Forum

Topic: Man niet blij met Wii

Anoniem's avatar

Nieuws | 30 december 2008 – De 26-jarige Heath Blom was niet al te blij toen hij voor kerst een Wii cadeau kreeg, in plaats van het van afstand bestuurbare vliegtuig dat hij eigenlijk had gevraagd. Hij reageerde zich af op zijn 24-jarige vriendin Randi Young, door na een flinke ruzie haar op de trap naar beneden te sleuren aan haar haardos en haar een aantal flinke klappen te verkopen.

Het koppel uit het Amerikaanse Portsmouth, New Hampshire scheen erom bekend te staan vaak ruzie te hebben, maar de witte console van Nintendo deed de gemoederen nog hoger oplaaien dan normaal. Beide ruziemakers zijn overigens gearresteerd.

BRON: http://www.insidegamer.nl/hardware/wii/nieuws/23563/?&p=1#reacties

Jha zo kan je het ook afreageren 😛

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ziejewel een wii iskut

  2. 564 XP
    Rox92's avatar

    idd wii is gewoon kut maar om daarvoor je vriendin te mishandele?!?!?!
    Mishandel die wii dan 😛

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja flikker hem uit het raam of breng hem terug naar de winkel en koop van dat geld je bestuurbare vliegtuig! xD.

  4. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ligt portsmouth en new hampshire niet in engeland?
    aangezien me broer 10 jaar in portsmouth engeland heeft gewoond, neem ik even aan dat het een foutje is 😉

  5. 656 XP
    Killermen's avatar

    Wow, wat een Wii allemaal kan doen

  6. 25 XP
    FUNSpider's avatar

    Ha ha zo zie je dat je je cadeau’s beter zelf kan kopen

  7. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Je kan niet ontkennen dat de WII niet veel beweging oplevert.

  8. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Je kan niet ontkennen dat de WII niet veel beweging oplevert.

    kan ik wel heb een wii en als sje niet wil kan je ook heel wat dingen vervangen door gewoon knopjes

  9. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Misschien moest die gast wat kiloss kwijtraken en vatte hij het verkeerd op??:prop:
    Als er een Wii Fit bij zat dan.. xD

  10. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik las World War 2. Ipv Wii. lawl.

    Maar beetje vreemd geval inderdaad. Maar ook niet zo heel bijzonder bericht, er zijn wel “gekke” ruzies, alleen nu was de Wii de “aanleiding”