Forum

Topic: Games kopen via play.com

Anoniem's avatar

Hee jongens,

ik heb een vraagje , ik heb gelezen dat bij play.com de ps3 spellen veel goedkoper zijn.
maar hoe gaat het in z’n werking ? kun je ook nederlandse dingen enzo op het spel doen , is de site betrouwbaar? hoe te betalen ?
misschien dat iemand met ervaring mij kan helpen

alvast bedankt 😀

chasin

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Pond is zwakker geworden dus kopen ze groot in bij Britse leveranciers en verkopen dan aan andere landen in euro’s, Ja, Ja, Credit Card

  2. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik heb ook daar spellen gekocht, eerst moet je ff de euro inschakelen door reacht boven de Europese vlag aan te klikken, verder betaal je met credit card en is het betrouwbaar, enige nadeel is dat het verdomd lang duurt voordat je hem hebt, bij mij iets meer dan 2 weken en dat vind ik lang.

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Je kan beter bij cd-wow.nl je games kopen, daar zijn ze net zo goedkoop als Play.com en ze hebben PayPal als betaaloptie. Op Play.com kun je enkel met een Credit Card betalen.

  4. 790 XP
    Robbert's avatar

    Je kan beter bij cd-wow.nl je games kopen, daar zijn ze net zo goedkoop als Play.com en ze hebben PayPal als betaaloptie. Op Play.com kun je enkel met een Credit Card betalen.

    Bij Play.com hebben ze vaak acties, dat je nieuwe spellen (zoals laatst fifa 09, Mirror’s Edge en PoP) voor maar 25 euro kan kopen. Bij Cd-wow zie ik dit soort acties nooit 😉

  5. 564 XP
    Rox92's avatar

    btw op cd-wow kan je ook met ideaal betalen staat er.
    Mar had gelezen op budgetgaming dat niet iedereen positief is over die site.
    Omdat ze soms wel is dingen kwijtraken ofzo dacht ik 😉

  6. 337 XP
    dicapo's avatar

    play.com is wel betrouwbaar, heb al 4 spellen besteld en zijn altijd aangekomen. kan wel langer dan 2 weken duren voor die aankomt. maarrr daar betaal je dan ook heel wat minder voor dan als je m hier in de winkel koopt.

    cdwow is inderdaad minder, vaak komen spellen niet aan en dan moet je 21 dagen wachten voordat je je geld terug kan vragen. (als ze op je mail reageren :P)

  7. 6677 XP
    Myx's avatar

    cdwow is inderdaad minder, vaak komen spellen niet aan en dan moet je 21 dagen wachten voordat je je geld terug kan vragen. (als ze op je mail reageren :P)

    Hoe vaak is dat bij jouw gebeurd?

  8. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    oke dus je kan gewoon met credit card betalen , je hoeft niet speciaal naar bank te gaan om ponden te kopen ofso ?:P

    word automatisch gedaan ?..

  9. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Hee jongens,

    ik heb een vraagje , ik heb gelezen dat bij play.com de ps3 spellen veel goedkoper zijn.
    maar hoe gaat het in z’n werking ? kun je ook nederlandse dingen enzo op het spel doen , is de site betrouwbaar? hoe te betalen ?
    misschien dat iemand met ervaring mij kan helpen

    alvast bedankt 😀

    chasin

    Ik geloof dat je met creditcart moet betalen daar.. dus daardoor onbereikbaar voor veel gamers. Maar zoals je zegt…. hele goedkope site, maar er zijn meer sites die goedkoper zijn dan de adviesprijs:)

  10. 424 XP
    Dawes's avatar

    Prima site, bestel er een hele hoop!

    // Dawes

  11. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    wat zijn de verzendkosten naar nederland
    of is het gewoon altijd free delivery en dan heb ik het over:
    litlle big planet
    en
    bioshock

  12. 98 XP
    Ely's avatar

    Kan je met euro’s op men bankkaart in £ betalen?
    En hoeveel moet ik dan betalen als ik bijvoorbeeld dit wil kopen, moet ik dan 40 € of 40£ betalen? (lol hoeveel is 40£?)

  13. 8864 XP
    7th-son's avatar

    je betaald 40 pond, en dat is ongeveer 42,53 euro 😛

    je kunt rechtsboven uiteraard ook gewoon even op EURO drukken, en dan zie je overal onze prijzen staan