Forum

Topic: COD4 invite probleem!!

Anoniem's avatar

Aangezien dat COD4 nog steeds 1 van de beste online games is, spelen mensen het best wel vaak. Als ik samen met mijn neef private-match willen houden en we sturen elkaar invite, komt er na 20 sec. te staan.

“unable to connect to host”

Ik heb ook aantal speciaal voor cod4 porten opgezet voor cod4, maar helaas kunnen we elkaar nog steeds niet invite sturen?
Wat wel kan is, dat het via via wel elkaars invite kunnen sturen als 3de persoon?

Wie heeft nog meer deze probleem en wat zijn de oplossingen hiervoor?

Alvast bedankt AT1LLA ๐Ÿ™‚

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 954 XP
    Callme's avatar

    ik weetniet of jij en je neef bij elkaar wonen? want met een LAN party moet je toch op hetzelfde netwerk zitten?

    probeer Private match, en dan invite?

  2. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Een probleem van PSN gewoon blijven proberen en op een gegeven moment lukt het wel :](CoD4 wordt toch niet meer geupdate dus er is ook weinig aan te doen)

  3. 265 XP
    AT!SS69's avatar

    Sorry mijn fout het is geen lan party maar het is private match….

  4. 265 XP
    AT!SS69's avatar

    ik weetniet of jij en je neef bij elkaar wonen? want met een LAN party moet je toch op hetzelfde netwerk zitten?

    probeer Private match, en dan invite?

    Ja ik bedoel private match mijn fout…
    Maar het lukt gewoon echter helemaal niet?!
    als mijn vriend in logt en hij stuurt ons allebei invite dan lukt het wel..
    Hij kan wel sturen maar ik niet naar mijn neef snap er helemaal niks van:disgust1:

  5. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    oke,
    laat ik het uitleggen,
    1. ga naar netwerk instellingen en test je internetverbinding
    kijk wat voor nat type je hebt(onderaan)
    type 3 = vrijveel beperkt
    type 2 = niet erg beperkt
    type 1 = vrij.

    ik zou je kunnen helpen,

  6. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    oke,
    laat ik het uitleggen,
    1. ga naar netwerk instellingen en test je internetverbinding
    kijk wat voor nat type je hebt(onderaan)
    type 3 = vrijveel beperkt
    type 2 = niet erg beperkt
    type 1 = vrij.

    ik zou je kunnen helpen,

    Dit heeft er helemaal niets mee te maken…

    Het is nou eenmaal een bekend probleem bij PSN, dus niet bij infinity ward.
    Dit probleem hebben velen mensen bij zowat alle games.

    Zo kan ik bepaalde vrienden niet joinen bij Battlefield: Bad company met NAT 1, 2, รณf 3.
    Andere mensen kunnen mij met motorstorm weer niet joinen.

    Het is een bekend en zeer vervelende fout ergens bij Sony, en het schijnt niet te verhelpen te zijn. We moeten er maar aan wennen. :'(

  7. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Dit heeft er helemaal niets mee te maken…

    Het is nou eenmaal een bekend probleem bij PSN, dus niet bij infinity ward.
    Dit probleem hebben velen mensen bij zowat alle games.

    Zo kan ik bepaalde vrienden niet joinen bij Battlefield: Bad company met NAT 1, 2, รณf 3.
    Andere mensen kunnen mij met motorstorm weer niet joinen.

    Het is een bekend en zeer vervelende fout ergens bij Sony, en het schijnt niet te verhelpen te zijn. We moeten er maar aan wennen. :'(

    dat is toch echt fout soortgelijke problemen had ik ook bij andere games toen ik nog nat type 3 had en nu ik nat type 2 heb geen een keer meer gehad :D.

  8. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    Best wel raar want ik heb er eigenlijk alleen maar bij cod4 en cod5 last van, de rest van me games lukt allemaal wel om daar normaal mee te joinen of inviten.

  9. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    bij mij was dat nat type de oplossing ๐Ÿ˜›

  10. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Dit heb ik bij COD5 gehad. Het gaat gewoon van zelf weg is gewoon een fout meer mensen hebben hier last van

  11. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    Jullie kunnen mij allemaal tegen spreken maar toch ga ik het nog een keer zeggen :P,
    probeer nat 2! het heeft mij geholpen , en misschien jij/jullie met het zelfde probleem ook ๐Ÿ˜‰ trust me

  12. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Jullie kunnen mij allemaal tegen spreken maar toch ga ik het nog een keer zeggen :P,
    probeer nat 2! het heeft mij geholpen , en misschien jij/jullie met het zelfde probleem ook ๐Ÿ˜‰ trust me

    Ik heb al jaren NAT 2….

    Tijdens clandagen enkele keren NAT1 gehad. (internetkabel rechtstreeks met ps3 verbonden, zonder router)

    Het kรกn helpen. Maar het is niet de oplossing.
    Nogmaals, het is een fout ergens op het PSN. Hier hebben 100.000e mensen last van. =/

    Ik heb vorige week nog geprobeerd met iemand Battlefield: bad company te spelen. Maar hij kon mijn dquad niet joinen, en ik zijn squad niet.

    We hebben beide NAT type 2.

  13. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    dan zal ik fout zitten ,sorry

    Het is niet DE oplossing, maar het KAN helpen ๐Ÿ˜›