Forum

Topic: Call of Duty: World at War Veteran Relentless

Anoniem's avatar

Hey Sensers,

Ik zit vast in het level Relentless op Veteran Mode in Call of Duty: World at War.
Mijn probleem ligt bij die plek met de Flame Tank. Hoe kan ik dit stuk halen zonder dood te gaan?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet:
Sjoerd.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    jup is moeilijke ik heb ook lang over gedaan maar ik heb wel tactiekje ,

    als je aankomt meteen liggen en richting die weg kruipen waar flametank vandaan komt, dan ga je bij zon bunker liggen achter/naast die truck dat is wel goede spot en als er granaten komen achter truck gaan LIGGEN. eenmaal iedereen vermoord schuif je een linie op en ga je na de volgende bunker,zodra en weer mannetjes komen duik je terug naar de eerste bunker en schiet je ze vanaf daar neer, kan je ze niet zien , ga dan naar die bunker LINKS van de weg van de flametank daar staat ook een bunkertje, eenmaal die kerels vermoord schuif je weer een linie/bunker op en doe je weer hetzelfde, een andere tactiek kan ik niet bedenken sorry,

    good luck (Y)

  2. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Makkelijke missie, gewoon achter de tank blijfen.
    (blijf tegen de achterkant van de tank aan lopen)

    blijf wel links + rechts kijken, en als het te link wordt, schuilen achter zandzakken.

    PS: granaten kun je teruggooien met R2. πŸ˜‰

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Makkelijke missie, gewoon achter de tank blijfen.
    (blijf tegen de achterkant van de tank aan lopen)

    blijf wel links + rechts kijken, en als het te link wordt, schuilen achter zandzakken.

    PS: granaten kun je teruggooien met R2. πŸ˜‰

    Ik denk dat je hem dan op Recruit heb gespeeld want dat lukt echt niet hoor.
    Was bijna bij het einde en je raadt het nooit komt er zo’n $#@! Jap en die gaat (zonder te herladen) mij helemaal vol pompen met lood. :ranting:

  4. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    post maar wanneer gelukt is ! πŸ™‚
    wil het graag weten

  5. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    post maar wanneer gelukt is ! πŸ™‚
    wil het graag weten

    daar ga ik dus echt niet op wachten lols, dan zit ik hier over een week nog. :p

    En nee, dat was niet op zn makkelijkst, heb em gisteren toevallig nog online co-op gedaan met tommy op zn één na moeilijkst. πŸ™‚

  6. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    jup is moeilijke ik heb ook lang over gedaan maar ik heb wel tactiekje ,

    als je aankomt meteen liggen en richting die weg kruipen waar flametank vandaan komt, dan ga je bij zon bunker liggen achter/naast die truck dat is wel goede spot en als er granaten komen achter truck gaan LIGGEN. eenmaal iedereen vermoord schuif je een linie op en ga je na de volgende bunker,zodra en weer mannetjes komen duik je terug naar de eerste bunker en schiet je ze vanaf daar neer, kan je ze niet zien , ga dan naar die bunker LINKS van de weg van de flametank daar staat ook een bunkertje, eenmaal die kerels vermoord schuif je weer een linie/bunker op en doe je weer hetzelfde, een andere tactiek kan ik niet bedenken sorry,

    good luck (Y)

    Idd:P

    hij is zooooo moeilijk.. ik bleef eigenlijk de hele tijd rechts bij die flametank gebeuren.. blijf heel veel schuilen en zorg voor een scope rifel voor lange afstanden, it works!

    Maar vergeet ook niet, trophies zijn er om te shinen.. dus je hebt wel een dikke prestatie geleverd;)

  7. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ik heb nu de eerste missie op veteran gedaan

    moeilijk :O:O

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    ik heb nu de eerste missie op veteran gedaan

    moeilijk :O:O

    Makkelijk!!!!! Twee keer in dood gegaan.

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Heb het stuk met de Flame Tank gehaald. πŸ˜€ Nu loop ik in de grotten en heb al twee checkpoints gehaald! Ik ben ΓΌberblij!

    PS: @NL, ik weet ook wel dat je granaten terug kan gooien met R2 anders had ik Breaking Point en Heart of the Reich niet op Veteran gehaald. xD

  10. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    TROPHY GEHAALD!!!!!!!!!:joystick:

  11. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Ik ga het ook maar is proberen voor die trophies πŸ˜‰