Forum

Topic: [TR] Soul Calibur 4

Anoniem's avatar

Ik zet hierbij SCIV te ruil alleen ophalen in vlaardingen! Dus ik stuur niks op! Als je met de trein komt doen we 50/50 vervoerskosten:P Bied maar een leuk spel ik zeg wel ja of nee:laughbounce::laughbounce:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

32 reacties

  1. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Anyone?????

  2. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    nee
    20tekens

  3. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    nee
    20tekens

    Reageer dan ook nie:weirdsmiley:

  4. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    Reageer dan ook nie:weirdsmiley:

    je was tegen je zelf aan het typen dus ik dacht typ maar even wat

  5. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ga je tijd niet verdoen en download de killzone demo:P

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Nog altijd te ruil!!

  7. 480 XP
    Flow's avatar

    Ik ben wel geïnteresseerd maar als je de game niet wilt opsturen hoef ik hem niet.

  8. 954 XP
    Callme's avatar

    kben bang dat niemand naar vlaardingen gaat bardtfield, mischien kan je hem beter opsturen?

  9. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik ben wel geïnteresseerd maar als je de game niet wilt opsturen hoef ik hem niet.

    Ik zal aan m’n ouders vragen of ik et mag opsture maar wat had je ookal weer?

  10. 480 XP
    Flow's avatar

    Ik zal aan m’n ouders vragen of ik et mag opsture maar wat had je ookal weer?

    Sorry ik had Resistance 2 maar die heb ik ondertussen al geruild. Ik heb op zich nog Elder scrolls oblivion te ruil. Misschien dat je daar geïnteresseerd in bent?

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Sorry ik had Resistance 2 maar die heb ik ondertussen al geruild. Ik heb op zich nog Elder scrolls oblivion te ruil. Misschien dat je daar geïnteresseerd in bent?

    Neej… Oblivion zelf ook gehad:p niet mijn spel:(

  12. 265 XP
    AT!SS69's avatar

    Wahahaha ga je ‘m eindelijk toch opsturen…

  13. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Wahahaha ga je ‘m eindelijk toch opsturen…

    Mag niet:annoyed_h4h:

  14. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Kikker! ow bedoelde kick! Kan nu wel opsturen vindt ik:P Maar liever komen halen bied iets leuks zou ik zeggen:p

  15. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    …………………..nobody?

  16. 704 XP
    Boemtje's avatar

    kan ik hem ook kopen?

  17. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    wat jij wil wat bied je?

  18. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Nogsteeds te koop of te ruil……

  19. 153 XP
    noot's avatar

    ik heb siren bloodcurse? voor je kan hem zelf komen halen hoeveel wil je er evt voor

  20. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ehmm…… Ik ga ff info zoeken over siren blood course dan kijk ik wel of ik wil ruilen:P
    Als het spel mij niet leuk lijkt 30 euro ofzo:P In de winkel is ie nog 65 vandaar 😀

  21. 153 XP
    noot's avatar

    hmm ok ja ff kijken dan maar maar spel is toch al best lang uit of niet?

  22. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    hmm ok ja ff kijken dan maar maar spel is toch al best lang uit of niet?

    Het is inderdaad een vrij oud spel:P Ik wil hem wel ruilen voor siren blood curse 😀

  23. 153 XP
    noot's avatar

    ok wanneer kan je hem ruilen want aan versturen deed je niet toch? ik moet er wel bij vermelden dat er geen boekje bij zit ik had hem namelijk gewonnen bij een prijsvraag

  24. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Heb je eventueel ook nog iets anders in de aanbieding kan ik kiezen:P Je komt met de trein neem ik aan? het liefst een keer op een zondag…. ik zit iedere dag tot 4en op sgol namelijk…..

  25. 153 XP
    noot's avatar

    hmm ik zal is kijken in de game la 😛 ja ik kom dan met de trein is er in de buurt een treinstation toevallig?
    edit:nee ik heb niet echt andere spellen die ik wil ruilen:(

  26. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ja zeker:P Station West in Vlaardingen….. Heb net ff wat trailers gekeken….. en ik houd niet zo van horror shit:P Vrienden van mij zeggen ook dat is echt geen spel voor jou xD Dus je kan hem of kopen of tegen ander spel…… sorry man…. Ik ga hem zometeen ook ff spelen bij een vriend je hoort het wel over een uurtje:P

  27. 153 XP
    noot's avatar

    is goed hea dan hoor ik het wel (y):D

  28. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    nee dat wordt hem niet:P 30 euro of heb je nog iets anders?

  29. 153 XP
    noot's avatar

    nee k heb niks anders meer

  30. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    30 euro dan? dit is me mail [email][email protected][/email]

  31. 153 XP
    noot's avatar

    hmm nee k ruil hem liever maar ik heb niks v oor je helaas dan moet tie denk naar iemanders:P

  32. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    oke jammer:P Als je nog iets hebt hoor ik het wel:P

    HIJ IS DUS WEER TE KOOP OF TE RUIL!