Forum

Topic: Street Fighter IV Savegame

Anoniem's avatar

is gelukt met street fighter

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik heb hem voor 55 gekocht. Ben ook akuma aan het masteren maar AT!SS69 beukt dan al me zelfvertrouwen weg 😛 Ben ook een beetje aan het oefenen met sakura.

  2. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    haha ok myx ik moet nog alle mannetjes paar nog doen heb ik alle poppertjes die laaste seth ben ik mee bezig gouken heb ik gehaald met 1 x perfect en 3 x ultra combo met m.bisom gedaan zelfde manier wat akuma gehaald hebt enzo geld ook voor gouken

    myx voeg me ff toe dan de mijne is nerodutch kunnen we ff met elkaar knaller

  3. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Dat is wel balen dan.
    Ik ben van plan om over +/- 3 maanden (na vakantie) een grotere HDD erin te pompen.
    Zit niks anders op dan opnieuw uitspelen, als er niks wordt gefixt.

    [EDIT: Titel aangepast]

  4. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    GUNPOWDER

    ik heb sony gebeld maare ze zeiden dat gewoon door beveiliging komt en ze weten niet zeker dat opgelost wordt ach ik heb akuma en gouken aleen ff alle mannetjes uitspelen laat ik ff doodgaan met m.bison ff rest doen dan heb ik ze allemaal plus trophy erbij wat ik daar boven staat zo heb ik gehaald met m.bison :blow::blow: