Forum

Topic: Glitchers

Anoniem's avatar

Aan alle glitchers,

Ik vind jullie walgelijk.

Stop met glitchen of wij (Alle niet glitchers) gaan jullie kei hard ownen.

Laatst vocht ik op de map Castle (COD 5) en er was serieus een slagveld ONDER de map gaande, IEDEREEN was aan het glitchen. Dem, ik vind het zo gay. Of ben ik nu gek?

Aan iedereen.. Cod for life, de groeten aan alle ECHTE COD gamers

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    inderdaad %#%((# glitchers!!!

  2. 6677 XP
    Myx's avatar

    Het gebeurd ook alleen in castle. Serieus ik werd de hele tijd dood geschoten kijk in me killcam zie dat hij onder de grond zit. WTFFFFF !!!!! Treyarc doe er wat aan !!!!

  3. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Sja we kunnen der niets aan doen hé 😉

  4. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Doe je clitchen op daken komen enz voor sniperen/ Jongen ik pwned jou tog

  5. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    :laughbounce::rofl::whack:
    Hahahahaha. Echt geweldig. Alsof ALLE glitchers hier kijken. Doe dan gewoon mee met glitchen :laughtbounce: Het is en blijft leuk glitchen 😛

  6. 8864 XP
    7th-son's avatar

    hahaha goed spel man dan COD5 😛

  7. 12 XP
    Macjensinator's avatar

    Ik doe er dus echt niet aan mee, vind het super gay. (lol)

    IK scoor mijn punten op eerlijkheid. Ook niet door de hele tijd in een tank rond te rijden. Vandaag ook weer, ik respawnde RECHT voor de loop van een tank! echt SLECHT, was meteen dood:P Kijken de developers ook hier? Anders mogen ze het spawnen wel FLINK verbeteren!

    In iedergeval, ik wou gewoon beetje de mening over glitchers hier opwekken:P Ik was ze ook even zat.

  8. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Oja die glitch die ken ik… man wat is dat kut.
    Ik glitch eigenlijk nooit, maar er zijn uitzonderingen bij mij. Ik glitch alleen in private matches, of ik doe t wel is bij zombie mode:prop:(dat vind je toch niet erg?(A) want ik vind het zelf wel triest om te doen in een game die ranked is.

  9. 6677 XP
    Myx's avatar

    gewoon lkkr wachten op cod 6 :D:D Ik kan echt niet wachten op die.

  10. 12 XP
    Macjensinator's avatar

    cod 6? Zijn er eigenlijk al geruchten over? Maker? tijd?

  11. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    cod 6? Zijn er eigenlijk al geruchten over? Maker? tijd?

    Cod6 wordt Call of Duty 6: Modern Warfare 2. dat is alles wat ik ervan weet…

  12. 564 XP
    Rox92's avatar

    elk jaar komt een nieuwe call of duty dus die zal dan wel aan het einde van het jaar komen 😉 of begin 2010

  13. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik denk weer november december 2009 zo’n beetje maar het wordt idd Call of Duty 6: Modern warfare 2:p (het lijkt me niet dat ie modern warfare 2 gaat heten is een beetje onorgineel XD)