Forum

Topic: Killzone 2 Campaign Probleem

Anoniem's avatar

Hey mensen; heb sinds gisteren Killzone 2 binnen en ik ben nu eerst de campaign aan het uitspelen.

Maar nu zit ik met een probleem.
In het level “Tharsis Refinery – De centrale Observatiepost” moet je op een bepaalt moment op een knop drukken zodat er een lift naar beneden gaat en zo een gewonde maat naar boven kan. Dan maakt een andere persoon een andere lift open om verder te gaan.

Normaal moet de gewonde persoon ook komen naar de lift. Maar mijn probleem is dat hij niet komt. Er gebeurt helemaal niets.

Weet iemand van dit probleem of weet iemand een oplossing?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik weet ff niet de naam van de missie, maar dat is toch het stukje met dat —- gewond is? ik noem de naam maar niet want anders spoil ik:P
    maar mischien moet je eerst een objective behalen ofzo

  2. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Gebruik de D-pad-Up voor verduidelijking man. En meestal moet je nog Helghast’s killen. Ik heb die missie nog net vandaag gespeeld.

    Hij bedoelt inderdaad dat stuk van R—c Global, je moet doorlopen met —–. en in de lift gaan staan.

  3. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Ja het is die missie, maar ondertussen is het gelukt. Was fout in men spel.

    Er mag een slotje op.

  4. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Damnit ik speel hem nu voor de 2de keer uit, maar heb nu ook dit probleem 🙁 Hoe heb je het opgelost sammerd?

    EDIT: Never mind, heb de sectie opnieuw opgestart, nu ben ik wel weer verder. Die cut-scene deed ook al raar, misschien kwam het daardoor:P

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    De bedoeling is dat je naar boven loopt en daar alle helghast gasten uitschakeld en dan ga je naar beneden met de lift en dan haal je de gewonde op.

  6. 440 XP
    Sammerd's avatar

    De bedoeling is dat je naar boven loopt en daar alle helghast gasten uitschakeld en dan ga je naar beneden met de lift en dan haal je de gewonde op.

    Ja dit is de bedoeling, maar ze bleven gewoon staan… Heel raar maar wat doe je er aan. :rolleyes:

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja dit is de bedoeling, maar ze bleven gewoon staan… Heel raar maar wat doe je er aan. :rolleyes:

    Level opnieuw spelen?

  8. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Raar, ik heb em Garza nooit moeten ophalen van beneden :S

  9. 468 XP
    TwysT's avatar

    Raar, ik heb em Garza nooit moeten ophalen van beneden :S

    idd ik ook niet :S

  10. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Je moet eerst de hele area clearen ook de Sentry bots :]