Forum

Topic: 80010514

Anoniem's avatar

De oh zo onbekende fout van Sony die Sony zelf niet weet is nu op mijn PS3 beland… Het gaat nu om het spel Grand theft Auto 4 maar alleen GTA4. Al mijn andere spellen doen het wel maar er is een ontiegelijk hinderlijke control lag…

Deze fout is op mijn PS3 40Gb CECHG model(van 6 weken oud) nadat ik FEAR 2: Project Origin demo heb geinstalleerd.

Heeft iemand een idee wat die error code is. Ik moet weer me PS3 opsturen… Hopelijk voor Killzone 2 heb ik me PS3 terug :'(

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 283 XP
    Alycan's avatar

    80010514 Disc error detected. Retrying operation.

    Auch, heb je de 2.60 Firmware? Die is namelijk gebugged en geeft veel problemen.

  2. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    80010514 Disc error detected. Retrying operation.

    Auch, heb je de 2.60 Firmware? Die is namelijk gebugged en geeft veel problemen.

    Die heeft die waarschijnlijk 🙂

    Anders kon die niet FEAR 2 downloaden tog 🙂
    En kon die niet op PSN 🙂

    Oplossing: Ja hij is slim: Wachten op Systeem update 😛

  3. 283 XP
    Alycan's avatar

    Sony erkent het probleem wel (Hé das nieuw!). En heeft ook toegezegd “snel” met een oplossing te komen.

    Of het wordt 2.61 of 2.7 die laatste (of hoger) krijgt naar alle waarschijnlijkheid (Is tussen neus en lippen gezegd tijdens de R2 update die nog een update krijgt binnenkort) dat het mogelijk word om met meerdere accounts tegelijk op 1 PS3 te spelen.

    Zoals je bij de 360 ook met zijn vieren kan inloggen en ieder zijn eigen progressie kan opslaan etc.