Forum

Topic: Torrents downloaden met je PS3

Anoniem's avatar

Torrents downloaden met je PS3

Met dank aan PS3Mods is er een manier om torrents te downloaden met je PS3. Echter kun je deze files niet seeden, wat natuurlijk niet op en top is voor de torrent community, maar downloaden is natuurlijk het belangrijkste.

1) Zorg ervoor dat je een torrent link bemachtigd van de files die je wilt downloaden. Dit kun je bijvoorbeeld vinden op een search engine als Mininova.

2) Kopieër deze link deze zal er dan bijvoorbeeld uitzien als ‘www.mininoa.org/get/########’.

3) Bezoek de website http://torrentrelay.com met de Internet Browser op je PlayStation 3. In het tekstveld bij [GET URL] vul je de zojuiste gekopieërde URL in van bijvoorbeeld ‘www.mininova.org’.

4) Klik nu op de knop [Get URL]

Selecteer nu de files binnen de torrent die je wilt downloaden, volgens PS3Mods zal een MP3tje gewoon in de Music Folder van de PS3 komen binnen het XMB.

Bron: PS3Mods

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

53 reacties

  1. 13 XP
    BananaXtreme's avatar

    zijn de downloads ook te pauzeren/hervatten ?

  2. 8 XP
    PUGZ1983's avatar

    ik vind die link niet bij mininova. Waar kan ik die vinden? Ik heb het gebrobeerd met de volgende url: www.mininova.org/tor/*******, maar krijg melding dat de url niet goed is.

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    ik vind die link niet bij mininova. Waar kan ik die vinden? Ik heb het gebrobeerd met de volgende url: www.mininova.org/tor/*******, maar krijg melding dat de url niet goed is.

    Je moet ook de torrent link downloaden en niet de pagina. Tevens wil ik je vragen niet DIRECT te linken naar mininova met Warez! En jij wilt Nero installeren op je PS3? dat gaat niet werken he 😛 Het gaat puur om MP3tjes en Video’s.

  4. 454 XP
    arwin1993's avatar

    nice ga het zeker nog een keer proberen

  5. 11 XP
    Rik's avatar

    wat zijn het precies?

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    [quote=wikipedia.nl]BitTorrent (van het Engels torrent, dat stortvloed betekent) is een systeem om peer-to-peer data uit te wisselen, dat gebruik maakt van een centrale locatie (de tracker) die de downloads coördineert maar zelf geen bestanden levert. Het downloaden gebeurt decentraal en bestaat uit het uitwisselen van stukken van bestanden tussen alle gebruikers die op dat moment meedoen aan het up- en downloaden. Zo’n gecoördineerde groep wordt torrent genoemd.[/quote]

    hier en hier meer

  7. 7 XP
    XgamerX-NL's avatar

    SHITZOOI!!.. de link is te lang om in te typen bij ps3 browser..:(:@

  8. 11 XP
    lollipop's avatar

    Vraagjes:
    -Kan je ook films downloaden en in Movie zetten?
    -Kan je PS3 games downloaden, ik weet dat ze er zijn, en op je ps3 spelen?
    -Kan je ook de bestanden die je download, op een stick ofso zetten, zodat het niet alleen op je ps3 staat?
    -Kan je het ook verwijderen, bijv de ps3 herkent het niet, dus zet hij het niet in de lijst, dus is het onmogenlijk om op verwijderen te drukken?

  9. 219 XP
    SuperDre's avatar

    Vraagjes:
    -Kan je PS3 games downloaden, ik weet dat ze er zijn, en op je ps3 spelen?

    Je kunt ze dan misschien wel downloaden, maar je hebt er niets aan, het is NIET mogelijk om gekopieerde/illegale spellen te spelen op de PS3..

  10. 11 XP
    lollipop's avatar

    Ok bedankt
    Ik wacht we tot dark-alex een custom firmware heeft gemaakt

  11. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    -Kan je ook films downloaden en in Movie zetten?
    ‘Ja als ze MP4 zijn of ander ondersteund formaat is dit mogelijk.’

