Forum

Topic: Foutcode: Wc-40368-1 bij kopen playstation plus

Anoniem's avatar

Ik heb net 60euro toegevoegd op mijn playstation store saldo, maar als ik vervolgens de 12 maanden playstation plus wil aanschaffen, waar ik duidelijk genoeg saldo voor heb, krijg ik de foutmelding wc-40368-1 met de tekst dat ik onvoldoende saldo heb. Opstarten van de store en playstation en in en uitloggen hebben niet gewerkt…

Iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 4 XP
    MrBruines's avatar

    Ik ben overigens wel op een nieuw account overgestapt en probeer nu daarop playstation plus te kopen. Misschien dat dit er iets mee te maken heeft?

  2. 23 XP
    IGUnique's avatar

    Ik stort nooit saldo doe het altijd via Paypal, maar misschien een idee om het via de website op computer/telefoon te proberen?

  3. 4 XP
    MrBruines's avatar

    @IGUnique: Thanks voor je reply! Ik heb net de website van de PS store bezocht via mn mobiel, maar kreeg daar dezelfde foutmelding… Heel raar, aangezien daar ook het saldo hoog genoeg is…

  4. Anoniem -
    Anoniem-2928's avatar

    ik heb die probleem ook kan het niet aanschaffen staat dat ik onvoldoende saldo heb terwijl ik precies de saldo heb wat je nodig hebt

  5. Anoniem -
    Anoniem-4039's avatar

    Ik heb het probleem ook. Heb klantenservice gebeld en die zeiden dat het probleem bekend was. Afwachten helaas..

  6. Anoniem -
    Anoniem-4149's avatar

    Ik heb dat ook man dus moet afwachten??

  7. Anoniem -
    Anoniem-7300's avatar

    @Anoniem4149: Jaaman, heb ook de klantenservice gebeld vanmiddag en hij zei dat het inderdaad een bekend probleem is. Ik moet 3/4 werkdagen afwachten op een nieuwe playstation update, dan zou het opgelost moeten zijn. Anders maandag weer terugbellen. Afwachten helaas… Nu weekend doorkomen zonder online :/

  8. Anoniem -
    Anoniem-8950's avatar

    @Anoniem-7300: wauwwww…precies vandaag moest ik verlenden en dan deze gezeik pffff…maar thnx voor de info man…wou bijna zelf nieuwe account maken ook hahaha

  9. Anoniem -
    Anoniem-6279's avatar

    @Anoniem-7300: yoo hij doet t nu wel??..probeer jj maar is denk dat bij jou nu ook gaat doen

  10. 4 XP
    MrBruines's avatar

    Yess mensen! Het is als het goed is opgelost en je kan weer je bestelling voortzetten. Bedankt voor alle antwoorden, ik was even bang dat het puur mijn account was. Succes iedereen!

  11. 8379 XP
    7th-son's avatar

    Wat een activiteit ineens op een forum wat normaal dodelijk stil is. Valt op.
    En wat voor PlayStation update werd over gesproken?