Forum

Topic: Het Grote Smoesjes Topic

Anoniem's avatar

Post hier al je smoesjes. Ik heb hierbij al één: Zeuren je ouders dat je gameverslaafd bent zeg dan gewoon dit: “Als je boeken vaak leest dan ben je intellectueel maar speel je vaak games dan ben je verslaafd”. xD.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

29 reacties

  1. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Nummer 1 smoes voor als je te laat op school komt: Sorry dat ik te laat ben, ik moest nog een smoes verzinnen.

  2. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    lol:P Mijn huiswerk heeft mijn hond opgegeten en daarom was hij zo zwaar dat ik hem niet kon meenemen:P

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Nummer 1 smoes voor als je te laat op school komt: Sorry dat ik te laat ben, ik moest nog een smoes verzinnen.

    xD. Dan zwichten ze! xD.

    lol:P Mijn huiswerk heeft mijn hond opgegeten en daarom was hij zo zwaar dat ik hem niet kon meenemen:P

    xD. De klassieker. xD.

  4. 257 XP
    Joost's avatar

    De tram had een lekke band en de bus vertraging door tegenwind:p

    Voor heeeeel veel smoezen: http://smoezen.boekie.nl/smoezen/default.asp

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    De tram had een lekke band en de bus vertraging door tegenwind:p

    Voor heeeeel veel smoezen: http://smoezen.boekie.nl/smoezen/default.asp

    xD. Oké handige site. xD.

  6. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Heel hard gaan janken en weg rennen en na 5 minuten weer terug komen en als de leraar het weer vraagt weer jankend weglopen en dan durft ie het niet meer te vragen.

    haha lol, Goed voor je reputatiexD

  7. 288 XP
    jenailik's avatar

    Voor als je je huiswerk niet bij je hebt:

    Ja, ik maakte het lekker rustig in bad, maar toen liet ik het in het water vallen 😛

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Voor als je je huiswerk niet bij je hebt:

    Ja, ik maakte het lekker rustig in bad, maar toen liet ik het in het water vallen 😛

    xD. Lol, kijken of ze het geloven.

  9. 8864 XP
    7th-son's avatar

    voor als je te laat bent:
    de waarheid, ik heb me verslapen

    en voor geen huiswerk:
    geen zin, ook de waarheid dus

  10. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ik had wel eerst een geweldige smoes voor bij Wiskunde 😀 Ik deed altijd geen ruk, dus zegt de juf zo van: Ga eens werken. Ik zeg zo: Hoezo? voor vorige hoofdstuk heb ik ook niks gedaan, ook een 8 gehaald. Nu staat het in m’n jaarboek xD

  11. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Voor als je je huiswerk niet bij je hebt:

    Ja, ik maakte het lekker rustig in bad, maar toen liet ik het in het water vallen 😛

    Dat is neit altijd een smoesje hoor :O

    Smoesje voor als je te laat bent: Jha sorry mevrouw mijn goudvissen zijn verdronken

    En jha bij ons op school werkt die egt 😛

  12. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    o.O
    Wat ook altijd werkt: Stroom was uitgevallen.

  13. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    o.O
    Wat ook altijd werkt: Stroom was uitgevallen.

    Wat heeft dat voor nut op school dan? Waarom kan jij niet naar school als de stroom uitgevallen is? xD.

  14. 200 XP
    bokito007's avatar

    Ik had wel eerst een geweldige smoes voor bij Wiskunde 😀 Ik deed altijd geen ruk, dus zegt de juf zo van: Ga eens werken. Ik zeg zo: Hoezo? voor vorige hoofdstuk heb ik ook niks gedaan, ook een 8 gehaald. Nu staat het in m’n jaarboek xD

    ey die is goed die ga ik ook een keer doen 😀

  15. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Maar dat is geen smoes :O
    Dat is dan gwn waarheid tog ;O

    @ hieronder
    hahah 😛
    ik sta overal een 2 voor:P
    behalfe WISKUDNE 😀

  16. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik had wel eerst een geweldige smoes voor bij Wiskunde 😀 Ik deed altijd geen ruk, dus zegt de juf zo van: Ga eens werken. Ik zeg zo: Hoezo? voor vorige hoofdstuk heb ik ook niks gedaan, ook een 8 gehaald. Nu staat het in m’n jaarboek xD

    Kan ik niet zeggen heb altijd vieren en vijfen voor wiskunde! :(.

  17. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    me’n vader is ziek

  18. 1268 XP
    luctheman's avatar

    een Chimera heeft een scheet gelaten en nu lig ik te creperen in bed van die buitenaardse lucht

  19. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    een Chimera heeft een scheet gelaten en nu lig ik te creperen in bed van die buitenaardse lucht

    Hoe verzin je het onze Resistance fan!!! xD. xD. xD. xD.

  20. 954 XP
    Callme's avatar

    ah het voelt zo goed om geen wiskunde meer te hebben lol:P wiskunde b12:S

    smoesje die ik vaak gebruikte:
    Ik heb zoals volwassen dat doen, prioriteiten gezet voor mezelf en wiskunde komt vanavond aan de beurt.

  21. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ook wel leuke smoes. Alleen 1 iemand hier snapt hem denk ik.

    Sorry meneer, maar m’n broer heeft een porsche.

  22. 954 XP
    Callme's avatar

    als ik de leraar was zou ik je uitlachen en zeggen waarom heeft je broer geen lambo FTW gekocht!!!:P

  23. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    nee, ik zal het uitleggen. Een klasgenoot van mij en Yavar, heeft een broer, en die heeft een Porsche. En nu gaat Yavar elke keer stoer naar hem toe, beetje uitlokkend met: Wat doe je stoer he. Alsof je broer een Porsche heeft. En dat is best lache, want Yavar is een schriel ventje, die blaas je zo omver :$

  24. 954 XP
    Callme's avatar

    whahah het klinkt zelfs grappig:P

  25. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    sorry maar ik had een erectie, daarmee kon ik niet zo hard lopen , dus te laat op school

  26. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    sorry maar ik had een erectie, daarmee kon ik niet zo hard lopen , dus te laat op school

    Je staat alleen voor lul in de klas. Ik kan hem niet gebruiken jouw smoes tijdens wiskunde maar wel bij andere vakken! Mijn wiskunde leraar is homoseksueel. En heel eng, he Woofer? xD.

  27. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Je staat alleen voor lul in de klas. Ik kan hem niet gebruiken je smoes tijdens wiskunde. Mijn wiskunde leraar is homoseksueel. En heel eng, he Woofer? xD.

    tuurlijk sta je voor LUL, maar het werkt wel.
    haha:P ik heb geen homosexuele leraren.

  28. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Je staat alleen voor lul in de klas. Ik kan hem niet gebruiken jouw smoes tijdens wiskunde maar wel bij andere vakken! Mijn wiskunde leraar is homoseksueel. En heel eng, he Woofer? xD.

    Hahahahahaha, dat klinkt al heel verkeerd.

  29. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Hahahahahaha, dat klinkt al heel verkeerd.

    Woofer weet hoe mijn wiskundeleraar eruit ziet. xD.