Forum

Topic: Killzone 2 uitgesteld

Anoniem's avatar

Jha jullie lezen het goed. Hij komt niet op de 25e maar op de 27 uit. Zoals in Amerika. Geloven jullie mij niet ?

http://www.bol.com/nl/p/games/killzone-2/1004004006473164/index.html
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?fh_params=omitxmldecl%3Dyes%26fh_secondid%3D212187%26fh_lister_pos%3D0%26fh_location%3D%252f%252fbartsmit%252fnl_NL%252f%2524s%253dkillzone%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dsearch

En dit zijn niet de enige. Een insider van Sony melde dit ook al. AAHHHHHHH:sorry::sorry::sorry::sorry:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

32 reacties

  1. 954 XP
    Callme's avatar

    het klopt, bij 12game is het ook uitgesteld:(:(:(:(

  2. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    omg lame.. waar slaat dat op:S hij is toch al lang klaar??

  3. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    jmmr , het is gelukkig geen week ofzo

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    omg lame.. waar slaat dat op:S hij is toch al lang klaar??

    Inderdaad, echt dom. :sorry: Maar op dat moment heb ik het toch druk met Fallout 3 dus laat maar even. 😉

  5. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    lol, ben benieuwd wat de rede hiervoor is.
    (Amerika heeft met geld gesmeten zodat ze de release van KZ2 tegelijk hebben met EU 😛 )

  6. 1748 XP
    Shmet's avatar

    oud nieuws 😛

  7. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    2 dagen nog wel:P ERG:P

  8. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Zal wel met de verscheping van het spel te maken hebben. =/

    No problem… we’l wait.

  9. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    FTW!!! waar slaat dit op!?!??!?!

  10. 257 XP
    Joost's avatar

    Nu is er weer deze discussie terwijl het al bekend is dat de game op 27 februari uitkomt. Hier staat het in nieuwsbericht nog eens voor de duidelijkheid en in de reacties was er ook enige discussie over.

  11. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    haha fok op voor jullie ik heb hem misschien woensdag al:D

  12. 257 XP
    Joost's avatar

    haha fok op voor jullie ik heb hem misschien woensdag al:D

    Dit vraagt om nadere uitleg…

  13. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    Dit vraagt om nadere uitleg…

    kijk je privebericht
    ps: ik kan hem wel eerder krijgen maar ga hem dan niet spelen heb geen zin in een bann aangezien het goed word bekeken kan dan alleen ofline

  14. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Zal wel met de verscheping van het spel te maken hebben. =/

    No problem… we’l wait.

    Dat denk ik niet.. Waarom ie nu ineens niet meer 2 dagen eerder maar gelijk uit komt met Amerika heeft vast zijn redenen.

  15. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    kijk je privebericht
    ps: ik kan hem wel eerder krijgen maar ga hem dan niet spelen heb geen zin in een bann aangezien het goed word bekeken kan dan alleen ofline

    Ja je kan toch gwoon offline game:P ga je gwoon die campaign doen.. en als je hem dan al online wilt doen dan ben je volgens mij 1 van de eenigstexD

  16. 7191 XP
    jimke1's avatar

    dat is echt wel jammer maar het zijn maar drie dagen dus
    dat gaat nog e :p

  17. 257 XP
    Joost's avatar

    kijk je privebericht
    ps: ik kan hem wel eerder krijgen maar ga hem dan niet spelen heb geen zin in een bann aangezien het goed word bekeken kan dan alleen ofline

    En trek dan gewoon je internetkabel eruit;) Misschien zijn de servers voor Killzone 2 dan nog niet eens online…

  18. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    En trek dan gewoon je internetkabel eruit;) Misschien zijn de servers voor Killzone 2 dan nog niet eens online…

    ja maar ik meld me gewoon niet aan op psn:P kan ook dan speel ik hem wel gewoon uit:D

  19. 102 XP
    ThijsV's avatar

    Ik ga die uitstelling wel overleven.(hoop ik :P)

  20. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Zal wel met de verscheping van het spel te maken hebben. =/

    No problem… we’l wait.

    Naar nederland :’)?

  21. 6677 XP
    Myx's avatar

    Zooooo 2 dagen xd ik ga dood -_-

  22. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Klopt inderdaad. Wij (ps3-sense) hadden daar ook al een mailtje over gehad dat we de release date fout hadden in een nieuwsbericht,

  23. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    mensen mensen , ik moest vandaag werken, was er een vertegenwoordiger van Sony, hij verklapte me zodra winkels killzone2 binnen krijgen 23/24/25 mag die verkocht worden

  24. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    6 dagen later….

    vet relaxed! ga et goed in de gate houde! je kan toch nog nie online… servers zijn pas ope op de 27e:(

  25. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dan speel je de SP uit, en dan ga je vanaf de server only de MP spelen. Terwijl de rest nog bezig is met de SP train jij :”)

  26. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Wat een ramp zeg:P, ff je geldjes weer opbouwen.:P

  27. 8866 XP
    7th-son's avatar

    maat van meheeftde game al… weet alleen niet hoe hij er aan komt

  28. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    maat van meheeftde game al… weet alleen niet hoe hij er aan komt

    ik heb hem ook al

  29. 954 XP
    Callme's avatar

    ik heb hem ook al

    staat niks bij je trophy lijst:P

  30. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    en maar wachten…..:(

  31. 33 XP
    GloriouS's avatar

    killzone 2 komt volgend week uit, sommige winkels 25e en andere 27e. meeste 27e trouwens. maargoed, heb al vijf jaar gewacht, een weekje meer kan ook wel.

  32. 954 XP
    Callme's avatar

    ‘sommige winkels 25e en andere 27e. meeste 27e trouwens. maargoed, heb al vijf jaar gewacht, een weekje meer kan ook wel.’

    welke winkels?