Forum

Topic: U.S.B.

Anoniem's avatar

Ik wil dingen op mijn ps3 zetten, hoe moet ik dit doen. Gewoon via usb?
En als die in de playstation zit wat dan?
Bijvoorbeeld een thema.:dizzy:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 6677 XP
    Myx's avatar

    Een usb-stickie. Daar zet je dingen op, als de ps3 hem dan vind klik je met driekhoekje op dat icoontje doe je alles weergeven en klaar. Bij thema’s maak je een map PS3 en in die map weer een nieuwe map THEME daar doe je je thema’s in dan ga je naar thema op de ps3 klik je op installeren en dan kies je je thema.

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Op je USB maakt je een mapje in hoofdletters. “PS3” dan in dat mapje maak je weer een mapje met de naam: THEME. Daarin zet je alles themes. Als je een systeemsoftware update heb zet je hem in het mapje: UPDATE. Maar als je een theme wilt installeren en je hebt hem in het goede mapje gezet ga je naar Instellingen, Thema Instellingen en klik je op de bovenste knop (driehoekje of kruisje) en dan kies je helemaal bovenaan installeren.

  3. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Maar de playstation vindt hem niet.

  4. 6677 XP
    Myx's avatar

    Je usb stick?

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    USB stick erin, dan bij je themes gaan en boven staat er themes toevoegen :p

  6. 6677 XP
    Myx's avatar

    Mssn moet je ff je usb stick in Fat32 formaat formateren?

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Je weet of de PS3 je USB ziet d.m.v even kijken bij Hulpprogramma voor Opgeslagen Data. Dan bij de bovenste. Hoeveel GB is je USB Stick?

  8. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Dat was een mp3-speler, maar dat moet toch ook werken?
    Hij is 1 gb. Ik kan nu even niet meer op de ps3, moet leren maar ik zal eens kijken.