Forum

Topic: uitnodiging trophy cod5

Anoniem's avatar

Er is een trophy in COD5 die je verdient als je een 4x Co-op competitive wint

Nu kan dit in de praktijk moeilijk zijn, maar als je samenwerkt is de trophy te doen;)

Callme en ik willen nog 2 senser uitnodigen om 4 potjes (kan op recruit niveau) te spelen die die iedere keer iemand wint. Zo krijgen we alle 4 de trophy!

Meld je hier aan dan spreken we een tijd af. Het is makkelijk om die te plannen na de clandag op 18 jan.

Oh en daarnaast heb ik een vraag: heb eerste 4 levels op veteran uitgespeeld. heb daar trophies voor gekregen maar nu staan bij de eerste 2 levels bij ‘mission select’ helemaal niks meer bij ‘hardest difficulty’ completed. alsof ik ze dus niet uitgespeeld heb. Weet iemand hoe dat kan?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Uhhm, op je vraag, als je op mission select drukt zie je rechtsonderaan van het level welk niveau je hebt gespeeld …, maar maakt niet uit, als je de trophies krijgt is het goed.

    Die trophies zijn helemaal niet moeilijk hoor, ga gewoon online en doe een potje of 2. Ikzelf heb 1 keer gedaan en had meteen beste score, dus 2 trophies, toen moest ik nog andere spelen ook gedaan en ook meteen de trophie, dus het is niet zo moeilijk hoor 😉

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Die trophies zijn helemaal niet moeilijk hoor, ga gewoon online en doe een potje of 2. Ikzelf heb 1 keer gedaan en had meteen beste score, dus 2 trophies, toen moest ik nog andere spelen ook gedaan en ook meteen de trophie, dus het is niet zo moeilijk hoor

    Inderdaad, mij zo gelukt op Regular dus!

    Maar ik wil wel helpen voor de trophy hoor! Heb hem alleen al. Hoef nog een aantal levels op Veteran en heb platinum van Call of Duty: World at War.
    Dus zet mij er maar bij!

    Zet gewoon iedereen erbij die mee wil doen incl. jijzelf en Callme.

  3. 564 XP
    Rox92's avatar

    ik wil ook wel mee doen 😉

  4. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    thnx jongens, diegene die nu meedoen zijn:

    Tommy88 (PSN: UrbanTommy)
    Callme (PSN: Benjamins187)
    Sjoerdgames4 (PSN: Sjoerdgames4)
    Rox92: (PSN: Rox92)

    Wat denken jullie van zo’n 7 uur ’s avonds aankomende zondag?

  5. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Sjoerdgames4, woofer, rox92 en ik hebben em gehaald!

  6. 954 XP
    Callme's avatar

    ik moest uiteten:(

  7. 564 XP
    Rox92's avatar

    ik moest uiteten:(

    En was ut lekker :P?

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    ik moest uiteten:(

    Als je hem nog steeds moet help ik je alsnog wel! Liep tijdens dat ook gewoon Deathcards op te pakken! xD. Ik help je wel samen met Woofere-8 enz. ;). Ik had de trophy ook al toen ik die gasten hier ging helpen dus ik help jou ook gewoon! ;).

  9. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Gewoon Woofer he jongens, me PSN is alleen Woofer-8 xD
    Maar ging wel goed gisteren en was ook nog leuk ook! Geen gezeik, iedereen de trophie laten halen om de beurt, GENIAAL jongens en bedankt! (Y)

  10. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik doe dan ook wel mee:P moet de trophie ook nog halen:D

  11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik doe dan ook wel mee:P moet de trophie ook nog halen:D

    Vanavond? 19:00?

    Vanavond om 19:00 wie zijn er:
    sjoerdgames4 (PSN: sjoerdgames4)
    Woofer (PSN: Woofer-8, nog even overleggen! ;))
    bardfielt (PSN: bardfielt)
    Callme (PSN: BrenCis145 ?)