Forum

Topic: Thema’s combineren

Anoniem's avatar

Ik heb er even naar gezocht maar het zal wel niet kunnen.
Ik ben benieuwd of het mogelijk is om thema’s te combineren met elkaar. Dus van het ene thema enkel de iconen gebruiken en van een andere de wallpapers. Of moet je dan toch echt zelf een thema gaan bouwen als je iets anders wilt?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Dan moet je een nieuw thema maken ja.
    Heb ik ook wel is naar gekeken.

  2. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    je kunt wel gwoon een thema selecteren en dan de achtergrond veranderen.. dus als je de wallpaper kunt vinden van dat andere thema kan je die gebruiken als achtergrond en dan als nog de icoontjes van je andere thema houden

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja, je kan alle iconen pakken en dan de achtergrond van je PS3 gewoon als achtergrond nemen maar je kan ze niet combineren.

  4. 468 XP
    TwysT's avatar

    je kan ze combineren maar dan moet je wel handig zijn, want dat moet wel door middel van het zelf te bouwen ja, er zijn echter wel handigere progjes op de markt om thema’s te maken, als je daar een thema in load dan kan je hem wijzigen.. Heb zelf zo de mooiste icoontjes bij elkaar geraapt en vervolgens 12 verschillende KZ2 wallpapers erin gestopt, best tof

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    je kan ze combineren maar dan moet je wel handig zijn, want dat moet wel door middel van het zelf te bouwen ja, er zijn echter wel handigere progjes op de markt om thema’s te maken, als je daar een thema in load dan kan je hem wijzigen.. Heb zelf zo de mooiste icoontjes bij elkaar geraapt en vervolgens 12 verschillende KZ2 wallpapers erin gestopt, best tof

    Hoe heet dat programma of is het illegaal? Als het gratis, kan je link posten?

  6. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    wat ik een keer heb gedaan is
    beide themas uitpakken
    de leukste dingen van een thema bij de andere thema instoppen en laten overschrijven en weer comprimeren tada

  7. 468 XP
    TwysT's avatar

    Hoe heet dat programma of is het illegaal? Als het gratis, kan je link posten?

    hee dat is freeware en staat hier volgens mij zelfs op de site, zal ff kijken of ik het vinden kan, de naam is simpel weg ”PS3ThemeCreator”

    EDIT:
    kijk hier is het al http://www.ps3-sense.nl/showthread.php/trojanblades-ps3themecreator-versie-2-0-released-5247.html?t=5247&highlight=PS3ThemeCreator
    succes ermee 😉