Forum

Topic: Betere televisie of Games ?

Anoniem's avatar

Hoi,

Ik vroeg me af wat jullie beter zouden vinden. Een betere televisie, een HD Ready of full HD van Samsung of whatever. Of een heleboel nieuwe games.

Ik ben 16 jaar, dus ik verdien nog niet heel veel, maar ik denk dat ik wel voor een beter televisie ga hebben. Momenteel heb ik een budget van 100 euro, wat nog niet veel is, maar daar kan komende maand wel 100 euro bij komen. Dus vroeg ik mij ook af wat een goed toestel is ( liefst samsung ) voor dit soort prijsje.

Of beter games ? Laat het weten.

Mvg Shmet

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. 102 XP
    Boegie's avatar

    Voor max. 200 euro?! Daar heb je echt geen HD/FullHD voor hoor.. Dan kan je beter nog even doorsparen! 😉 En anders koop je gewoon een paar leuke games (Killzone2 bv..) Die tv kan altijd nog wel als je wat ouder bent.. of iets meer verdiend haha

  2. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Voor max. 200 euro?! Daar heb je echt geen HD/FullHD voor hoor.. Dan kan je beter nog even doorsparen! 😉 En anders koop je gewoon een paar leuke games (Killzone2 bv..) Die tv kan altijd nog wel als je wat ouder bent.. of iets meer verdiend haha

    Goed om te weten lol 😛

  3. 954 XP
    Callme's avatar

    jah ik zou effe doorsparen man, ga gewoon je oude games nog effe spelen:P

  4. 102 XP
    Boegie's avatar

    Goed om te weten lol 😛

    Een fullHD betaal je minstens 700 voor.. en dan heb je nog niet eens een toptoestel 😉

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Een fullHD betaal je minstens 700 voor.. en dan heb je nog niet eens een toptoestel 😉

    Het moet niet full hd zijn hoor, het kan ook een PC scherm zijn van 25 inch ofzo, ik heb geen verstand van tv’s enzo en van de prijzen ook niet xD

  6. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ik zou dan een schermpje 24″ en dan heb je al 1920x1080p (300 euro moet genoeg zijn)

  7. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik koos eerst ook voor meer games maar ben nu toch aan het sparen voor een lcd scherm:

    LG325700 Full HD 32″
    495,- 😀

    Zit al op 310 😛

    Maar ik heb in november ook 3 spellen gekocht zodat ik lkkr kan gamen in de tijd dat ik voor me tv spaar.

  8. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik denk dan toch niet dat ik voor een LCD tv ga sparen, voor mijn leeftijd is dat overbodige luxe 😛 met mijn dikke bak tv ben ik ook al blij, dus zal ik gewoon voor games gaan. Thx voor de raad. Mag gesloten worden, of open blijven voor mensen met zelfde vraag .. xD

  9. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Bij de alternate heb je een LG tv 94CM Full HD TV voor 600 euro heb ik zelf ook!:P Hij is echt helemaal super ik heb hem zelf ook:D

  10. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    TV
    heb je veel meer aan 😉

  11. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Een HDTV vind ik zeker de moeite waard als je een ps3 hebt. In jou geval zou ik op zoek gaan naar een nette HDReady van 32″. dat is een prima grootte met mooie kwaliteit. boven de 400,- hoef je niet te kijken.

  12. 19 XP
    pop's avatar

    ik heb eerst een nieuwe tv gekocht. toen een ps3.

  13. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ik denk dan toch niet dat ik voor een LCD tv ga sparen, voor mijn leeftijd is dat overbodige luxe 😛 met mijn dikke bak tv ben ik ook al blij, dus zal ik gewoon voor games gaan. Thx voor de raad. Mag gesloten worden, of open blijven voor mensen met zelfde vraag .. xD

    Ben 15 en heb ook dikke tv 38 inc:P

  14. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik vind het zonde om een dure console als de ps3 te hebben en dan geen hd tv. Ik ben ook 15, maar heb wel een 42” Full Hd tv staan 😛
    Mja, ik zou dan ook zeker voor een nieuwe tv gaan. Je weet niet wat je mist, hd –> geen hd is echt een wereld van verschil (voor mij).

  15. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Mag het ook een plasma tv zijn ipv een lcd ?
    Voor game’s nog steeds de beste keus.

  16. 954 XP
    Callme's avatar

    Ik vind het zonde om een dure console als de ps3 te hebben en dan geen hd tv. Ik ben ook 15, maar heb wel een 42” Full Hd tv staan 😛
    Mja, ik zou dan ook zeker voor een nieuwe tv gaan. Je weet niet wat je mist, hd –> geen hd is echt een wereld van verschil (voor mij).

    Van jou of van je ouders??

    Ik heb een 39 inch samsung, en als ik terug bij me ouders op me eigen kamer ben is het echt een WERELD van verschil als ik weer op geen Full hd moet spelen echt lelijk gwn..dus denk er nog eens over na man en koop gwn een lcd!

  17. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik zal gaan voor een HDTV. En dan gewoon killzone 2, daar blijf je volgensmij ruim 1 jaartje zoet mee, of in ieder gval tot kerstmis dit jaar. Ik ga in ieder geval tot kerstmis dit jaar geen games kopen, hoe graag ik ook sommige wil want ik ga Killzone 2 online helemaal grijs spelen

  18. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Zien die 21 mensen wel dat hij nog maar 200 euro heeft xD?

  19. 790 XP
    Robbert's avatar

    Van jou of van je ouders??

    Ik heb een 39 inch samsung, en als ik terug bij me ouders op me eigen kamer ben is het echt een WERELD van verschil als ik weer op geen Full hd moet spelen echt lelijk gwn..dus denk er nog eens over na man en koop gwn een lcd!

    Officieel gezien van mn ouders, maar we hebben hier twee hd tv’s, dus ik kan er altijd op spelen 🙂

  20. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    In jouw geval games, Een beetje fatsoenlijke tv, met niet al te veel vertragingen (dus 100 hz lcd. kost je nog heel wat tijd om te sparen

  21. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik ga voor een Samsung of LG die rond 450 kost, normaal gezien heb ik in weekend werk ( hoop ik 😀 )

  22. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    Ik ken die lcd’s niet precies, maar ik zou wel even goed op de specs letten ivm zwartkleuren, vertragingen etc

  23. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Spaar eerst voor een lcd en dan koop je later lkkr wat games.

    Is echt veel vetter hoor op lcd dan sd tv