Forum

Topic: hdd problemen

Anoniem's avatar

jongens ik heb een groot hdd probleem ik moet mn HDD reconstureren maar wat mot ik doen ik wil geen 240 euro aan games kwijt:depressed:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Je kan je games altijd weer opnieuw downloaden.

    En af en toe een back-up maken is natuurlijk ook geen overbodige luxe 😉

  2. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    idd al je aankopen via PSN zijn gekoppeld aan je account en kan je dus gewoon opnieuw downloaden.

  3. 9 XP
    aron-bekhuis's avatar

    mr is geshared en pass is verandert

  4. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    je pass heb je zelf veranderd
    ps: daarom share ik nooit mijn games:D

  5. 9 XP
    aron-bekhuis's avatar

    ik heb al opgelost jongens toch bedankt 🙂 gwn als hij formateerd de stekker eruit trekken en hij deed het weer wel maf mr ja

  6. 107 XP
    Rahzer's avatar

    ik heb al opgelost jongens toch bedankt 🙂 gwn als hij formateerd de stekker eruit trekken en hij deed het weer wel maf mr ja

    Maar wat was nu precies het probleem? Startte de PS3 niet meer op? Gaf de PS3 foutmeldingen?

    Tip zoals al eerder gemeld: regelmatig backup maken.
    HD dreigt kapot te gaan?: nieuwe halen, oude uit je PS3 halen, oude clonen naar de nieuwe, nieuwe in je PS3 zetten.

  7. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ik heb al opgelost jongens toch bedankt 🙂 gwn als hij formateerd de stekker eruit trekken en hij deed het weer wel maf mr ja

    LOL! dat is het slechtste wat je kunt doen maar goed. :S

  8. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Niet iedereen heeft verstand en soms is dom juist goed. Waarschijnlijk heeft hij geen problemen meer.

  9. 6677 XP
    Myx's avatar

    Niet iedereen heeft verstand en soms is dom juist goed. Waarschijnlijk heeft hij geen problemen meer.

    Ja maar toch. De stekker eruit trekken als je HDD bezig is en cker met formatteren is voor 99.9% vragen voor problemen. Ben blij voor je dat er niks gebeurd is.

  10. 8865 XP
    7th-son's avatar

    wie weet komt dat nog, en werkt de helf niet meer goed