Forum

Topic: Probleem met Logitech Cordless MediaBoard Pro

Anoniem's avatar

Middag (Y)

Omdat ik gisteren jarig was heb ik de Logitech Cordless MediaBoard Pro voor de PS3 gekregen. Maar nu zit ik met een probleem.. Ik ga naar Randapparatuur instellingen vervolgens bluetooth apparaat beheer. Ten slotte klik ik op nieuw apparaat registreren en dan vind mijn PS3 het toetsenbord. Om hem te registreren moet ik een code invoeren. Die code wordt getoond op het beeldscherm, er staat dat je de code binnen 30 secondes moet invoeren en op enter moet klikken. Nou dat doe ik dus steeds maar als ik op het toetsenbord op enter klik gebeurd er verder niks. Na 30 sec staat er dat er een fout is opgetreden..

Mijn toetsenbord staat gewoon aan, het groene lichtje brand namelijk.. Enig idee wat ik misschien fout doe? :'(

Zo ziet Logitech Cordless MediaBoard Pro er trouwens uit:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 107 XP
    Rahzer's avatar

    Probeer eens om de code met je controller in te voeren ipv met het toetsenbord.

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik denk ook dat je inderdaad de code via je controller moet invoeren omdat je toetsenbord nog niet geaccepteerd is en dus helemaal niet werkt.

  3. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Probeer eens om de code met je controller in te voeren ipv met het toetsenbord.

    Nee

    Ik denk ook dat je inderdaad de code via je controller moet invoeren omdat je toetsenbord nog niet geaccepteerd is en dus helemaal niet werkt.

    Nee natuurlijk niet, als je een Bluetooth apparaat registreert moet je natuurlijk niet op een ander apparaat de code gaan invoeren :laughbounce:

    @topicstarten

    Probeer het toetsenbord eens op een pc aan te sluiten (als je een BT dongle hebt ten minste), als hij het dan niet doet, dan is hij kapot.
    Die van mij deed het namelijk meteen.
    Aan je verhaal te zien die je alles goed, probeer eens op de knop achterop te drukken als hij aan het zoeken is naar randapparatuur.

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Hij heeft geen ontvanger? Als hij dat hebt doet hij het meteen als je die in je PS3 doet.

  5. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Geen ontvanger…?

    Het is bleutooth.
    Dit heeft de Ps3 standaard, en dat toetsenbord ook.

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Geen ontvanger…?

    Het is bleutooth.
    Dit heeft de Ps3 standaard, en dat toetsenbord ook.

    Is die Blutooth? Overheen gelezen. :$ Laat maar (cordless, snappie? Blutooth is automatisch draadloos en het toetsenbord heet Cordless).

  7. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Als je een bluetooth apparaat installeert op de PS3 en hij vraagt om een code dan moet je die altijd met de PS3 controller intypen…

  8. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Zullen we er om wedden 😛

  9. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Zullen we er om wedden 😛

    Niet als je al een 2e toetsenbord hebt hea:P Maar hoe duur was da ding?

  10. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ik neem trouwens aan dat je die code wél hebt? :p

    Als ik me niet vergis was dat standaard ”0000” (Bij PS3 apparaten dan).
    En het lijkt me inderdaad moeilijk om een code in te typen met een toetsenbord wat nog helemaal niet werkt. :O

    Tenzij dat toetsenbord een USB aansluiting heeft.

    Bij de PS3-controller moest je de controller aansluiten d.m.v. een USB kabel, en zodra deze was verbonden, kon je em loskoppelen en had deze óók een blutooth verbinding. 🙂

  11. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Sry, maar als jullie het zelf nooit hebben gedaan moet je er ook niks over zeggen!

    Ik heb dat ding zelf thuis liggen, en heb hem ook geregistreerd op de PC.
    In allebei de gevallen moet je gewoon de code die je op je scherm krijgt te zien, invoeren met het Bluetooth TB en dan op enter drukken. Dus niks aansluiten via USB of wat voor bullshit dan ook.

    Zoals ik dus al zei doet de topicstarter niks verkeerd en zal het waarschijnlijk aan het TB liggen, ik neem aan dat hij het meerdere keren heeft geprobeerd.

  12. 107 XP
    Rahzer's avatar

    Er zijn ook apparaten waarmee helemaal niks in te voeren is, zoals bv een Bluetooth headset. Ik heb een Jabra headset gekoppeld met m’n PS3, en dat moet je dus echt wel doen via de controller.

    Maar misschien dat Logitech besloten heeft om met dat toetsenbord de koppeling op een andere manier te doen.

    De mensen hier geven alleen tips en trucks en zullen echt niet zomaar reageren als ze geen ervaring hebben in dit soort dingen.

  13. 1386 XP
    Redd's avatar

    Sry, maar als jullie het zelf nooit hebben gedaan moet je er ook niks over zeggen!

    Ik heb dat ding zelf thuis liggen, en heb hem ook geregistreerd op de PC.
    In allebei de gevallen moet je gewoon de code die je op je scherm krijgt te zien, invoeren met het Bluetooth TB en dan op enter drukken. Dus niks aansluiten via USB of wat voor bullshit dan ook.

    Zoals ik dus al zei doet de topicstarter niks verkeerd en zal het waarschijnlijk aan het TB liggen, ik neem aan dat hij het meerdere keren heeft geprobeerd.

    Mee eens. Ik heb het toetsenbord zelf ook en wat KiefDelicious zegt klopt. De code die je krijgt moet je op het logitech toetsenbord invoeren.

    Alle zinloze comments ter zijde, het lijkt er inderdaad op dat het aan het toetsenbord ligt. Wat je hebt geprobeerd hoort te werken.. Ik neem aan dat je op de caps lock knop en dergelijke gelet hebt. :p

    Nog garantie?

  14. 280 XP
    Julian's avatar

    Zoals ik dus al zei doet de topicstarter niks verkeerd en zal het waarschijnlijk aan het TB liggen, ik neem aan dat hij het meerdere keren heeft geprobeerd.

    De code wordt vanzelf aangegeven en er staat duidelijk zowel op de PS3 en handleiding dat je de code moet invoeren met het toetsenbord en binnen 30 seconde op enter moet klikken. Nu heb ik hem vandaag omgeruild voor een andere, het probleem is er nu nog steeds :S

  15. 537 XP
    acardipane's avatar

    Heb je al gekeken of je de taalinstellingen goed heb staan, want als die niet goed staan dan registreerd die andere tekens dan jij intoets