Forum

Topic: Kopen of niet

Anoniem's avatar

Zoals vele weten ben ik geen fan van KZ2. Maar ik hoor er toch hele goede bercihetn over.
Moet ik hem kopen of niet? en zo ja Waarom wel. Ik wil goed uitleg waarom. Met: Hij is grafisch in orde en goede gameplay heb ik niks aan. Wil goed weten waarom die goed is. OF natuurlijk niet.

PLEAS HELP ME MET KEUZE!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

32 reacties

  1. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Made By Dutchmen, als je het niet koopt word je verbannen van nederland :P.

    Het is een van de weinige games die een gigantisch goede clansupport/friend support. het is altijd wel leuk om een Helghast neer te maaien. Het speelt chill relax.(dit zeg ik uit BΓ©ta ervaring)

  2. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Naast dat Nederland is het toch gewoon zelfde dan als een COD ..?

  3. 954 XP
    Callme's avatar

    hoe kunnen wij weten of hij goed is? hij is nog niet uit?

    download de demo en kijkzelf zou ik zeggen.

  4. 1748 XP
    Shmet's avatar

    :shitthread:

    hoeveel topics zijn er nog niet van dit soort πŸ˜›

  5. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Naast dat Nederland is het toch gewoon zelfde dan als een COD ..?

    Nee, CoD is meer instant action(gewoon knallen wat alles beweegt) Killzone is meer Team based shooter. Teamwork is belangrijk in dit spel. Bijvoorbeeld dat Scouts mensen kunnen spotten met hun skill en dat doorgeven aan teammates en dat engineers dingen kunnen maken/repareren.

  6. 954 XP
    Callme's avatar

    Nee, CoD is meer instant action(gewoon knallen wat alles beweegt) Killzone is meer Team based shooter. Teamwork is belangrijk in dit spel. Bijvoorbeeld dat Scouts mensen kunnen spotten met hun skill en dat doorgeven aan teammates en dat engineers dingen kunnen maken/repareren.

    nah niet echt, toch? het is meer dat elke gast online eigen functies kan maken..team based is meer Socom..maar ik snap wel waarom je dat zegt, want je kan je clan dan goed varieren

    maar in de singleplayer is het ook anders dan COD, inplaats van een makkelijke AI is die van killzone erg ingewikkeld en nooit hetzelfde, het spel zal dan ook veel leuker blijfen..ook spreekt het verhaal me erg aan.

  7. 209 XP
    chrisnl's avatar

    niet zeuren jongens πŸ˜› ik koop hem ook niet gelijk of mischien niet hoor vincent xD

  8. 790 XP
    Robbert's avatar

    Sorry, maar om eerlijk te zijn ben ik er ook nog niet van overtuigd dat ik deze game ga kopen… Ik heb de demo gespeeld, en het zag er allemaal goed uit, maar ik vond het gewoon niet zo lekker spelen. Misschien is het wel wennen, maar ik vond het niet lekker aanvoelen. Ik voelde me niet wendbaar en zo sloom en lomp.
    Dit is denk ik voor iedereen anders, maar ik koop hem zeker niet bij de release…

  9. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Nee, CoD is meer instant action(gewoon knallen wat alles beweegt) Killzone is meer Team based shooter. Teamwork is belangrijk in dit spel. Bijvoorbeeld dat Scouts mensen kunnen spotten met hun skill en dat doorgeven aan teammates en dat engineers dingen kunnen maken/repareren.

    Dit gaat toch niemand doen:P tenzij je met vrienden gaat:prop:

  10. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Dit gaat toch niemand doen:P tenzij je met vrienden gaat:prop:

    Je doet dit toch wel bewust/onbewust want uiteindelijk werkt het toch tegen je als je een class bent en je doet het niet…

    [quote=Robbert]Sorry, maar om eerlijk te zijn ben ik er ook nog niet van overtuigd dat ik deze game ga kopen… Ik heb de demo gespeeld, en het zag er allemaal goed uit, maar ik vond het gewoon niet zo lekker spelen. Misschien is het wel wennen, maar ik vond het niet lekker aanvoelen. Ik voelde me niet wendbaar en zo sloom en lomp.
    Dit is denk ik voor iedereen anders, maar ik koop hem zeker niet bij de release… [/quote]

    Hebben ze bewust gedaan anders voelt het net een CoD, wat ze dus niet willen

  11. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik heb hem besteld :):D

  12. 704 XP
    Boemtje's avatar

    -_- als je hem niet leuk vind koop hem niet moet hier een topic voor worden gestart? Krijg je voor elk spel een topic moet ik hem wel of niet kopen

  13. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Ik zou gwoon eerst ff een paar weken wachten na de release en dan ff die reviews en shit lezen.. als het dan toch niet zo leuk blijkt dan zullen mensen dat er ook bij zette

  14. 1992 XP
    elazzja's avatar

    In principe is de demo niet zoals het echte spel. De demo is misschien al een jaar eerder gemaakt en veel is dan ook bewerkt.
    Wat je ook kan doen is deze week TMF kijken vanaf 23.00 omdat ze de hele week over dit spel gaan praten. Dan pas kun je weten of het echt bij jou past.
    Zelf ga ik deze game kopen omdat ik gewoon de ultieme PS3-shooter in huis wil hebben.

