Forum

Topic: Welke site gebruik jij om video’s te streamen?

Anoniem's avatar

Welke video site vind jij het beste? Hiermee bedoel ik sites als youtube videogoogle etc.

Persoonlijk vind ik deze paar et beste

Megavideo
(FLV met mogelijk om origineel te downloaden tegen betaling)

blip.tv
(FLV/WMV/AVI/MP4)

veoh.om
(FLV met optie om origineel te downloaden)

beta.vreel.net
(DivX heeft wel veer ads maar met adblocker zie je er niks meer van)

Youtube.com
(FLV/MP4 nu ze HD hebben gebruik ik telkens vaker youtube!)

Dit is trouwens een HD filmpje op youtube: [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=3SZLPIE044Y”]http://www.youtube.com/watch?v=3SZLPIE044Y[/ame] (MP4 bestand van 78 MB met een duur van 5 minuten) (Je moet wel eerst even op de link klikken:P)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dailymotion, daar staan ook al mijn filmpjes. xD

  2. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Ik vind dat er maar te vaak onterecht de term HD wordt gebruikt.
    Dit is gewoon om mensen te misleiden.
    HD betekend High Defenition en dat is een film met een resolutie van 1920*1080.
    Alles daaronder is geen HD!! dus al die knaken filmpjes op youtube enz zijn gewoon van hogere kwaliteit, dan de standaard filmpjes, en dus geen HD.

    Ik vind het niet heel raar dat mensen soms niet meer snappen hoe het in elkaar steekt aangezien termen maar gewoon misbruikt worden. Je gaat toch ook niet zeggen tegen je vrienden dat je auto 240kph kan terwijl hij max 160kph haalt!

  3. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Ik vind dat er maar te vaak onterecht de term HD wordt gebruikt.
    Dit is gewoon om mensen te misleiden.
    HD betekend High Defenition en dat is een film met een resolutie van 1920*1080.
    Alles daaronder is geen HD!! dus al die knaken filmpjes op youtube enz zijn gewoon van hogere kwaliteit, dan de standaard filmpjes, en dus geen HD.

    Ik vind het niet heel raar dat mensen soms niet meer snappen hoe het in elkaar steekt aangezien termen maar gewoon misbruikt worden. Je gaat toch ook niet zeggen tegen je vrienden dat je auto 240kph kan terwijl hij max 160kph haalt!

    Joh, maak je niet zo druk! Ik weet dat het geen Full HD is maar zo noemen ze het gewoon:P En 1280 * 720 is ook HD alleen niet volledigxD

    Volgens mij is op youtube iets van 850 * 480. Maar het is gewoon mooi beeld en de meeste zullen er heel blij mee zijn:)

  4. 108 XP
    Ratakira's avatar

    ik gebruik zelf heel veel vimeo

    en garage tv

  5. 257 XP
    Joost's avatar

    Ik kijk niet veel filmpjes, maar Youtube is wel leuk. Dailymotion voor samenvattingen van voetbalwedstrijden. En Youtube filmpjes zijn trouwens ook gewoon te downloaden. (met een gratis programmaatje, zijn er vel voor)

  6. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Klopt, dat kan je bijna bij alle video sites nu:D

  7. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Gebruikte eerst Stage 6… Jammer dat het dood was Full HD = total epicness :[ Nu gebruik ik gewoon Youtube. En Youtube streamt alleen 1280×720…

  8. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Gebruikte eerst Stage 6… Jammer dat het dood was Full HD = total epicness :[ Nu gebruik ik gewoon Youtube. En Youtube streamt alleen 1280×720…

    28 februari 2008 was zwarte dag in de geschiedenis van DivX streaming:depressed::depressed:

  9. 591 XP
    dajez's avatar

    28 februari 2008 was zwarte dag in de geschiedenis van DivX streaming:depressed::depressed:

    hoeda?
    10

  10. 93 XP
    Rowin268's avatar

    hoeda?
    10

    Dat was de dag dat Stage6 de internet kabel eruit trok:sorry:

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik gebruik het meeste redtube:P^^

  12. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik gewoon youtube

  13. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Ik gebruik het meeste redtube:P^^

    viezerik:shifty:

  14. 1562 XP
    dikked's avatar

    ja zeg dat wel