Forum

Topic: Streaming op ps3.

Anoniem's avatar

He,

Ik heb ondanks de ps3-media server geïnstalleerd, en dit werkt goed.
Maar heb nog een paar vaagjes hier over :
1. het programma deelt de hele harde schijf, kan je hier door ook gevaar lopen?(ivm buiten af komende hackers?)
2. kan ik mijn gedeelde mappen ook verkleinen?
3. Als ik internet zit met mijn ps3 kan ik bepaalde (programma gemist, mediaspeler) niet bekijken, ik had de gedachten dat de Ps3-mediaserver dit op loste. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Het zou ook zo kunne zijn dat het een kleinigheid is maar er staat weinig handleiding bij het programma(ps3-mediaserver).:ok:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    1. kan je natuurlijk gewoon instellen welke mappen je wilt delen!
    2. Mappen verkleinen?? ja als je er content uit haalt.
    3. Niet

  2. 18 XP
    Greenfield82's avatar

    Ik heb daar ook nog een vraag over.

    Valt het te verhelpen als je een dvd afspeelt via de mediaserver dat ie zo stottert?

    :wacko2:

  3. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Jah, je PS3 via kabel aansluiten ipv WIFI, en de nieuwste versie van media server downloaden

  4. 18 XP
    Greenfield82's avatar

    bedoel je een netwerk kabel vanaf de pc naar de ps3? moet ik daar dan nog wat voor instellen?

  5. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    ik bedoel netwerk kabel van router naar PS3, Streamen over WIFI gaat nooit echt lekker soepel, behalve als je een Dual band router heb, op 300Mbs ipv 54Mbs standaard.

  6. 41 XP
    iMike's avatar

    bedoel je een netwerk kabel vanaf de pc naar de ps3? moet ik daar dan nog wat voor instellen?

    Daar heb ik een tutorial voor geschreven http://www.PS3-Sense.nl/showthread.php/streamen-van-pc-naar-ps3-met-utp-kabel-ethernet-5398.html dit heeft wel een aantal nadelen maar die staan er ook bij.

    BTW: volgens mij is dit niet echt het goede subforum om vragen te posten… misschien dat iemand hem kan verplaatsen naar de goede plek.