Forum

Topic: kz2 sigleplayer vraag

Anoniem's avatar

ik kom niet verder
ik zit ergens op een gebouw. daar moet ik alleen. zou een robot dat vliegt neer knallen maar hoe doe ik dat help me plz

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Oke, zodra die robot met vleugels aan de zijkant van het gebouw gaat vliegen, moet je die elektriciteits antenne kapotschieten (op dat blauwe) dan blijft die robot hangen in de lucht, pak nu snel die rocket launcher (RPG) en schiet op die robot.

    En dat moet je een paar keer doen…

  2. 40 XP
    sambalbij's avatar

    Vage uitleg, maar ik denk dat ik weet welk level je bedoelt. Onder het gebouw zit een bunker, daar moet je in. Dan aan de zijkanten op die lichtgevende dingen schieten met je handgeweer als de robot erboven hangt. Dan je rocketlauncher pakken en op de robot schieten. Dit een paar keer herhalen.

  3. 23 XP
    Chillhound's avatar

    ja op het begin begin je op z’n platform met een pilaar in het midden, maar je kan nog naar beneden waar die antennes staan. Er is ook een soort tunnel waar je in kan schuilen

  4. 190 XP
    technizo's avatar

    ik kom niet voorbij radec, het lukt me gewoon niet, dat is heel frustrerend

  5. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    ik kom niet voorbij radec, het lukt me gewoon niet, dat is heel frustrerend

    eerst in het midden rond schieten weetje dan verdwijnd die weer terug waar die was dan met rocket schieten dan heb je het gehaald
    als je het niet snap
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=JLX0-K-EVAo[/ame]

    Precies dat heb ik gedaan en het werkte

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Even terug te vallen op de vraag van Patrick. Die robot is een ATAC en je zit op een dak van het gebouw en zoals eerder gezegd aan de zijkant zitten elektriciteitskabels en schiet daarop als de ATAC erboven vliegt. Een RPG (V9 Rocketlauncher) ligt naast de pilaar bovenop het dak.
    En ook zoals eerder gezegd kan je eronder gaan zitten wat extra veiligheid geeft.

  7. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Mijn tactiek bij ATAC ( ik hd em in 45 sec verslagen op vet): Schiet gelijk in het begin rechts op die electriciteit ding en pak die rpg die naast de pilaar ligt. Schiet snel 2 keer op de Atac en ren naar beneden. Schiet dan als de atac rechts komt weer op dat ding zodat de atac niet weg kan vliegen en schiet dan nog 1 of 2 keer op hem met rpg en je hebt het gehaald.

    Bij radec man OMG wat een hoofdpijn op vet. Ik was maar liefst 77 keer dood gegaan in dat level. Ik hb em wel op mijn eigen manier verslagen.

    PS: let niet op mijn NL, is laat

  8. 954 XP
    Callme's avatar

    Even terug te vallen op de vraag van Patrick. Die robot is een ATAC en je zit op een dak van het gebouw en zoals eerder gezegd aan de zijkant zitten elektriciteitskabels en schiet daarop als de ATAC erboven vliegt. Een RPG (V9 Rocketlauncher) ligt naast de pilaar bovenop het dak.
    En ook zoals eerder gezegd kan je eronder gaan zitten wat extra veiligheid geeft.

    je hebt het spel neit toch 😛 hoe weet jij dit

  9. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    eerst in het midden rond schieten weetje dan verdwijnd die weer terug waar die was dan met rocket schieten dan heb je het gehaald

    Precies dat heb ik gedaan en het werkte

    Ik ging gewoon in een hoekje staan en had heb zo super snel dood, want dan kan hij niet achter je komen.

  10. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    hij gaat steeds los

  11. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    get nius gelukt

  12. 102 XP
    Boegie's avatar

    Bij radec man OMG wat een hoofdpijn op vet. Ik was maar liefst 77 keer dood gegaan in dat level. Ik hb em wel op mijn eigen manier verslagen.

    HAHA ik ook man! Ik werd er echt helemaal para van! :shifty: Even een tut. op youtube gekeken en toen had ik em binnen een kwartier met mijn mesje!

    In een hoekje + een mes. Dat is de enige manier om em te verslaan denk ik.. 😀

  13. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    je hebt het spel neit toch 😛 hoe weet jij dit

    Heb het spel wel (1 dag na de release).

  14. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    HAHA ik ook man! Ik werd er echt helemaal para van! :shifty: Even een tut. op youtube gekeken en toen had ik em binnen een kwartier met mijn mesje!

    In een hoekje + een mes. Dat is de enige manier om em te verslaan denk ik.. 😀

    Met een mes?? Ik hd em met me eigen skillz G , :). Grapje

  15. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Een vriend van mij op school, zit op schermen. Zijn schermleraar is art designer van Killzone 2(tekent poppetjes etc.) En hij vertelde tegen me vriend dat ze al bezig zijn met Kz3 !!! xD Leipe shizzle.

  16. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Een vriend van mij op school, zit op schermen. Zijn schermleraar is art designer van Killzone 2(tekent poppetjes etc.) En hij vertelde tegen me vriend dat ze al bezig zijn met Kz3 !!! xD Leipe shizzle.

    hebje kz2 dan niet uitgespeeld?:P
    is tog vrywel logisch dat deel 3 komt met zo’n irritant einde:P [omdat ik open eindes haat xD]

  17. 954 XP
    Callme's avatar

    hebje kz2 dan niet uitgespeeld?:P
    is tog vrywel logisch dat deel 3 komt met zo’n irritant einde:P [omdat ik open eindes haat xD]

    lekkere spoiler lol

  18. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Precies global, Ik had em al voor de releasedatum uitgespeeld op Vet. (stond in me signature.

  19. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Radec kwam naar mij toe ineens. Ik heb hem gewoon doodgeschoten (af en toe wel geschrokken, draaide ik om, stond hij ineens in beeld :O). Maar wel lachen! (10x doodgegaan in dat level op Normaal).

  20. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Dat level is fucking iritant he:P Je moet met die rockerlauncher… Je schiet met handgun op die draden en dan bazooka op da ding en dan heeeeeeel veel keer doen:D

  21. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Ik was op vet 77 keer doodgegaan