    -Kan je PS3 games downloaden, ik weet dat ze er zijn, en op je ps3 spelen?
    ‘Nee’

    -Kan je ook de bestanden die je download, op een stick ofso zetten, zodat het niet alleen op je ps3 staat?

    ‘Ja gewoon opslaan op bijvoorbeeld een USB stick’

    -Kan je het ook verwijderen, bijv de ps3 herkent het niet, dus zet hij het niet in de lijst, dus is het onmogenlijk om op verwijderen te drukken?

    ‘Dit verschilt per bestand denk ik als de PS3 niet weet wat het is gaat hij proberen het op een USB stick te zetten en niet op de HDD’

  12. 11 XP
    lollipop's avatar

    Ok bedankt voor de antwoorden

  13. 8 XP
    PUGZ1983's avatar

    Zou het toch fijn vinden als iemand mij kan vertellen waar ik zo’n torrent link vind op mininov. alvast bedankt

  14. 1386 XP
    Redd's avatar

    Mischien mis ik iets hoor, maar waarom zou dit handig zijn?

    Ik wist trouwens niet dat de PS3 dat deed, M4GN3T, dat van die laatste vraag.
    Klinkt op zich wel logisch, daar niet van. 😀

  15. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Mischien mis ik iets hoor, maar waarom zou dit handig zijn?

    Stel je voor je hebt zin om de PS3 HD versie in mp4 van The Hulk te kijken, dan is dit een handige oplossing 😛

  16. 1386 XP
    Redd's avatar

    Stel je voor je hebt zin om de PS3 HD versie in mp4 van The Hulk te kijken, dan is dit een handige oplossing 😛

    Dus multiple-rars unpacken, eventueel dingen PARen e.d. doet’ie ook? 😡

    Ik vind het een heeeel raar verhaal, sorry. 🙂
    En naast dat vind ik het nog steeds lastig te geloven dat zodra een ps3 een format niet herkend, hij deze weg gaat schrijven op een verwisselbaar medium.

    No offense, obviously.

  17. 564 XP
    Rox92's avatar

    Nog even en we kunnen de PC de deur uit schoppen :p
    Maar goed toch zou ik dit niet op PS3 doen maar op de PC is wat handiger lijkt me…..
    Meestal doe ik het via PC en dan zet ik er ook nog ffe een ondertiteling onder. En dan via SD slot op PS3 zetten. :smoke:

  18. 1386 XP
    Redd's avatar

    Er zijn talloze manieren om het veiliger op je PS3 te krijgen, naar mijn mening. 😛

    ‘Tis natuurlijk wel weer iets wat de xbox (hopelijk) niet kan. 😛 Yay!

  19. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Toen ik het ging proberen bij een film van 700 mb zei hij al dat het te groot was dus voor mij zit het er niet in download wel op pc.

  20. 4 XP
    helptorrent's avatar

    help me aub hoe kan ik nou de url van mininova krijgen heb het geprobeerd lukte me niet iemand die het is gelukt kan je me aub helpen plssssssssssssssssssssssssssssszzzzzzzzzzzz

  21. 4 XP
    helptorrent's avatar

    Toen ik het ging proberen bij een film van 700 mb zei hij al dat het te groot was dus voor mij zit het er niet in download wel op pc.

    zo te zien ie het jou gelukt om de url van mininova te krijgen kan je me helpen hoe je dat hebt gedaan alvast bedankt

  22. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Er staat in koeieletters ‘Download this torrent!’ dan lijkt het me toch wel heeeeel erg duidelijk dat je die link moet kopieeëren.

  23. 4 XP
    helptorrent's avatar

    Er staat in koeieletters ‘Download this torrent!’ dan lijkt het me toch wel heeeeel erg duidelijk dat je die link moet kopieeëren.

    wow sry maar heb het al geprobeerd hoor.

    ok kan jij mij een url geven van mininova het maakt niet uit wat voor torrent maar ff weten hoe het eruit ziet?

