Forum

Topic: [TK]Socom Confrontation

Anoniem's avatar

Yuuu mannen,

Ik ben hier nieuw, maar ik heb een game die me echt niet ligt en ik wil hem graag verkopen.

Heeft er iemand intresse voor Socom Confrontation aan 29 euro? Zo ja, PM me maar. Heb je vragen, stel ze gerust.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Heey welkom!

    Zou je hem ook willen ruilen? Zo ja ik heb hier nog 007 liggen en het Wireless Keypad van Sony die je op je controller klikt. Misschien interesse?

  2. 2 XP
    Dark's avatar

    Hoeveel vraag je voor je keypad? OO7 geen intresse. Sorry.

    Heb liever wel geld voor mijn socom. Aangezien hij ook van mijn broer is. Makkelijker te delen dan een keypadxD.

  3. 257 XP
    Joost's avatar

    Yuuu mannen,

    Ik ben hier nieuw, maar ik heb een game die me echt niet ligt en ik wil hem graag verkopen.

    Heeft er iemand intresse voor Socom Confrontation aan 29 euro? Zo ja, PM me maar. Heb je vragen, stel ze gerust.

    Welkom als nieuweling:) Ik wil je graag toch ergens op attenderen. Je vraagt namelijk 29 euro voor Socom: Confrontation, de nieuwprijs is 29,95. Dan is 29 euro wel een beetje duur vind je niet? Of heb je hem met headset erbij? Dit staat niet ik je tekst… Die versie is namelijk 59,95 euro.

    Waarom wil je er 29 euro voor? Als je graag zoveel wilt hebben is het dan niet beter om te ruilen?

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Welkom als nieuweling:) Ik wil je graag toch ergens op attenderen. Je vraagt namelijk 29 euro voor Socom: Confrontation, de nieuwprijs is 29,95. Dan is 29 euro wel een beetje duur vind je niet? Of heb je hem met headset erbij? Dit staat niet ik je tekst… Die versie is namelijk 59,95 euro.

    Waarom wil je er 29 euro voor? Als je graag zoveel wilt hebben is het dan niet beter om te ruilen?

    Ja, ik vond het inderdaad ook aardig duur want ik weet dat Socom Confrontation €29,95 is en dat vond ik wel duur voor een gespeelde.

  5. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik zag m gister nog zelfs voor 25 euro bij de bartsmit hier:P

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ruilen voor SCIV?

  7. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik wil er 20 euro voor geven, exclusief verzendskosten.

    PM me maar als je wilt ruilen. 😉

  8. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    :X

    22,50 nog maar bij Mediamarkt :X

  9. 473 XP
    mickje12's avatar

    wil je hem ruilen voor je keypad??/
    ik heb socom ook, heb hem bij de headset gekocht.
    is een beetje te moeilijk voor mij ;P

  10. 656 XP
    Killermen's avatar

    wil je hem ruilen voor je keypad??/
    ik heb socom ook, heb hem bij de headset gekocht.
    is een beetje te moeilijk voor mij ;P

    Hij verkoopt zijn SOCOM, dus je kan moeilijk zijn SOCOM nog eens overkopen Hij wil ook geld en geen keypad, check de vorige berichten.

  11. 473 XP
    mickje12's avatar

    Hij verkoopt zijn SOCOM, dus je kan moeilijk zijn SOCOM nog eens overkopen Hij wil ook geld en geen keypad, check de vorige berichten.

    sorry, had beten moeten formuleren…
    ik had het namelijk tegen PkertNL.

    enne… (ook weer tegen PkertNL 😉 ) je keypad, wil je die ruilen voor socom??/

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    sorry, had beten moeten formuleren…
    ik had het namelijk tegen PkertNL.

    enne… (ook weer tegen PkertNL 😉 ) voor je keypad, wil je die ruilen voor socom??/
    en hoeveel wil je er dan eventueel bij (aangezien de keypad duurder is…)

    Stuur hem maar een PM, PktertNL bedoel ik dan. 😛

  13. 498 XP
    PkertNL's avatar

    sorry, had beten moeten formuleren…
    ik had het namelijk tegen PkertNL.

    enne… (ook weer tegen PkertNL 😉 ) voor je keypad, wil je die ruilen voor socom??/
    en hoeveel wil je er dan eventueel bij (aangezien de keypad duurder is…)

    Heey,
    Ik heb hem helaas niet meer, maar ik zou hem wel willen ruilen tegen James Bond Quantum of Solace.

  14. 473 XP
    mickje12's avatar

    Heey,
    Ik heb hem helaas niet meer, maar ik zou hem wel willen ruilen tegen James Bond Quantum of Solace.

    Ik ben om eerlijk te zijn niet zo geïntresseerd in James Bond… heb je geen ander spel waar je hem misschien voor wil ruilen??/

  15. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik ben om eerlijk te zijn niet zo geïntresseerd in James Bond… heb je geen ander spel waar je hem misschien voor wil ruilen??/

    Ja FIFA 08, maar ik denk niet dat je die wilt. PM me maar 😉

    En houd het graag nu weer on-topic! 😛