Forum

Topic: De online-enquête !

Anoniem's avatar

Hallo,

Nu heb ik in de OPM gelezen dat je met Killzone 2 met 32 man online kan gaan.

Nu wil ik weten of jullie dat te veel, te weinig of genoeg vinden. Stem maar !! xD

Grtz Shmet

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    GEnoeg, niet meer, dna wordt het onoverzichtelijk en te druk voor mensen met een trage internet verbinding

  2. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Moeilijk te zeggen. Als je ervoor zorgt dat het goed geordent is, zoals duidelijke squads (waarin nog heel vaak gebrekken zijn van wie nou bij wie hoort en waar die is) en dat elke squad onder een leider staat, die ook weer onder een leider staat. Mogen er wel meer van mij.

  3. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik vind 32 genoeg voor PS3 😛 anders wordt het te druk

  4. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    32 si genoeg vind ik

  5. 10 XP
    satfactory's avatar

    mag zelf iets minder zijn! meestal als er te veel mensen zijn sterf ik te snel :s

  6. 118 XP
    RJetli's avatar

    mag zelf iets minder zijn! meestal als er te veel mensen zijn sterf ik te snel :s

    Hahaha, zeker bij GTA ( maar daar zijn 16 spelers tegelijk online)

  7. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ligt eraan hoe groot het level is:P bijv mt COD is het goed in verhouding dus ik weet de groote van de maps dus ik heb te veel gezegt^^

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik heb liever minder. 8 vs. 8 Vind ik ideaal. Dan blijft het tenminste lekker tactisch.

  9. 468 XP
    TwysT's avatar

    in de beta was het top met 32 man, heerlijke geordende chaos, als je het nog volgt 😉

  10. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Beta gespeeld en het was uber vet maar wat zeiken jullie je kan eigen rooms maken dus. 8vs8 of 4 vs 4 kan je maken dus eigenlijk is deze topic een beetje nutteloos.