    En over AI gesproken. Die helghast zijn echt te gek. Het lijkt alsof ze met elkaar zitten te communiceren tijdens gevechten. Ze wijzen en geven tekens. Dat zie je niet in elke game.

  15. 8864 XP
    7th-son's avatar

    gewoon kopen, want me broer en een maat van me hebben er aan gewerkt πŸ˜›

  16. 454 XP
    arwin1993's avatar

    zou zeggen speel de demo een paar keer op alternate 2 met zoom lock uit en kijk of je er aan kan wennen

  17. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Zal er ook een limited edition komen? wat denken jullie?

  18. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Zal er ook een limited edition komen? wat denken jullie?

    er komt een soort van limited editie, maar geen extra’s alleen steelbook

  19. 268 XP
    pukkieman's avatar

    Kijk op frontpage dan kan je die steelbook zien

  20. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Kheb het gezien. Maar had gewoon gehoopt op wat extra’s. misschien dat er nog later DLC voor komt.
    Wat ik wel mis is toch een split-screen modus. Het leek me al vet om met vrienden op 50″ te spelen.

    Vraagje: Kan er een split-screen modus komen door een patch?

  21. 790 XP
    Robbert's avatar

    Kheb het gezien. Maar had gewoon gehoopt op wat extra’s. misschien dat er nog later DLC voor komt.
    Wat ik wel mis is toch een split-screen modus. Het leek me al vet om met vrienden op 50″ te spelen.

    Vraagje: Kan er een split-screen modus komen door een patch?

    Als ik het niet verkeerd heb, zou het in theorie mogelijk kunnen zijn, maar verwacht maar niet dat het ook gaat gebeuren.

  22. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Kheb het gezien. Maar had gewoon gehoopt op wat extra’s. misschien dat er nog later DLC voor komt.
    Wat ik wel mis is toch een split-screen modus. Het leek me al vet om met vrienden op 50″ te spelen.

    Vraagje: Kan er een split-screen modus komen door een patch?

    Ik geloof het niet. Hangt een beetje af van de engine etc. maar een splitscreen modus verklooit wel een boel zoals framerate problemen

  23. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Ik geloof het niet. Hangt een beetje af van de engine etc. maar een splitscreen modus verklooit wel een boel zoals framerate problemen

    Maar het is toch wel leuk. Net zoals met warhawk. Alleen die ziet er minder goed uit als Killzone.

  24. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Maar het is toch wel leuk. Net zoals met warhawk. Alleen die ziet er minder goed uit als Killzone.

    Warhawk is inderdaad super leuk omdat je splitscreen online kan. Ik vind dat elk spel dat zou moeten ondersteunen.

  25. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ze contradicten eigenlijk hun zelf. Eerst zeggen ze dat het niet kan vanwege dat het te veel eist van de PS3, daarna zeggen ze van dat het maar 60% van de PS3 kracht benutten : |

  26. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Het word gewoon hopen. Killzone 2 is echt een topper en met een split-screen modus erbij heb je gewoon iets om tegen de xbox toppers te kunnen strijden. Ik verwacht ook veel en ik denk dat killzone 2 nog maar een begin is want het is niet eens 1080p. Wat ik over uncharted 2 heb gehoord is nog grootser. Namelijk dat het 100 % van PS3.

    (Kan niet wachten op vrijdag, gelijk halen:rolleyes:)

  27. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Kijk ; Als je COD4 lkkr vond dan is dit grafisch gezien al beter. Op basis van gameplay kan je dit terug instellen op cod4 instellingen. Je hebt speciale andere modes. Het is NU de game. Je raakt niet snel uitgespeeld. En je krijgt meer belangrijke dingen dan in cod4 als je level upt. Koop het Vinnie

  28. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    hij gaat hem alsnog kopen:D:D:D

  29. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Hij reageert niet meer op zn topic… Kom op vinnie1234

  30. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Na school killzone kopen:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

  31. 288 XP
    jenailik's avatar

    Ik begin Killzone nu toch wel graag te willen :D. Heb nog 2x 10 euro FRS giftcards liggen + 10% van een ANWB pas, dus dan blijft er nog zo’n 39 euro over. Deze of volgende week maar halen, woehoe πŸ˜€

  32. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb hem al precies een week liggen πŸ˜€ Mijn killzone is vandaag 1 weekje oud^^