Forum

Topic: Nat3 help

Anoniem's avatar

Ik ben nou al een heel tijdje bezig met dar verdomde NAT3. Ik krijg niet goed. Iemand die mij kan helpen?

Zo heb ik het!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    upnp aan staan

    p.s. kan je het exacte type van je router geven

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    p.s. kan je het exacte type van je router geven

    Dit staat gewoon rechts bovenin hoor: Sitecom WL-173

  3. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    upnp aan staan

    p.s. kan je het exacte type van je router geven

    Hier hoef je niet aan te zitten dit heeft geen enkele invloed!

    @topic starter,

    Je moet je PS3 een statisch IP geven en bepaalde poorten in je router open zetten.

    zie http://portforward.com/

    En voeg dan ook 4658 UDP toe.

    Als het niet lukt laat het maar weten, suc6 ermee

  4. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Als je even goed vergelijkt zie je dat ik dat al lang gedaan heb !!

  5. 257 XP
    Joost's avatar

    Je moet het IP adres van je PS3 invullen 192.168.0. het ip van je PS3. Die kun je vinden bij netwerkinstellingen;)

  6. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Je moet het IP adres van je PS3 invullen 192.168.0. het ip van je PS3. Die kun je vinden bij netwerkinstellingen;)

    Jha die is 101 (A)
    Op plaatje is oud:P staat die verkeerd πŸ™

  7. 257 XP
    Joost's avatar

    Jha die is 101 (A)
    Op plaatje is oud:P staat die verkeerd πŸ™

    Ja hallo! Zet dan wel eerst de goede details neer als je iets vraagt:annoyed_h4h:

  8. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Met die router gaat je dat helaas niet lukken.
    Ik had namelijk dezelfde, alles geprobeerd, niets werkte…
    Wireless is slecht vind ik, ik kocht een wired router van Linksys en hij ging automatisch op NAT2…

  9. 266 XP
    Yorz's avatar

    verwijder de ps3 van je netwer en zet unupp (ofzo) aan en dn deed ie t bij mij πŸ˜€

  10. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    verwijder de ps3 van je netwer en zet unupp (ofzo) aan en dn deed ie t bij mij πŸ˜€

    zijn upnp staat al aan

  11. 266 XP
    Yorz's avatar

    zijn upnp staat al aan

    dan gewoon helemaal verwijdere van netwerk en dan als onbekend laten optreden πŸ™‚

  12. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Als je even goed vergelijkt zie je dat ik dat al lang gedaan heb !!

    ΓΉhm je zegt zelf dat het een oude screenshot is, en als je voortaan erbij zegt wat je allemaal al hebt gedaan heb je meer kans dat mensen nieuwe dingen zeggen! Ik neem aan dat je niet wireless naar de PS3 verbind want dit is sowieso klote, maar dat weet iedereen lijkt mij.

  13. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ΓΉhm je zegt zelf dat het een oude screenshot is, en als je voortaan erbij zegt wat je allemaal al hebt gedaan heb je meer kans dat mensen nieuwe dingen zeggen! Ik neem aan dat je niet wireless naar de PS3 verbind want dit is sowieso klote, maar dat weet iedereen lijkt mij.

    als je bedraad verbind heb je ja zoweiso altijd nat 2 :p:P

  14. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Nee hoor dat hoeft niet :D, ik had ook geen NAT2 bedraad, en moest poorten open gooien. verder bedoel ik te zeggen dat het verboden moet worden om je PS3 via WIFI te connecten, 9 van de 10 gasten hebben dikke lag online en de voicechat werkt helemaal klote!