Forum

Topic: Iiyama ProLite E2607WS-1

Anoniem's avatar

Ik wil voor me PS3 een TFT/TV aanschaffen, maar ik wil er niet zoveel geld aan uit geven, voor mij is belangrijk dat die een HDMI aansluiting heeft.

gaat de Ps3 en een normale TFT monitor voor de pc samen?

ProLite E2607WS-1

verstandige keus?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 8864 XP
    7th-son's avatar

    iiyamais een erg goed merk, maar of die geschikt is voor de ps3 durf ik niet te zeggen…

  2. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    dit kwam ik tegen.

    Omdat het scherm niet over een glossy glaslaagje beschikt, glanzen de beelden niet zo erg als bijvoorbeeld op de HP Pavillion W2408H. Maar alsnog ogen games scherp en kleurrijk. De resolutie van 1920 bij 1200 mag dan iets meer opgerekt zijn dan op een 24 inch scherm, tijdens het gamen merk je daar weinig van. Bovendien beschikt het beeldscherm over alle aansluitingen die je van een dergelijke monitor mag verwachten. Naast de aloude analoge D-sub-aansluiting, zitten er dus ook DVI- en HDMI-poorten op. Daardoor is het scherm niet alleen te gebruiken om je pc-games op weer te geven, maar ook als een Full HD-paneel voor Xbox 360- en PS3-games.

  3. 108 XP
    Ratakira's avatar

    op de site zelf vind je dit

    Zwart iiyama’s ProLite E2607WS is een 26” top of the line widescreen. De monitor is voorzien van HDMI, DVI en D-Sub. Hierdoor kunt u snel schakelen tussen vrijwel alle (ook Full HD!) signaalbronnen. Het panel heeft een resolutie van 1920*1200 en heeft een reactiesnelheid van slechts 2msec. Films en spellen worden met meer contrast weergegeven dankzij de Advanced Contrast mode. Ook de nieuwe “OptiColour”-optie stelt u in staat om snel de meest optimale beeldinstelling te kiezen. De weggewerkte 5 watt speakers geven een superieure geluidsweergave in vergelijking tot andere monitorspeakers. Leverbaar in zwart.

    bron: http://www.iiyama.com/nl_BE/Product/product/152

  4. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    maar hoe schakelen heb je verschillende channels?

  5. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Je hebt maar drie kanalen, D-sub(analoog signaal) DVI en HDMI. Als je PS3 aansluit op HDMI dan moet je op je schermpje HDMI instellen hé 😛

    Onthoud wel dat dit een beeld ratio van 19:10 en als je ps3 dus aansluit op je scherm dat het beeld dan zwarte balken heeft of het beeld wordt uitgerekt wat voor kartel randjes kan zorgen.

  6. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Je hebt maar drie kanalen, D-sub(analoog signaal) DVI en HDMI. Als je PS3 aansluit op HDMI dan moet je op je schermpje HDMI instellen hé 😛

    Onthoud wel dat dit een beeld ratio van 19:10 en als je ps3 dus aansluit op je scherm dat het beeld dan zwarte balken heeft of het beeld wordt uitgerekt wat voor kartel randjes kan zorgen.

    mm ja inderdaad man had ik niet aangedacht. pff.

  7. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik wou dit eerst ook doen maar later toch maar niet gedaan en daar ben erg blij mee:P
    Ik heb nu een LG tv van 94CM full HD voor 600 euro ik had eerder voor deze TV gegaan dan voor een monitor (heb ik ook gedaan ^^)…..
    En zeg nou niet dat je te jong bent voor ofzo want ik ben ook nog maar 16 en heb een grotere TV dan me ouders:D

    Edit: ik heb de 37LG500 gekocht bij de alternate

  8. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    deze is mij ook aanbevolen op werk, binnenkort actie dus maar even van profiteren.