Forum

Topic: Resistance wtf??

Anoniem's avatar

ik heb gisteren resistance 2 gekocht en tot mijn grote verbazing kan ik de campaign niet spelen met een vriend? kan iemand mij uitleggen waarom niet ik vond Resistance fall of man een leuk spel omdat je met een vriend de singleplayer kon spelen en nu kan dat niet weet iemand of dit ergens zit verstopt(IK HEB HET NIET OVER DE LOSSE 8 player Co-Op maar gewoon het verhaal samen)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik heb zelf RS2 niet. Maar dat ik gehoord heb is dit alleen online mogelijk! Zodra je online speelt kan je dan wel weer een 2e controller toevoegen!

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Je kan volgens mij wel Samenspel kiezen, weet alleen niet waar. Moet je even vragen aan de Resistance fan namelijk Luctheman! Ik heb de game binnenkort. :).

  3. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    Volgens mij zit er geen campaing splitscreen in de game, ze hadden het er uitgehaald.

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Volgens mij zit er geen campaing splitscreen in de game, ze hadden het er uitgehaald.

    Dat vond ik altijd zo leuk hè!

  5. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Je hebt nu 3 modus eigenlijk, alle 3 appart.
    1 Single Player Campaign
    2 COOP Missies, waarbij je bij elk level 10 verschillende missie hebt.
    3 60pers Multiplayer

    Je kan de Singleplayer campaign niet met zijn 2e spelen helaas.

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Je kan de mensen wel Nederlands laten praten hè? Vind ik altijd grappig die stemmen net zoals in Uncharted. xD.

  7. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Je kan de mensen wel Nederlands laten praten hè? Vind ik altijd grappig die stemmen net zoals in Uncharted. xD.

    WTF:P heeft dat met dit onderwerp te maken??xD

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    WTF:P heeft dat met dit onderwerp te maken??xD

    Niets maar dat vind ik grappig. :).

  9. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Kan gewoon. Je kan online met dual-screen. Moet je naar Samenspel en dan op start drukken d8 ik.