Forum

Topic: COD5 of mirror’s edge

Anoniem's avatar

ik ga morgen een spel kopen en ik weet nog niet welke ik ga halen.
cod 5 of mirror’s edge
ze lijken me allebei leuk dus kan ik niet kiezen 😛
dus zet hier neer welke jij zou kiezen en waarom

Alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    COD5
    1, hij ken online
    2. lekker raggen
    3. mirror’s edge heeft geen online. en is zeer kort. ik wacht todat die afgeprijsd is

  2. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Als ik die demo speelde leek mij mirror’s edge behoorlijk saai… cod5 verraste mij heel erg door die prachtige agressie van de jappen… heel tof dat het er bruter uitziet dan 4!

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb allebei de games.
    Mirror’s Edge is inderdaad zoals rginkel al zei kort maar als je ze de game op 100% uit wil spelen zoals ik heb gedaan ben je er er wel een tijdje zoet mee.
    Toch zou ik voor Call of Duty: World at War gaan vanwege de enorm hoge replay-waarde, je kan online spelen met vrienden Co-Op als je dan toch Call of Duty: World at War koopt! Voeg me dan toe op het PlayStation Network: sjoerdgames4.
    Goede aankoop!

    Maar neemt niet weg dat Mirror’s Edge saai is zoals Tommy88 zegt!

  4. 72 XP
    UniQue's avatar

    oke ik neem dan wss cod 5 en als mirror’s edge in budgetbak ligt vis ik hem daar wel uit 😉 bedankt

  5. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik zou zelf dus ME nemen. Cod 5 is gewoon standaart. Niks nieuws. Gewoon weer WOII. niet en game dat je zegt: Dit heb ik nog nooit gezien. En online is voor mij zelf niet het belankrijkst. En waarom zou je COD 5 nemen omdat iedereen hem heeft..? Je moet zelf kiezen en kijken waar je van houd. ME is iets helemaal nieuws. Mischien een beetje kort. Maar probeer maar is de Platina te halen. Ik zat eerst zelf ook met de keuzen. Maar ik ben gegaan voor ME. Die deze maand nog door de bus komt. Nu kan ik dan wel niet online. Maar kan ik als ik met ander over game praat iest zeggen wat niet iedereen zegt. Zodra je COD 5 gaat spelen weet iedereen het al. En de gameplay is gewoon COD4. ALs je dan egt met de keuze zit. Wacht dat gewoon nog even. En koop bijvoorbeeld Killzone 2. Dit is ook een shooter. Maar een heel stuk beter dan Cod5.

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Maar probeer maar is de Platina te halen van Mirror’s Edge.

    :rofl1:Ik heb de Platina Trophy van Mirror’s Edge. Maar wel even bij! Het heeft heel veel frustratie gekost om die te krijgen. :rofl1:.

  7. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Ik zou zelf dus ME nemen. Cod 5 is gewoon standaart. Niks nieuws. Gewoon weer WOII. niet en game dat je zegt: Dit heb ik nog nooit gezien. En online is voor mij zelf niet het belankrijkst. En waarom zou je COD 5 nemen omdat iedereen hem heeft..? Je moet zelf kiezen en kijken waar je van houd. ME is iets helemaal nieuws. Mischien een beetje kort. Maar probeer maar is de Platina te halen. Ik zat eerst zelf ook met de keuzen. Maar ik ben gegaan voor ME. Die deze maand nog door de bus komt. Nu kan ik dan wel niet online. Maar kan ik als ik met ander over game praat iest zeggen wat niet iedereen zegt. Zodra je COD 5 gaat spelen weet iedereen het al. En de gameplay is gewoon COD4. ALs je dan egt met de keuze zit. Wacht dat gewoon nog even. En koop bijvoorbeeld Killzone 2. Dit is ook een shooter. Maar een heel stuk beter dan Cod5.

    die heb je niet besteld
    d9ie krijg je gewoon bij opm

  8. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Jha en ik had wel leuk de keuze.

  9. 1748 XP
    Shmet's avatar

    CoD 5 for shure, gewoon top game 😉

  10. 72 XP
    UniQue's avatar

    ik heb wss een deal met me ma 😛
    ik koop morgen COD 5 en ik krijg abonement op OPM dus krijg mirror’s edge gratis 😛
    moet wel 2,50 per maand meebetalen maar dat is dus 2 vliegen in 1 klap 😛

  11. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    LOl dat Abo heb ik ook xD

  12. 8865 XP
    7th-son's avatar

    gratis is he niet hoor
    betaald er alsnog voor 😛

  13. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Nou en me ouders betalen dus voor mij gratis 😛

  14. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    cod5, heb vandaag ME geleend even kijken hoe die is.