Forum

Topic: Helmond

Anoniem's avatar

Woont er iemand in de buurt van Helmond?

ben namelijk opgelicht, en wil die persoon effe opzoeken maar dan moet ik weten waar die gast ongeveer woont in helmond enz 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    ik kom uit de buurt, maar kan je mogelijk niet helpen
    Maar vertel

  2. 954 XP
    Callme's avatar

    we zouden games ruilen, ik stuurt killzone 2 en prince of persia op..hoor niks meer van hem/haar..ben er net achter gekomen dat er nog 7 andere gedupeerden zijn..ik ga morgen aangifte doen.

  3. 6677 XP
    Myx's avatar

    Member van PSS?!

    Zoja, wat triest dat dit gebeurt 🙁

  4. 954 XP
    Callme's avatar

    Member van PSS?!

    Zoja, wat triest dat dit gebeurt 🙁

    nee van een andere website 🙁

  5. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Het spijt mij heel erg voor je, maar dit is niet echt iets om op dit forum te bespreken.
    Ik raad je inderdaad aan om aangifte te doen bij de politie.

    Maare…. als de game naar hem verstuurd hebt. heb je toch ook zijn adres????

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Het spijt mij heel erg voor je, maar dit is niet echt iets om op dit forum te bespreken.
    Ik raad je inderdaad aan om aangifte te doen bij de politie.

    Maare…. als de game naar hem verstuurd hebt. heb je toch ook zijn adres????

    There you have a point^^ maar heb je dat onthouden denk het niet he:P dan heb je er nog weinig aan…. je kan aan de site het IP adres vragen waarmee hij op de site zat en via een amirikaanse webstite kijke waar het zit

  7. 954 XP
    Callme's avatar

    Ik heb ook ze adres, zo weet ik dus ook dat hij in helmond zit alleen ik beschik niet over een auto, maar ik ga morgen met de trein erheen en wou effe kijken of iemand bekend was..

    1 ding is zeker 😛 die spellen krijg ik terug.

  8. 591 XP
    dajez's avatar

    good luck dan:P

  9. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Zoals al vaker is gezegt op dit forum:

    Filmpjes zijn welkom. xD

  10. 954 XP
    Callme's avatar

    whaha 😛 kga geen geweld gebruiken, als die gast me spellen gwn terug geeft en me treinkaartje betaald.

  11. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Het is natuurlijk niet de bedoeling om hier een knokploeg op te trommelen…

    Maar gewoon langsgaan en (normaal) vragen waar je spel blijft is natuurlijk logisch.

    Succes!

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Inderdaad succes! Hoop voor je dat het lukt want zo iemand moet niet langer hier zijn. Het kan ook een adres zijn waar hij alweer uit is. 🙁