Forum

Topic: saint row 2 of gta 4

Anoniem's avatar

Welke is beter, en waarom. Ik kan namelijk niet kiezen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    GTA IV voor de graphics en de goede verhaallijn. Saints Row 2 is nepper qua vallen etc. minder mooie graphics en heeft slechte verhaallijn maar er is meer te doen. Maar je moet in SR2 wel respect verdienen en daar moet je missies voor doen die altijd hetzelfde zijn dat is niet leuk. Ik zou voor GTA IV gaan, die heeft ook nog eens Trophies.

  2. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ik zeg maar 1 ding GTA zuigt! ga voor SR ik heb GTA en vindt em saai ik heb SR gespeeld en vond die leuker

  3. 790 XP
    Robbert's avatar

    GTA IV voor de graphics en de goede verhaallijn. Saints Row 2 is nepper qua vallen etc. minder mooie graphics en heeft slechte verhaallijn maar er is meer te doen. Maar je moet in SR2 wel respect verdienen en daar moet je missies voor doen die altijd hetzelfde zijn dat is niet leuk. Ik zou voor GTA IV gaan, die heeft ook nog eens Trophies.

    Ben ik het mee eens.

    Dus: Saints Row voor de vele mogelijkheden, GTA voor het verhaal en realisme.

  4. 209 XP
    chrisnl's avatar

    kzou voor gta doeen veel afwisseling kwa games goed verhaal lijk en graphics zijn ook mooi.
    maar daarbij heb kan je ook nog online vele veschillende missie’s doen ook weer veel afwisseling.
    dus zzeg 1ding GTA;)

  5. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik was ook al een het denken. tussen die twee, en als ik het zou zie.
    Moet ik voor gta 4 gaan.

    is de de multieplayer van gta 4 goed

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    is de de multieplayer van gta 4 goed

    Ja, ik heb niet al te veel problemen met de multiplayer alleen ik heb een klote internetconnectie waardoor het hapert of laggt. Maar bij Woofer bijvoorbeeld loopt het perfect!

  7. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik zou voor sr2 gaan, ik heb ze beiden en ik heb me toch meer vermaakt met sr2, er zit humor in enzo je hebt veel meer afwisseling en gewoon lkkr knallen 😀

  8. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    hebben ze bijna een multiplayer online en ofline. Is de multiplayer goed

  9. 49 XP
    Dark-Leon's avatar

    SR2 is voor de mensen die gewoon lol willen hebben, GTA IV is voor de mensen die een filmervaring willen.