik denk dat je gewoon moet blijven proberen.

  13. 11 XP
    lollipop's avatar

    rond 22:00 zitten natuurlijk de amerikanen online
    Probeer in de middag
    Ik heb jouw probleem ook wel eens gahd, kom van school, eerst huiswerk, en in de avond resistance, maar nee. Dan maar offline. Maar mijn conclusie is dus dat je niet in de avondmoet spelen 😉

  14. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    rond 22:00 zitten natuurlijk de amerikanen online
    Probeer in de middag
    Ik heb jouw probleem ook wel eens gahd, kom van school, denk ik lekker resistance te kunnen doen, maar nee. Dan maar offline. Maar mijn conclusie is dus dat je niet in de middag moet spelen 😉

    Eerst moet je niet ’s avonds spelen maar later moet je ’s middags niet spelen. Wat is het nou?

  15. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Zelf heb ik dit probleem niet. Heb altijd zat mannakes online 🙂
    Ligt het niet aan je internet verbinding?

  16. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Zelf heb ik dit probleem niet. Heb altijd zat mannakes online 🙂
    Ligt het niet aan je internet verbinding?

    Ik heb ook geen problemen. Ik kan altijd lekker online spelen in Resistance 2. 😀

  17. 11 XP
    lollipop's avatar

    dank je sjoerdgames, ff verbeterd:P