  24. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    wow sry maar heb het al geprobeerd hoor.

    ok kan jij mij een url geven van mininova het maakt niet uit wat voor torrent maar ff weten hoe het eruit ziet?

    www.mininova.org/get/########

  25. 1386 XP
    Redd's avatar

    Prachtige naam. Haha 🙂

  26. 4 XP
    helptorrent's avatar

    www.mininova.org/get/########

    aHA thanks weet al wat ik fout deed.

  27. 8 XP
    PUGZ1983's avatar

    Wel een goede eigenschap voor een redactielid. ZO geduldig en totaal niet geirriteerd als iemand hulp nodig heeft met iets.

  28. 1386 XP
    Redd's avatar

    Wel een goede eigenschap voor een redactielid. ZO geduldig en totaal niet geirriteerd als iemand hulp nodig heeft met iets.

    De staff is hier niet voor niks staff, zijn best capabele mensen. 😉

    More importantly, degene die niet-staff zijn zijn dat ook voor een reden. xD

  29. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    2) Kopieër deze link deze zal er dan bijvoorbeeld uitzien als ‘www.mininoa.org/get/########’. Dit deel snap ik niet zo goed, hoe moet je die link kopiëren op me ps3..?

  30. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Huh… Ik probeer de film 300. Deze link dus:Illegaal
    Tis een Avi bestand van 700MB. Maar als ik klik op ‘GET URL’ dan zegt hij: ,Error loading… Bad Torrent URL’.
    Hoe kan dat?:S ik heb het al met 3 verschillende soorten links geprobeert maar ik krijg iedere x die melding…

    EDIT: Ok, het is me nu gelukt. Ik heb gewoon bij ‘Minonova ID’ gewoon die getallen ingevoert. Maar hij zei dus toen ik op Start drukte dat de server te druk is, dus het is me gelukt:D. Alleen teveel mense op de server-.-

  31. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Huh… Ik probeer de film 300. Deze link dus:Illegaal
    Tis een Avi bestand van 700MB. Maar als ik klik op ‘GET URL’ dan zegt hij: ,Error loading… Bad Torrent URL’.
    Hoe kan dat?:S ik heb het al met 3 verschillende soorten links geprobeert maar ik krijg iedere x die melding…

    EDIT: Ok, het is me nu gelukt. Ik heb gewoon bij ‘Minonova ID’ gewoon die getallen ingevoert. Maar hij zei dus toen ik op Start drukte dat de server te druk is, dus het is me gelukt:D. Alleen teveel mense op de server-.-

    Dit soort dingen zijn illegaal en dus hier verboden.

  32. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Dit soort dingen zijn illegaal en dus hier verboden.

    Ooo… Sorry kwist niet dat ik die link mocht posten:p mijn fout, zalk volgende x niet meer doen;) Kzal het berichtje ook wel gelijk ff verwijderen:p

  33. 7 XP
    player66's avatar

    maar kan je films downlaoden heb het geprobeerd maar dan zegt mijn ps3 dat data beschadigd is

  34. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik zal het eerst even proberen met kleinere bestandjes, bijvoorbeeld nummers van een paar MB… Tot nu toe is het niet gelukt,downloaden gaat aardig langzaam of hij zegt dat ’t is failed:p
    Is het iemand anders gelukt?

    EDIT: Ik weet niet wie het was, maar iemand vroeg of je ook blu-ray kon downloaden. Ik vond wel een Blu-ray film, de naam zeg ik niet:p

  35. 1386 XP
    Redd's avatar

    Is er nou nog steeds niemand die mij het nut hiervan uit kan leggen?

  36. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Is er nou nog steeds niemand die mij het nut hiervan uit kan leggen?

    Torrents downloaden via je PS3…That’s it:p
    Ook al download ik het liever van me PC wat altijd sneller is…

  37. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik snap het onderwerp, dat is niet “het nut” wat ik bedoel. 😉

    Al is er nou 1 iemand in dit hele topic is die mij 1 groot voordeel geeft om te torrenten op je ps3 vs je pc, hou ik me mond.. 😉

  38. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik snap het onderwerp, dat is niet “het nut” wat ik bedoel. 😉

    Al is er nou 1 iemand in dit hele topic is die mij 1 groot voordeel geeft om te torrenten op je ps3 vs je pc, hou ik me mond.. 😉

    Er is dus geen groot voordeel aan….:p maarja, ik kijk alleen of ’t werkt, werkt dus ook maar gaat erg langzaam dus ik download het liever via me pc.

