Forum

Topic: Burnout Paradise Trophies

Anoniem's avatar

L.S.

ik heb vorige week Burnout: Paradise gekocht en ben nu bezig met de trophies, heb nu bijna alle offline trophies gehaald en moet nog redelijk veel online trophies en bij twee heb ik meer mensen nodig en ik tot nu toe nog geen vrienden op psn die burnout spelen dus die ik kan in inviten voor een game zodat ik een trophy krijg. ook de trophy voor het afspreken met 7 andere online spelers in het honkbal stadion is nog niet echt gelukt. zijn er misschien mensen op PS3-sense die me hierbij willen helpen???

Alvast Bedankt,
PSN ID: CypherThanatos

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ikke wil:) voeg em maar toe
    psn: robinginkel

  2. 156 XP
    CypherThanatos's avatar

    ik heb je toegevoegt, ik heb de invite trophy gehaald heb nu nog 4 nodig voor platina. ik moet road rage in beide teams nog spelen maar ik kan geen online road rages vinden, kan iemand mee hierbij helpen? het zelfde heb ik met de online stuntrun en de meeting van 8 personen in het honkbal stadion is ook nog niet gelukt. ik wil echt graag de platina trophy van burnout kan iemand me helpen?

  3. 209 XP
    chrisnl's avatar

    ikke wil ook 🙂 christiaan007 voeg maar toe 😉

  4. 156 XP
    CypherThanatos's avatar

    dankje maar is niet meer nodig gisteren na een paar uur online te hebben gezeten kwam ik iemand tegen in een lobby die ze vrienden heeft opgetrommeld en me heeft geholpen met alle trophies die online zijn te behalen met de auto. dus heb gisteren platina gehaald. eindelijk 🙂 ik heb je als nog toegevoegt kunnen we misschien een keer online gamen.

  5. 2 XP
    ijmuiden70's avatar

    Wie wil er zo vriendelijk zijn om voor mij Burnout uit het stof te halen en mij aan de laatste Trophys te helpen ?
    Ik moet o.a. nog :
    met 7 andere online spelers in het honkbal stadion
    road rage in beide teams
    en nog een paar

    Alvast bedankt

    PSN ID: ijmuiden70

    En dan gelijk nog maar een vraagje:

    Heb ik de onderstaande Trophys ook nodig om de Platinum status te berijken?

    Brons:

    Win a Stunt run in the P12 88 Special
    Awarded for winning any offline Stunt Run driving the P12 88 Special

    Light up the manhattan Spirit during an Online Challance
    Awarded for using the flashing lights of the manhattan Spirit during an Online Freeburn Challenge or Time Challenge

    Score a Boos Chain of x3 in the GT Nighthawk
    Awarded for achieving a Boos Chain of x3 driving the GT Nighthawk

    Sound the horn on a Silver Lake Super Jump in the Cavalry Bootlegger
    Awarded for sounding the horn and successfully landing a Super Jump in Silver Lake driving the Cavalry Bootlegger

    Barrel Roll a Toy Car in the Airfield
    Awarded for successfully landing a Barrel Roll in the Airfield driving any of the Toy cars

    Zilver:

    Survive a Marked Man in the Extreme Hot Rod
    Awarded for winning any Offline Marked Man driving the Extreme Hot Rod

    Complete a Timed Challence using all 3 boost types in the Hawker Mach
    Awarded when you complete any Time Challence driving the Hawker Mach used all 3 boost types

    Win a Race in a Toy Car
    Awarded for winning any Offline Race driving any of the Toy Cars

    Complete a Bike Timed Challenge using the Toy Bike
    Awarded when you complete any Timed Challenge using the Toy Bike

    http://www.ps3trophies.com/card/8/ijmuiden70.png

  6. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    extra content trophies hoeft niet voor platinum!

  7. 7 XP
    cooldragon's avatar

    ik wl wel helpen en als er nog mensen zijn voor de online ontmoeting in de wildcat stadium voeg me toe mijn ps3 id is springmuis

  8. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    ik wl wel helpen en als er nog mensen zijn voor de online ontmoeting in de wildcat stadium voeg me toe mijn ps3 id is springmuis

    Geplaatst op 09-04-10 om 08:22

    Geplaatst op 23-01-12 om 22:26

    Dude, waar ben je mee bezig? xD

  9. 7 XP
    cooldragon's avatar

    mensen die willen helpen met die trophee

  10. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Sorry, mijn ‘gratis’ versie van het Plus-abbonement is verlopen.