  39. 954 XP
    Callme's avatar

    cool, thanks!

  40. 131 XP
    bnk90's avatar

    heeft dit enige nut dan. want is snap niet echt waar je je voordeel hiermee kan uithalen

  41. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    Ik denk dat het er vooral om gaat dat het kan.

    😀

    Het nut ontgaat mij ook.

  42. 277 XP
    RevXxx's avatar

    Ik snap het onderwerp, dat is niet “het nut” wat ik bedoel. 😉

    Al is er nou 1 iemand in dit hele topic is die mij 1 groot voordeel geeft om te torrenten op je ps3 vs je pc, hou ik me mond.. 😉

    de ps3 is snelller omdat er een cell prossecor in zit.
    maar de ps3 lijkt me wel onhandig en gebruik toch liever de pc.

    aleen voor de Ps3 snelheid en zooi zou ik het wel eens willen proberen.
    maar weet niet goed hoe het werkt en lijkt me best lastig.

    (update)
    ik had het net op de ps3 geprobeerd maar het lukt niet. de tut moet ff wat makkelijker zijn en meer uitleg.

  43. 591 XP
    dajez's avatar

    de ps3 is snelller omdat er een cell prossecor in zit.
    maar de ps3 lijkt me wel onhandig en gebruik toch liever de pc.

    aleen voor de Ps3 snelheid en zooi zou ik het wel eens willen proberen.
    maar weet niet goed hoe het werkt en lijkt me best lastig.

    euhm mijn internet is toch sneller op mijne pc dn op mijne ps3 ze

  44. 1386 XP
    Redd's avatar

    Er is nog steeds niemand die mij kan vertellen wat je met een torrent op je PS3 wilt.. :/

  45. 277 XP
    RevXxx's avatar

    Er is nog steeds niemand die mij kan vertellen wat je met een torrent op je PS3 wilt.. :/

    gewoon downloaden en uiit proberen.
    en je hebt gelijk je films en muziek op de ps3.

  46. 1386 XP
    Redd's avatar

    Hoe ga je die .rar files uitpakken dan, op je PS3?

    Ik kan me er in linux nog iets bij voorstellen, maar ik zie echt 0 voordelen om het op je PS OS te doen..

  47. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik heb een CD op me Ps3 zo gedwonload 😛
    Heetf weinig zin. Maar als je persee onder bijv. Burnout mandere muziek wil. En je mag niet op je PC. Maar wel op je PS3. En je hebt internet. Kan je de liedjes gewoon via torrent downloaden. Als id et handiger een gewone download link te zoeken maar oke 😛

  48. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Als je een specifiek nummer zoekt ga je op je PS3 naar www.downloads.nl en dan naar Muziek een gratis download site! Werkt makkelijk en snel. En komt in je goede mapje en het zijn geen torrents.

  49. 74 XP
    steven2610's avatar

    het is wel gemakkelijk voor avi en mp3 files te downloade voor op je ps3 maar ik kijk liever op men ps3 in HD en daarvoor moet ik toch die mkv files omzette naar avchd met de pc voor hd beeld

  50. 213 XP
    Bart013's avatar

    Is opzich wel chill, heb niet altijd zin om mijn laptop aan te laten staan die raakt nogal heet na een tijdje. Daarna gewoon even externe HDD inpluggen en spulletjes erop zetten!

  51. 1 XP
    Alessio96's avatar

    Bestaat er ook zoiets maar dan voor nzb’s?

  52. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Bestaat er ook zoiets maar dan voor nzb’s?

    Volgens my niet! Want dat zijn vaak veel apparte bestanden. En daarna RAR bestanden, dus heb je ook winrar of iets dergelijks nodig :$

  53. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Ik download het liefst met torrents via mijn pc.